گزارش: لطفاً نگران روند توسعه‌ی Bayonetta 3 نباشید!

Bayonetta 3

به گزارش ساویس‌گیم، تقریباً 3 سال از زمان رونمایی Bayonetta 3 توسط PlatinumGames و Nintendo می‌گذرد. در این مدت تنها چیزی که دیده‌ایم یک تیزر رونمایی ساده بوده است و دیگر هیچ. توسعه‌دهندگان بازی در این مدت بارها به طرفداران اطمینان داده‌اند که روند توسعه‌ی Bayonetta 3 به خوبی در حال پیشرفت است. اما این صحبت‌ها چیزی از نگرانی‌های طرفداران نکاست. بنابراین آن‌ها دگربار تأیید کردند که روند توسعه‌ی بازی مذکور طبق روال در حال پیشرفت است.

کارگردان و خالق این فرانچایز جناب هیدکی کامیا در گفتگو با رسانه‌ی معتبر فامتیسو نکاتی را گوشزد کرد. آقای کامیا با اعلام این‌که روند توسعه‌ی بازی رو به روال است از طرفداران خواست که نگران نباشند. او از کمبود اطلاعات پیرامون بازی باخبر است و نگرانی طرفداران را درک می‌کند.

افراد زیادی نگران Bayonetta 3 هستند. چرا‌که در طول این مدت تنها یک تیزر کوتاه در دسترس بوده است. اما اصلاً جای نگرانی نیست. چرا که ما به تازگی سیستم و ساختار جدید را به خوبی پی ریزی کرده‌ایم. بنابراین لطفاً نگران نباشید.

در حال حاضر، ما تنها چاره‌ای که داریم این است که به صحبت‌های استودیوی سازنده و کارگردان بازی بسنده کنیم. امیدواریم روند توسعه‌ی آن به قدری پیش رفته باشد که نیازی به انتظار طولانی نباشد. منتظر اطلاعات بیشتر در آینده‌ی نزدیک باشید.

خب دوستان نظرتان چیست؟ برای تجربه‌ی این بازی مشتاق هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها