Spider-Man: Miles Morales رکورد The Last of Us Part 2 را شکاند

Spider-Man: Miles Morales رکورد The Last of Us Part 2 را شکاند

به گزارش ساویس‌گیم، هیچ کس در فروش بالای Marvel’s Spider-Man: Miles Morales تردیدی نداشت. هر چه نباشد این بازی دنباله‌ی موفق‌ترین بازی پلی‌استیشن بود. اما با توجه به این‌که این بازی در حقیقت به یک بسته‌ی گسترش دهنده می‌ماند، انتظار فروش کمتری می‌رفت. اما ماجرا این‌طور پیش نرفت. گروه تحلیلی NPD آمار فروش ماه مارس را ارائه کرد. و همچنين رکورد فروش در 12 ماه گذشته را نیز مشخص کرد.

در طول 12 ماه گذشته بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales پنجمین رتبه از لحاظ فروش دلاری را به ثبت رساند. همچنين این بازی برترین بازی سونی در این مدت بود. نکته‌ی قابل توجه اینجاست که این بازی در زمینه‌ی فروش عناوینی چون The Last of Us Part 2 و Ghost of Tsushima را شکست داد. این عناوین به ترتیب در رتبه‌های هفتم و هشتم قرار گرفته‌اند.

آمار بالا در خصوص بازار ایالات متحده بود. سونی مدت‌هاست که آمار فروش جهانی را اعلام نکرده است. آخرین آمارها از فروش 4.1 میلیون نسخه‌ای بازی در سال 2020 خبر می‌دادند.

بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales برای پلتفرم‌های PS5 و PS4 در دسترس است.

همچنین بخوانید:

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ این بازی را لایق این جایگاه می‌دانید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها