فیلم Godzilla vs Kong به رکوردشکنی خود ادامه می‌دهد

فیلم Godzilla vs Kong به رکوردشکنی خود ادامه می‌دهد

به گزارش ساویس‌گیم، Godzilla vs Kong به فروش خیره‌کننده‌ی خود در سینماها ادامه می‌دهد. این آمارها فقط مختص به بازار ایالات متحده نیستند و در سایر نقاط نیز وضعیت به همین ترتيب است. در جدیدترین رکوردشکنی گودزیلا در برابر کونگ رکورد فروش در بازار چین را شکست. رکوردی که پیش از این در اختیار Kong: Skull Island بود. ظاهراً کونگ پس از فتح جزیره بازارهای چین را نیز فتح کرده است.

هنوز از آینده‌ی این مجموعه فیلم‌ها خبری در دست نیست. هیچ فیلمی مبتنی بر سلطان جزیره‌ی جمجمه یا پادشاه سوسمارها در دست تولید قرار ندارد. اما با توجه به فروش خیره‌کننده‌ی Godzilla vs Kong و موفقیت این فیلم در سرویس HBO Max آینده‌ی روشنی در انتظار این مجموعه است. شایان ذکر است که یک انیمه‌ی سریالی نیز قرار است در خصوص این موجودات در نتفیلیکس پخش شود.

فیلم Kong: Skull Island در بازار چین فروش 169.5 میلیون دلاری را ثبت کرده بود. و Godzilla vs Kong به فروش چند صد میلیونی خود ادامه می‌دهد.

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ طرفدار این‌گونه فیلم‌ها هستید؟ در خصوص رکوردشکنی Godzilla vs Kong چه نظری دارید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها