نمایش جدید Ratchet & Clank: Rift Apart را دیده‌اید؟ نقل محافل شده است

نمایش جدید Ratchet & Clank: Rift Apart را دیده‌اید؟ نقل محافل شده است

به گزارش ساویس‌گیم، 2 هفته‌ی پیش برای سونی چندان جالب نبوده است. موج نارضایتی طرفداران به سمت سامورائی‌ها روانه شده بود. اما به چه دلیل؟ صحبت‌های جان گاروین، دیوید جَفی، جف راس و دیگر بزرگان در خصوص نادیده گرفتن عناوین کوچک و متوسط توسط سونی. اما سونی با ارائه‌ی نمایش‌های جدید بازی Returnal که با تحسين‌ منتقدان روبه‌رو شد خوش درخشید. و البته تریلر اخیر Ratchet & Clank: Rift Apart که طرفداران را مدهوش کرد. عجب تریلری!

در باب درخشش این تریلر همین بس که تنها در 24 ساعت 1.1 میلیون بازدید دریافت کرد. ویدئوی Ratchet & Clank: Rift Apart در حال حاضر رتبه‌ی 14 ویدئوهای داغ را به خود اختصاص داده است. این آمار برای این فرانچایز فوق العاده است. اشتباه نکنید Ratchet & Clank همیشه محبوب بوده است ولی نه در این سطح و مقیاس.

شایان ذکر است که بازآفرینی Ratchet & Clank برای PS4 هم در هنگام عرضه سریع‌ترین فروش را در بین عناوین اینسومنیاک گیمز رقم زده بود. البته این آمار بعداََ توسط Marvel’s Spider-Man در هم کوبیده شد ولی به هر حال. این شانس وجود دارد که Ratchet & Clank: Rift Apart نیز تاریخ ساز شود. باید منتظر ماند و دید. اگر این تریلر جذاب را هنوز ندیده‌اید در پائین تماشا بفرمائید.

دانلود با کیفیتSD| دانلود با کیفیتHD| دانلود با کیفیتFULLHD

تماشا به صورت تمام صفحه

چطور بود دوستان؟

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها