سیستم موردنیاز Arma Reforger

سیستم مورد نیاز arma reforger کاور بازی

نبرد اصیل جنگ سرد را تجربه کنید و به مبارزه برای جزیره گسترده و میانی اقیانوس اطلس اورون و قلمرو کوچکتر و فراساحلی آن، آرلند بپیوندید – یا نقش استاد بازی را بر عهده بگیرید و سناریوهای خود را برای دیگران بسازید. سیستم موردنیاز Arma Reforger را در ساویس‌گیم بخوانید.

ساخته شده با استفاده از موتور جدید Enfusion، بازی Arma Reforger شما را در نبرد برای دو جزیره باورنکردنی، در مجموع 61 کیلومتر مربع، در یک محیط واقعی جنگ سرد دعوت می‌کند. در حالت بازی چند نفره Conflict مبارزه کنید، یا سناریوهای خود را در Game Master ایجاد کنید، یک ویرایشگر بلادرنگ که در آن هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد. زمین‌های کاملاً جدید آرلند را کاوش کنید و به Everon در نزدیکی آن بازگردید، ریز ایالت میانه اقیانوس اطلس از بازی موفقی که همه چیز را آغاز کرد، Arma: Cold War Assault.

Arma Reforger جدیدترین نسخه از مجموعه Arma است که یک پلتفرم همه کاره، خلاقانه و کاملاً اصلاح‌پذیر ارائه می‌کند که ژانر شوتر نظامی را بازتعریف می‌کند.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Arma Reforger

  • حافظه‌ی RAM مورد نیاز: 8 گیگابایت
  • کارت گرافیک مورد نیاز: NVIDIA GeForce GTX 1650 یا AMD Radeon RX 570
  • پردازنده‌ی مورد نیاز: Intel Core i5-4460 / AMD FX-4300
  • فضای ذخیره‌سازی: 15 گیگابایت
  • سیستم عامل: ویندوز 10

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی Arma Reforger

  • حافظه‌ی RAM پیشنهادی: 16 گیگابایت
  • کارت گرافیک پیشنهادی: NVIDIA GeForce GTX 1070 Ti یا AMD Radeon RX 5600 XT
  • پردازنده‌ی پیشنهادی: Intel Core i7-6700
  • فضای ذخیره‌سازی: 20 گیگابایت
  • سیستم عامل: ویندوز 10

 

مبارزه نیروهای نظامی در جزیره بازی آرما ریفورجر

آیا من می‌توانم Arma Reforger را اجرا کنم؟

برای تجربه‌ی Arma Reforger شما به حداقل 8 گیگابایت حافظه‌ی RAM نیاز خواهید داشت. رم پیشنهادی نیز 16 گیگابایت است. کارت گرافیک مورد نیاز برای اجرای بازی هم‌سطح و یا معادل NVIDIA GeForce GTX 1650 یا AMD Radeon RX 570 معرفی شده است. کارت گرافیک پیشنهادی نیز NVIDIA GeForce GTX 1070 Ti یا AMD Radeon RX 5600 XT است. پردازنده‌ی که قادر به اجرای بازی باشد Intel Core i5-4460 / AMD FX-4300 معرفی شده. البته اگر برایتان مقدور بود Intel Core i7-6700 انتخاب‌های بهتری هستند. در پایان این‌که فضای ذخیره‌سازی بازی حداقل 15 گیگابایت اعلام شده است.

خب دوستان نظرتان در خصوص سیستم مورد نیاز آرما ریفورجر چیست؟ سیستم شما این بازی را اجرا می‌کند؟ سولات خود را در بخش نظرات بپرسید. سیستم مورد نیاز بازی‌ها را در ساویس‌گیم بخوانید. اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها