هنرنمایی بازیکن Spider-Man: Miles Morales با اسکرین‌شات‌ بازی

Spider-Man: Miles Morales

به گزارش ساویس‌گیم، Spider-Man: Miles Morales با توجه به قابلیت‌هایی که دارد، امکانات زیادی برای هنرنمایی به بازیکنان خود می‌دهد. یکی از بازیکنان هنرمند این بازی، پا را فراتر گذاشته و اسکرین‌شات‌ را به یک هنر ناب دست ساز بدل کرده است.

همانند نسخه‌ی نخست، Spider-Man: Miles Morales نیز به بازیکنان قابلیت‌هایی زیادی برای عکس گرفتن می‌دهد. قابلیت‌هایی که منجر به خلق اسکرین‌شات‌های فوق‌العاده زیبایی شده است. به قدری زیبا که بتوانند شاکله‌ی یک اثر هنری باشند. اما بدون شک هر کسی بخواهد این کار را امتحان کند رقابت سختی با هنر ناب art_of_dano خواهد داشت. با این‌که این هنرمند نسخه‌ی اصلی اسکرین‌شات‌ که منجر به خلق این اثر بدیع شده است را نشان نمی‌دهد، اما بدون شک شات فوق‌العاده‌ای بوده است.

Spider-Man: Miles Morales

نقاشی الهام گرفته از این بازی به قدری شگفت‌انگیز است که توصیفی برای آن موجود نیست. باورش سخت است که این اثر هنری تنها با مدادرنگی خلق شده باشد. جزئیات در این تصویر بی‌داد می‌کند. از سایه‌های چشم‌نواز و هنرمندانه گرفته تا بافت حیرت‌انگیز لباس مایلز مورالز. این‌که می‌بینیم این تصویر با استقبال گسترده‌ی طرفداران Spider-Man: Miles Morales و همه‌ی عاشقان گیم و هنر قرار گرفته، مسرت‌بخش است. چرا که بدون شک زحمت زیادی برای خلق آن کشیده شده است.

نظر شما در خصوص این اثر هنری چیست؟ چه کلمه‌ای برای توصیف آن مناسب است؟ بخش نظرات در اختیار شماست، به اشتراک بگذارید. فراموش نکنید که اگر شما نیز به مانند این عزیز هنرمند هستید، می‌توانید روی ما برای اشتراک‌گذاری اثرتان حساب کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها