عصبانیت کله فندقی‌ها از سازندگان Ratchet and Clank

عصبانیت کله فندقی‌ها از سازندگان Ratchet and Clank

به گزارش ساویس‌گیم، در اتفاقی احمقانه شرکت کنندگان در جنگ کنسولی افراطی به تبلیغات جدید Insomniac Games پیرامون Ratchet and Clank Rift Apart واکنش نشان دادند.

استودیوی Insomniac Games در جهت تبلیغات نسخه‌ی جدید Ratchet and Clank چند وقتی است که تصاویر و ویدئوهای مختلفی را در شبکه‌های اجتماعی نشر می‌دهد. اما ظاهراً متن یکی از تبلیغات اخیر این استودیو به مذاق کله فندقی‌ها خوش نیامده است!

متن پیام این بود: “These bots won’t even know what hit ’em,” و عکس اشتراک‌گذاری شده هم رچت را نشان می‌داد که دمار از روزگار ربات‌های معروف سری درآورده است. اما طبق معمول افرادی سبک مغز پیدا می‌شوند که از هر چیزی برداشت اشتباه آن را داشته باشند. و شروع کنند به سم پراکنی و آلوده کردن فضا.

اعتراض به چه بود؟ سر استفاده از لغت “Bot” در تبلیغ! چرا؟ چون برخی طرفداران افراطی پلی استیشن، طرفداران ایکس باکس را “xbot” خطاب می‌کنند! یعنی از این احمقانه‌تر نمی‌شد…

با توجه به شرایط وخیم جهانی برخی افراد هستند که به جای توجه به نقاط اشتراک و لذت بردن از بازی‌ها بدون توجه به پلتفرم، روی به همچین رفتارهای سطح پائینی می‌آورند. جالب اینجاست که برخی مخاطبان افراطی پلی استیشن هم این موضوع را داغ کرده‌اند. که واقعاً جای تأسف دارد.

به نظر بهتر است به جای این کارها از بازی‌ها لذت برد. صرفنظر از پلتفرم و استودیوی سازنده. نظر شما چیست؟ برای بازی جدید Ratchet and Clank مشتاق هستید؟

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها