انتظارات و اطلاعاتی که از مرد عنکبوتی 3 داریم

انتظارات و اطلاعاتی که از مرد عنکبوتی 3 داریم سیلک زن عنکبوتی marvel spider man 3 silk سیندی مون

بازی Marvel’s Spider-Man 2 یک ماجراجویی حماسی با تمام استانداردها بود که بهترین رویدادها و تجربه روایی را در بین تمام قسمت‌های مرد عنکبوتی به عنوان یک بازی اصلی و از ابتدای حضور این شخصیت در صنعت بازی ارائه کرد. شکی نیست که تمام منابع و اطلاعات فاش شده از استودیو Insomniac Games تایید می‌کنند که بدون شک قسمت سوم را در آینده دریافت خواهیم کرد، اما انتظارات و اطلاعاتی که از مرد عنکبوتی 3 Marvel’s Spider-Man 3 داریم چیست؟ شاید برای پیش بینی کمی زود باشد، اما می‌توان پیش بینی کرد برجسته‌ترین چیزهایی که انتظار داریم در بازی اسپایدرمن 3 ببینیم موارد زیر خواهند بود.

نوشتار مرتبط:  بررسی بازی Marvel’s Spider-Man 2 مرد عنکبوتی 2 

سیندی مون Cindy Moon زن عنکبوتی اسپایدرمن 3 انتظارات و اطلاعاتی که از مرد عنکبوتی 3 داریم

انتظارات و اطلاعاتی که از مرد عنکبوتی 3 داریم

پیش بینی‌های Marvel’s Spider-Man 3

یک قهرمان عنکبوتی جدید ظاهر می‌شود!

پایان مرد عنکبوتی 2 غافلگیر کننده، دیوانه کننده و هیجان‌انگیز است و در صورتی که پایان آن را از دست دادید، در قسمت بعدی قرار است با شخصیت جدیدی به نام سیندی مون Cindy Moon، آشنا شویم. اگر با دنیای مارول آشنایی چندانی ندارید، پس جا دارد اشاره کنیم که شخصیت مذکور به طور خلاصه سیلک Silk نامیده می‌شود و توسط همان عنکبوت رادیواکتیو گاز گرفته شده. بدون شک حضور سیلک به عنوان شخصیت قابل بازی جذابیت فراوانی دارد و از حضور مایلز مورالس هم جذاب‌تر است، چرا که او اولین زن عنکبوتی قابل بازی در تاریخ خواهد بود و این امکان وجود دارد که او را به عنوان یک اسپین‌آف مشابه مایلز یا شخصیت جانبی در اسپایدرمن بعدی Marvel’s Spider-Man 3 شاهد باشیم.

شخصیت سیلک قدرت ویژه‌ای مانند مرد عنکبوتی ندارد اما در واقع چابکی و حس عنکبوتی بسیار بهتر از «پیتر» و «مایلز» را یدک می‌کشد. این مورد می‌تواند واکنش‌های او را بهبود بخشد و با یادگیری فنون مبارزه از مایلز مورالس به نوعی فضا برای خود مایلز هم باز می‌شود تا جایگزین پیتر پارکر شود. چرا که پرده‌برداری از شخصیت‌های عنکبوتی جدید به نوعی عادت برای اینسومنیاک گیمز بدل شده و دیر یا زود شاهد این جایگزین‌ها خواهیم بود.

نوشتار مرتبط:  هر آنچه که باید درباره بازی Marvel’s Spider-Man 2 مرد عنکبوتی 2 بدانید 

مایلز مورالس و پیتر پارکر در مرد عنکبوتی 2

مایلز مورالس مرد عنکبوتی اصلی است

در پایان قسمت دوم مرد عنکبوتی، پیتر پارکر ترس‌های خود را رها می‌کند تا مسئولیت کامل محافظت از شهر را به مایلز مورالس واگذار کند، اما نگران نباشید، پیتر پارکر دوباره در نقش اسپایدرمن ظاهر می‌شود. با این حال انتظار نداشته باشید که او به همان اندازه نقش کلیدی ایفا کند. احتمالاً حضور پیتر در مرد عنکبوتی 3 صرفاً محدود به نشان دادن راه و چاه به مایلز و سیلک (یا سیندی مون) باشد.

«مایلز» ارزش خود را ثابت کرد و اعتماد پیتر را در حفاظت از شهر جلب کرد. طرفداران شخصیت «مایلز» را دوست داشتند زیرا به نوعی وضعیت جوانی، افکار پریشان و حواس پرتی را توصیف می‌کند، در حالی که به موسیقی جوانانه‌ای که مناسب گروه‌های سنی فعلی است که گوش می‌دهد. اهداف ظهور مایلز به عنوان قهرمان اصلی یک تحول طبیعی برای داستان است و اگر در قسمت بعدی شاهد مرگ «پیتر پارکر» شبیه به انیمیشن جهان عنکبوتی «اسپایدرورس» باشیم، تعجب نخواهیم کرد. با این حال حرکت اینچنینی جسارت زیادی می‌طلبد و یک ریسک بزرگ خواهد بود که البته از اینسومنیاک گیمز برمی‌آید.

نوشتار مرتبط:  قابلیت‌های بازی Marvel’s Spider-Man 2 اسپایدرمن 2 روی پلی استیشن 5 

شخصیت کارنیج در بازی اسپایدرمن 2 انتظارات و اطلاعاتی که از مرد عنکبوتی 3 داریم

برخی از شرورها دوباره بازمی‌گردند – انتظارات و اطلاعاتی که از مرد عنکبوتی 3 داریم

دنیای مرد عنکبوتی در قسمت دوم پر از شخصیت‌های شرور بود، اما بازی از ارائه یکی از مهم‌ترین شرورهای مرد عنکبوتی تا به حال که گرین گابلین نام دارد غافل شد. این شخصیت در فیلم‌ها و کتاب‌های کمیک معمولاََ توسط «هری آزبورن» یا «نورمن آزبورن» تصویر شده است، اما در پایان به نظر می‌رسد که «نورمن» کنترل را در دست خواهد گرفت و همه چیز برای گرفتن انتقام پسرش که گرفتار بیماری مزمن است.

ما همچنین شخصیت شرور بیگانه Carnage را داریم که بسیار شبیه به «Venom» است، اما با توانایی‌ها و چابکی بیشتر با ظاهری کمتر حجیم، اما با خشونت و صفات شیطانی که با تمام استانداردها بر «ونوم» غلبه می‌کند و این همان چیزی است که بازی Spider- Man 2 در واقع در یکی از مأموریت‌های فرعی خود نشان داده است. من به شخصه منتظر این هیولای تشنه به خون در بازی Marvel’s Spider-Man 3 هستم.

انتظار می‌رود دکتر اختاپوس نیز در بازی اسپایدرمن 3 بازگردد و شانس بازگشت Sinister Six به دلیل کشتن تقریباً همه آن‌ها توسط کریون کاهش می‌یابد، اما این بدان معنا نیست که تیم جدیدی از شرورها وجود نخواهد داشت، به معنای واقعی کلمه احتمالات بی‌پایانی برای بازی مرد عنکبوتی 3 وجود دارد و با حضور ولورین در دنیای مرد عنکبوتی، می‌توان انتظار داشت که هر اتفاقی در این مورد بیفتد. این دنیایی است که همیشه زمینه مناسبی برای هر محتوایی خواهد داشت.

نوشتار مرتبط:  شخصیت‌های منفی و ویلن‌هایی که دوست داریم در بازی ولورین Marvel’s Wolverine ببینیم 

لوگان ولورین و مرد عنکبوتی

جهان شگفت‌انگیز مارول به روایت اینسومنیاک

بازی Spider -Man 2 تنها افتتاحیه حضور دنیای مارول و شکوفایی آن توسط اینسومنیاک گیمز است. ظهور نکات و اشارات پیرامون دکتر استرنج، ولورین، ساختمان انتقام جویان و دفتر Daredevil، همه اینها تأیید می‌کند که ما تا یک دهه آینده شاهد بازی‌های اقتباسی از جانب اینسومنیاک گیمز خواهیم بود. دنیایی عظیم پر از ابرقهرمانان مارول و بازی اصلی بعدی مطمئناً به این مهم کمک خواهد کرد. مرد عنکبوتی در ساختن دنیای ابرقهرمانی سونی و شکوفایی هر چه بیشتر استودیو Insomniac نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

از ولورین گرفته تا مردان ایکس و 4 شگفت انگیز، اینسومنیاک گیمز انتخاب‌های زیادی در اختیار دارد و تا سال 2035 حق امتیاز بازی‌های مارول در اختیار سونی و پلی استیشن خواهد بود. خوانندگان و همراهان عزیز انتظارات و شخصیت‌هایی که دوست دارید در قسمت بعدی مرد عنکبوتی Marvel’s Spider-Man 3 یا حتی در Marvel’s Wolverine ببینید را با ما به اشتراک بگذارید. پیش نمایش بازی مورد انتظار و جذاب را از ساویس‌گیم بخوانید. اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها