همه‌ی تریلرهای Death Stranding Director’s Cut را تماشا کنید

همه‌ی تریلرهای Death Stranding Director's Cut را تماشا کنید

طرفداران به دلایل مختلفی عاشق آثار استاد هیدئو کوجیما هستند. ویژگی‌هایی در آثار ایشان وجود دارد که در دیگر عناوین پیدا نمی‌توان کرد. از جمله‌ی این ویژگی‌ها شیوه‌ی پیشروی است.

بازی‌بازان در آثار استاد کوجیما روش‌های زیادی برای پیشروی دارند. مکانیک‌های مختلف و شرايط متفاوت بیش از 2 دهه است که آثار نابغه‌ی ژاپنی را ممتاز کرده‌اند. از متال گیر سالید گرفته تا دث استرندینگ.

آثار استاد کوجیما غالباً مورد ستایش فرهیختگان قرار می‌گیرند. به دلیل ارائه‌ی داستانی سیاسی، پیام‌های اخلاقی و در عین حال حفظ کردن بار فانتزی قصه و جلوگیری از شعاری شدن اثر. کم‌تر کسی شجاعت و توان پرداختن به این مسائل را دارد. برخی کارگردانان جوان که می‌خواهند ادای این کار را درآورند به مانند The Last of Us Part 2 و نیل دراکمن شکست می‌خورند و با ارائه‌ی داستانی شعار زده و غیر قابل تحمل مضحکه‌ی خاص و عام می‌گردند.

همه‌ی تریلرهای Death Stranding Director's Cut را تماشا کنید

این تمرکز به ارائه فقط مختص به گیم پلی یا میان پرده‌های بازی نیست. هیدئو کوجیمای افسانه‌ای به دلیل علاقه‌ی وافری که به سینما دارد تریلرهای خود را به شکل حرفه‌ای تدوین می‌کند. Death Stranding نمونه‌ی بارز هنر استاد است. عنوانی که با ارائه‌ی تریلرهایی با نمای تک برداشت مورد ستایش هنر شناسان با ذوق قرار گرفت.

این تریلرها نمادین هستند و هر کس که به تماشای آن‌ها نشیند کیفور خواهد شد. گذشته از این هیجان و انتظارات پیرامون بازی را نیز دو چندان می‌کنند. حال که Death Stranding Director’s Cut در شُرف عرضه شدن قرار دارد، بد نیست نگاهی به تریلرهای جذاب بازی که ساخت دست استاد هستند بیاندازیم.

نوشتار مرتبط: از Death Stranding تا Deathloop؛ تاریخ عرضه‌ی تمام بازی‌های سپتامبر

دانلود با کیفیتSD| دانلود با کیفیتHD

تماشا به صورت تمام صفحه

Death Stranding: Director’s Cut – Teaser Trailer

نخستین تریلر بازی Death Stranding Director’s Cut به صورت غیرمنتظره در Summer Game Fest 2021: Kickoff Live به نمایش درآمد. این تریلر کاملاََ سینماتیک است ولی توسط موتور بازی پردازش می‌شود. در این تریلر ما Sam Porter Bridges را داریم که در یک کارخانه‌ی محافظت شده که پیش از این آن را ندیده بودیم، قدم می‌گذارد. حقیقتاََ فضای این محیط خیلی شبیه آثار Metal Gear Solid بود و برای لحظاتی طرفداران را به وجد آورد.

در ادامه‌ی این تریلر سم دنبال راهی برای دور زدن نگهبانان می‌گردد که با یک جعبه روبه‌رو می‌شود. ولی متأسفانه برخلافِ اسنیک شیوه‌ی استفاده از آن را نمی‌داند و در نتیجه آن را سر جای خود قرار می‌دهد.

نوشتار مرتبط: چرا اکنون بهترین زمان برای معرفی دنباله‌ی Death Stranding است؟

دانلود با کیفیتSD| دانلود با کیفیتHD

تماشا به صورت تمام صفحه

Death Stranding: Director’s Cut – Pre-Order Trailer

تریلر بعدی یک ماه پس از تریلر نخست منتشر شد و ویژگی‌های جذاب Death Stranding Director’s Cut را به نمایش گذاشت. و از همه مهم‌تر این‌که تاریخ عرضه‌ی بازی را نیز مشخص کرد.

ویژگی‌های جدید شامل سلاح‌های و ابزارهای جدید، وسایل حمل و نقل جدید، بخش‌های جدید، مراحل داستانی جدید و دیگر موارد می‌شوند. سیستم مبارزات بازی نیز بهبود پیدا کرده‌اند و بازی‌بازان می‌توانند آن‌ها را تمرین کنند.

کاملاََ مشخص است که سازندگان قصد ارائه‌ی یک حس جدید را دارند. و همان‌طور که گفتیم در پایان تریلر مشخص شد که Death Stranding Director’s Cut در تاریخ 2 مهرماه عرضه خواهد شد.

نوشتار مرتبط: سامورائی طوفان به پا کرد؛ تحلیل PlayStation Showcase 2021

دانلود با کیفیتSD| دانلود با کیفیتHD

تماشا به صورت تمام صفحه

Death Stranding: Director’s Cut – Preview Trailer

تریلر بعدی در Gamescom 2021: Opening Night Live به نمایش درآمد. 9 دقیقه گیم پلی و سینماتیک جذاب که محتویات Death Stranding Director’s Cut را به نمایش می‌گذاشت. ما در این تریلر شاهد بخش جدید Fragile Circuit Racing و Photo Mode بودیم.

همچنین در این تریلر تمرکز ویژه‌ای هم بر محتوای داستانی جدید وجود داشت. ظاهراً سم قرار است با دشمنان انسانی و ماورائی جدید مقابله کند. البته در این بین می‌بایست سازه‌های زیرزمینی را هم کاوش کند.

نوشتار مرتبط: مردی که زیاد می‌داند؛ چکیده‌ای از هنر هیدئو کوجیما در سری Metal Gear Solid

دانلود با کیفیتSD| دانلود با کیفیتHD

تماشا به صورت تمام صفحه

Death Stranding: Director’s Cut – Final Trailer

جدیدترین تریلر Death Stranding Director’s Cut همین 3 روز پیش منتشر شد. این تریلر را شخص استاد ویرایش کرده است و حسن ختامی بر دث استرندینگ به شمار می‌رود.

تریلر جدید روی شخصیت‌ها و اتفاقات اصلی داستان تمرکز دارد. اگر هنوز نسخه‌ی اصلی را تجربه نکرده‌اید، شاید بهتر باشد این تریلر را تماشا نکنید. اما به هر حال طرفداران مشتاق حتماََ از دیدن تریلر جدید Death Stranding Director’s Cut خشنود خواهند شد.

بازی Death Stranding Director’s Cut در تاریخ 2 مهرماه به صورت انحصاری برای PS5 عرضه خواهد شد.

نظر شما در این خصوص چیست؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها