مهم‌ترین ویژگی‌های بازی مرد عنکبوتی 2 روی پلی استیشن 5

مهم‌ترین ویژگی‌های بازی مرد عنکبوتی 2 روی پلی استیشن 5 اسپایدرمن مایلز مورالس

اخیراً یک گیم پلی طولانی از Spider-Man 2 که امسال به طور انحصاری برای PS5 عرضه می‌شود را شاهد بودیم. ما شاهد حرکات، سیستم‌های مبارزه و ویژگی‌های جدیدی هستیم که در بازی وجود خواهند داشت و سیستم بازی را هیجان انگیزتر و عمیق‌تر می‌کنند. در این مقاله کوتاه قرار است به صورت فهرست وار به مهم‌ترین ویژگی‌های بازی مرد عنکبوتی 2 روی پلی استیشن 5 اشاره کنیم.

از طریق این مقاله جالب، شما را با نگاهی سریع و خاص به تمامی ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدیدی که بازی اسپایدرمن 2 را از قسمت‌های قبلی متمایز می‌کند، همراهی می‌کنیم. برخی از این ویژگی‌ها به عنوان نوعی تنوع اضافه شدند و برخی دیگر به لطف قدرت نسل جدید به وجود آمدند.

نوشتار مرتبط:  شخصیت‌هایی که دوست داریم در بازی مرد عنکبوتی 2 ببینیم 

  • ضربه دوربرد Super Slingshot
  • طرح و رنگ‌های جایگزین برای لباس‌های باز شده
  • وینگ سویت (لباس بالدار) جدید
  • قابلیت پیمایش Web Wings
  • جابه‌جایی سریع بین پیتر و مایلز
  • بازوی آهنی و قدرت‌های سیمبیوتی پیتر پارکر
  • حالت ونوم مایلز مورالس
  • ابزارهای جدید بیشتری که در ناوبری استفاده می‌شوند
  • رابط HUD جدید
  • مأموریت‌هایی اختصاصی برای پیتر و مراحلی ویژه برای مایلز وجود خواهند داشت
  • مأموریت‌های مشترکی که با هر دو شخصیت قابل انجام خواهند بود
  • دشمنان و باس‌های جدید و خشن (کریون شکارچی)
  • حرکات تمام کننده جدید
  • نقشه بزرگ‌تر (شامل محله‌های کویینز و بروکلین)

نوشتار مرتبط:  7 بازی فوق العاده که به شما حس ابرقهرمان بودن را می‌دهند 

در جریان تریلر گیم پلی مرد عنکبوتی 2، شاهد حالت‌های مختلف بازی بودیم. رویارویی با دشمنان در حین حرکت که پر از هیجان بود و مبارزات با نمای سینمایی که فوق العاده به نظر می‌رسند. ما همچنین قدرت سیمبیوت را دیدیم که به کنترل پیتر درآمده است و بر تصمیمات، توانایی‌ها و حتی روابط او با متحدانش تأثیر گذاشت.

همچنین صحنه‌هایی از نفوذ و استراق سمع دشمنان وجود داشت و دیدیم که چگونه مایلز از ابزارهای جدیدی مانند قابلیت پیمایش Web Wings برای ایجاد مسیرهایی استفاده می‌کند که می‌تواند از آن‌ها عبور کند، دشمنان را از بالا تحت نظر بگیرد و از Super Slingshot برای از بین بردن آن‌ها بهره ببرد.

اگرچه گیم پلی اسپایدرمن 2 طولانی و پر از اکشن سریع بود که بازیکن به طور مداوم با آن در تعامل است، اما طبق گفته‌های یکی از بازیگران شرکت کننده در بازی، آنچه دیدیم قطره‌ای از دریا بود و هنوز شگفتی‌های زیادی در انتظار طرفداران مرد عنکبوتی است.

نوشتار مرتبط:  10 بازی برتر ابرقهرمانانه در تمام دوران 

چیزی که باعث می‌شود این اظهارات اغراق‌آمیز نباشد این است که ما هنوز یکی از مهم‌ترین شخصیت‌های بازی، ونوم را ندیده‌ایم، شخصیتی که تقریباً دو سال پیش در اولین رونمایی از بازی ظاهر شد، اما در تریلرهای اخیر حضور نداشت. این به خودی خود ما را مطمئن می‌کند که هنوز چیزهای زیادی وجود دارد که فاش نشده است.

سونی ممکن است یک قسمت اختصاصی State of Play را قبل از انتشار این بازی در اکتبر سال جاری برای بررسی عمیق‌تر سیستم گیم پلی تدارک ببیند و ممکن است طی آن با ویژگی‌ها، ابزارها و حتی شخصیت‌های جدیدی که در بازی Spider Man 2 حضور خواهند داشت آشنا شویم.

نوشتار مرتبط:  بررسی بازی مرد عنکبوتی 

طرح هنری مبارزه مرد عنکبوتی و مایلز مورالس با ونوم در شب بازی انحصاری پلی استیشن 5

بازی Spider-Man 2 در تاریخ ۲۰ اکتبر سال ۲۰۲۳ برابر با 28 مهر ماه به طور انحصاری روی پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد. نظر شما در خصوص این بازی چیست؟ برای تجربه بازی جدید مرد عنکبوتی روی پلی استیشن 5 مشتاق هستید؟ مقالات بازی ساویس‌گیم را از دست ندهید. اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

4.7 3 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها