سونی بالای 25 بازی در دست ساخت دارد؛ چند تای آن‌ها معرفی شده‌اند؟

سونی بالای 25 بازی در دست ساخت دارد؛ چند تای آن‌ها معرفی شده‌اند؟

به گزارش ساویس‌گیم، سونی در جدیدترین اطلاعات ارائه شده اعلام کرد که بیش از 25 بازی در دست ساخت دارد. این اطلاعات را هرمن هالست رئیس استودیوهای پلی‌استیشن اعلام کرد.

تا کنون ما از در دست ساخت بودن God of War Ragnarok، Horizon Forbidden West و Gran Turismo 7 اطلاع داریم. نکته‌ی جالب اما اینجاست که هرمن هالست می‌گوید از بین بیش از 25 بازی در دست ساخت نیمی از آن‌ها عناوین کاملاً جدید خواهند بود.

طبق گفته‌ها بازی‌های جدید سونی از تنوع بالایی برخوردار خواهند بود. این تنوع شامل سبک، فضا و مقیاس آن‌هاست.

یکی از بازی‌های جدید بدون شک توسط جید ریموند سرشناس کارگردانی می‌شود. شخصی که چندی پیش توسط سونی استخدام شد تا تجربه‌ی بالای خود را در پلتفرم پلی‌استیشن مورد استفاده قرار دهد. همچنین یک بازی چندنفره هم توسط Firewalk برای پلی‌استیشن در حال ساخت است. استودیوای که متشکل شده است از بازی‌سازان کار کشته‌ی بانجی.

با توجه به صحبت‌های قبلی مدیران پلی‌استیشن نسل حاضر قرار است بهترین نسل پلی‌استیشن از لحاظ انحصاری‌ها باشد. تا بدین جای کار هم عناوین متنوع و جالبی عرضه شده‌اند. از Sackboy و ASTRO Bot گرفته تا Returnal و بازسازی Demon’s Souls.

باید دید عاقبت عملکرد سونی و پلی‌استیشن در نسل حاضر چه خواهد شد. پیش‌بینی شما چیست دوستان؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها