منابع داخلی ادعاهای صداپیشه سابق Bayonetta را رد کردند

منابع داخلی ادعاهای صداپیشه سابق Bayonetta را رد کردند Bayonetta 3 بایونتا 3

هلنا تیلور، صداپیشه سابق بایونتا چندی پیش ادعا کرده بود که پلاتینیوم گیمز پیشنهاد دستمزد ناعادلانه‌ای را برای صداپیشگی شخصیت اصلی در Bayonetta 3 به وی داده است و درخواست بایکوت کردن بازی را داشت. ساویس‌گیم نیز این خبر را پوشش داد و اعلام کردیم که ادعای مطرح شده مشکوک و به دور از ذهن است. حال منابع داخلی خبر می‌دهند که ادعاهای این خانم نادرست بوده است.

هلنا تیلور مدعی بود که پلاتینیوم گیمز پیشنهاد توهین آمیز ۴۰۰۰ دلاری را برای صداپیشگی به وی داده است. پیام ویدیویی هلنا در شبکه‌های اجتماعی که درخواست بایکوت کردن بازی Bayonetta 3 را داشت ظرف چند روز بیش از ۱۰ میلیون بار مشاهده شده است. اظهارات ایشان که در بخشی از آن‌ها مدعی شده بود از دست دادن این فرصت شغلی موجبات افسردگی و افکار خودکشی در وی شده است، احساسات گیمرها را جریحه‌دار کرد و به همین واسطه عده‌ای برای کارمندان پلاتینیوم گیمز مزاحمت ایجاد کرده بودند. همچنین جنیفر هال، صداپیشه جدید بایونتا نیز تحت فشار قرار گرفته بود.

اکنون منابع معتبر با ارائه مدرک و کپی برگه قرارداد ثابت کرده‌اند که اظهارات هلنا تیلور نادرست بوده است. طبق این مدارک پلاتینیوم گیمز پیشنهاد پرداخت ۴۰۰۰ دلار برای هر جلسه را داده است و نه برای کل فرایند صداپیشگی. در واقع کل فرایند شامل ۵ جلسه ۴ ساعته می‌شد و در مجموع ایشان ۲۰۰۰۰ دلار دریافت می‌کردند. همچنین منابع این نکته را نیز خاطرنشان کرده‌اند که این پیشنهاد نسبت به دریافتی پیشین ایشان به مراتب بیش‌تر بوده است.

بلومبرگ نیز در این زمینه مکاتباتی داشته است و ظاهراً خانم تیلور درخواست ۶۰۰۰ دلار برای هر جلسه به علاوه درصدی از فروش بازی را داشته‌اند. پلاتینیوم گیمز نیز طبیعتاً با این درخواست مخالفت کرده است. با این حال وقتی از خانم تیلور پرسیده شده که آیا این مدارک ارائه شده درست هستند، ایشان در پاسخ گفتند که چنین نیست و این اظهارات جوکی بیش نیستند! با این حال منابع داخلی همراه با صحبت‌های خود مدرک هم ارائه کردند ولی خانم تیلور هیچ مدرکی را به اشتراک نگذاشته‌اند.

بازی Bayonetta 3 قرار است در تاریخ ۶ آبان ماه به صورت کاملاً انحصاری برای نینتندو سوییچ عرضه شود. اظهارات صداپیشه سابق شخصیت بایونتا در حالی که کم‌تر از ۲ هفته به عرضه بازی باقی مانده بود و درخواست بایکوت کردن بازی توسط ایشان موج منفی سنگینی را پیرامون این بازی به شدت مورد انتظار ایجاد کرد و تعدادی از طرفداران به نشانه احترام پیش‌خرید بازی را لغو کردند.

نظر شما در این خصوص چیست؟ آیا درخواست بایکوت کردن بازی توسط صداپیشه سابق منصفانه بوده است؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها