تماشا کنید: 2 تریلر آتشین از Ratchet and Clank: Rift Apart

تماشا کنید: 2 تریلر آتشین از Ratchet and Clank: Rift Apart

به گزارش ساویس‌گیم، Ratchet and Clank: Rift Apart روز به روز دلفریب‌تر جلوه می‌کند. اطلاعات پشت اطلاعات و تریلر پشت تریلر. عطش طرفداران از حد گذشته است و این بازی جدید می‌درخشد.

ما 2 تریلر جدید برای شما آماده کرده‌ایم. دکتر نفاریوس دیوانه باز دردسر ساز شده است. راچت و دوستان باز هم به نبرد با او خواهند پرداخت. تریلر اول به افتتاحیه‌ی Ratchet and Clank: Rift Apart خواهد پرداخت. تریلر دوم هم آتشین است و به زد و خوردهای ریوت می‌پردازد. ریوت همان شخصیت جدیدی که انیمیشن‌های آن دهان همه را باز گذاشته است و با آثار پیکسار مقایسه می‌شود.

تریلرهای جدید این بازی مورد انتظار را در پائین تماشا کنید:

دانلود با کیفیتSD| دانلود با کیفیتHD

تماشا به صورت تمام صفحه

 

دانلود با کیفیتSD| دانلود با کیفیتHD

تماشا به صورت تمام صفحه

 

ریوت در Ratchet and Clank: Rift Apart سلاح‌های جدید و جذابی خواهد داشت. از قارچ زنده گرفته تا دیگر ابزارها همچون پوتین‌های شناور که جابه‌جایی در محیط را برای او فوق‌العاده راحت می‌کنند. راچت هم طبق معمول با همراه همیشگی خود به گشت‌وگذار می‌پردازد. ماجراجویی نابی که هیچ‌گاه تکراری نخواهد شد و همیشه نکته‌ی جدید و تازه‌ای برای ارائه به مخاطبان خواهد داشت.

بازی مورد انتظار PS5 در تاریخ 21 خردادماه راهی قفسه‌ها خواهد شد. Ratchet and Clank: Rift Apart از کیفیت 4K/30 پشتیبانی خواهد کرد. البته نرخ فریم 60 هم در دسترس است اما با وضوح تصویر پائین‌تر. فاصله‌ی چندانی با عرضه‌ی این بازی نداریم. باید دید نتیجه‌ی نهایی چه خواهد شد. به نظر که با یک شگفتی از جانب اینسومنیاک گیمز طرف خواهیم بود.

نظر شما در خصوص این بازی چیست دوستان؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها