اکنون می‌توانید Marvel’s Spider-Man Remastered را در حالت 60 فریم و رهگیری پرتو بازی کنید

Spider-Man

به گزارش ساویس‌گیم، Marvel’s Spider-Man: Miles Morales اخیراً یک به‌روزرسانی دریافت کرده است. این به‌روزرسانی‌ گزینه‌ی گرافیکی سوم را با عملکرد 60 فریم در ثانیه و رهگیری پرتو به بازی اضافه می‌کند. در حالی که پیش از این بازی دو گزینه‌ی گرافیکی در PS5 ارائه داده بود. یکی از گزینه‌ها کارایی را هدف گرفته بود و دیگری کیفیت، حال این حالت سوم بهترین‌های آن دو را ارائه می‌دهد. همانطور که پیش از این Insomniac قول داده بود، اکنون این گزینه به Marvel’s Spider-Man Remastered اضافه شده است. این حالتی که به حالت Performance RT معروف است، مشابه Miles Morales، بازی را با سرعت 60 فریم در ثانیه با قابلیت رهگیری پرتو ارائه می‌دهد.

این قابلیت وضوح صحنه، کیفیت انعکاس و تراکم عابر پیاده‌ها را تنظیم می‌کند تا این پیشرفت‌ها را فراهم کند. Marvel’s Spider-Man Remastered در حال حاضر بصورت انحصاری برای PS5 در دسترس است. و بصورت انحصاری به عنوان کد دانلود پاداش با Marvel’s Spider-Man: Miles Morales ’Ultimate Edition در دسترس می‌باشد. در بررسی‌های منتقدین آمده شده است که : “Spider-Man یکی از بهترین بازی‌های PS4 بود و اکنون یکی از بهترین بازی‌ها در کتابخانه‌ی رو به پیشرفت PS5 است.”

خب همراهان نظر شما چیست؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها