نینتندو باز هم یک شاه ماهی شکار کرد؛ Astral Chain در انحصار ابدی نینتندو

astral chain

به گزارش ساویس‌گیم، PlatinumGames این استودیوی خوش ذوق و کار بلد آی‌پی‌های موفق زیادی دارد. بدون شک یکی از جدیدترینشان Astral Chain بود که موفقیتی فرای تصور را رقم زد. این بازی سبک ناب گیم‌پلی پلاتینیوم گیمز را با یک ایده‌ی جالب ارائه داد. پس از عرضه و به تبع آن موفقیت، خبری از آینده‌ی این آی‌پی نبود. استاد اینابا (رئیس استودیو) نیز گفته بود که مولتی پلتفرم شدن بازی به نینتندو بستگی دارد.

وقتی طرفداران متوجه تغییر مالکیت این آی‌پی شدند، اندکی برای آینده‌ی Astral Chain نگران گشتند. با این حال آقای اینابا گفت: تغییرات واضح است. بازی به آن‌ها (نینتندو) تعلق دارد. وقتی از ایشان پرسیده شد که نظرشان در این خصوص چیست، در پاسخ گفتند: ما در جایگاهی نیستیم که در این‌باره اظهارنظر کنیم.

 

astral chain

نینتندو نیز از زمان عرضه‌ی Astral Chain صحبتی در خصوص این بازی انجام نداده است. تنها حرکت آن‌ها حضور شخصیت‌های این بازی برای مدت محدودی در Super Smash Bros. Ultimate بوده است.

چیزی که مشخص است پلاتینیوم گیمز حسابی درگیر می‌باشد. آن‌ها از طرفی بازی Bayonetta 3 را دارند که مدت‌هاست در دست ساخت قرار دارد، و از طرفی سایر پروژه‌ها. از جمله یک پروژه‌ی معرفی نشده که قرار است در ادامه‌ی سال اطلاعاتی از آن منتشر شود. همچنين Project G.G نیز هست که توسط یک موتور بازی‌سازی جدید در دست توسعه است.  و در آخر Babylon’s Fall که قرار است برای PC و PS4 عرضه شود.

به هر حال امیدواریم که آینده‌ی Astral Chain روشن باشد. نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ این انتقال مالکیت را به فال نیک می‌گیرید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها