آیا جی تی ای 6 برای پلی استیشن 4 منتشر می‌شود

آیا جی تی ای 6 برای پلی استیشن 4 منتشر می‌شود

معرفی بازی مورد انتظار GTA 6 مانند رعد و برقی بود که به زمین خورد و هنر صنعت بازی را به لرزه درآورد و وب سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی صرفاً از پوشش انتشار آن آتش گرفتند و تا به امروز همچنان همان توجه را به خود جلب کرده است. از بحث‌ها، گمانه زنی‌ها و نظریه‌ها گرفته تا بررسی و تحلیل فریم به فریم تریلر جی تی ای 6. سازندگان تا کنون فقط عرضه بازی gta vi را برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و اس تأیید کرده‌اند و حتی خبری از نسخه کامپیوتر هم نیست. با این حال، برخی از گیمرها این سؤال را می‌پرسند که آیا جی تی ای 6 برای پلی استیشن 4 منتشر می‌شود؟ آیا ممکن است راکستار در ادامه این بازی مورد انتظار را برای کنسول‌های نسل قبل از جمله ایکس باکس وان هم منتشر کند یا خیر.

نگرانی‌های فزاینده‌ای از سوی بازیکنان پلتفرم کامپیوتر به دلیل ترس از تکرار تجربه ۱۰ سال پیش وجود داشت، سیاستی که Rockstar با عرضه بازی GTA 5 به طور انحصاری روی کنسول‌های خانگی اتخاذ کرد و تا سال‌ها بعد آن را روی پلتفرم رایانه شخصی منتشر نکرد. ترسی که به واقعیت تبدیل شد.

از سوی دیگر، دارندگان پلتفرم‌های PS4 و Xbox One امیدوارند که Rockstar به‌طور ناگهانی نسخه‌های ویژه GTA 6 را روی پلتفرم‌های نسل قبل معرفی کند، چرا که می‌گویند با توجه به فروش بالای کنسول‌های نسل قبل و همچنین علاقه ویژه تیک تو (شرکت مادر راکستار) به سودآوری حداکثری این احتمال چندان دور از ذهن نیست.

نوشتار مرتبط:  رمز و راز تریلر جی تی ای 6 

gta 6 برای ps4 و xbox one

آیا بازی GTA 6 برای PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد؟

همانطور که اشاره کردیم، زمانی که راکستار بازی GTA 6 را از طریق اولین تریلر خود معرفی کرد، هیچ اشاره‌ای به پلتفرم‌های دیگری به جز Xbox Series X/S و PS5 نداشت و به دلایلی که در ادامه ذکر خواهیم کرد امکان انتشار بازی جی تی ای 6 روی کنسول‌های پلی‌ استیشن 4 PS4 و ایکس باکس وان Xbox One وجود ندارد.

  • مشخصات فنی و سخت‌افزار ضعیف PS4 و Xbox One که عملاً به طور کامل قادر به تطبیق با قابلیت‌های فنی موتورهای بازی جدید و نیازهای روزافزون آن‌ها نیستند.
  • تاریخ انتشار اعلام شده برای بازی در سال ۲۰۲۵ خواهد بود، دوره‌ای که ممکن است پشتیبانی کامل از این پلتفرم‌ها متوقف شده باشد.
  • امکان انتشار دستگاه‌های جدید یا دستگاه‌های میان‌نسل جدید PS5 Pro و Xbox Series به تنهایی برای تمرکز توسعه‌دهنده برای ساخت بازی به بهترین شکل ممکن کافی است.
  • انتشار آن برای پلتفرم‌های PS4 و Xbox One پتانسیل بازی را در پلتفرم‌های نسل جدید محدود می‌کند.
  • راکستار اکنون تمام انرژی و منابع انسانی خود را روی آینده و دو پلتفرم اصلی متمرکز خواهد کرد:  Xbox Series X/S و PS5.
  • احتمال دردسرساز شدن ایکس باکس سری اس Xbox Series S برای سازندگان GTA 6 مانند آنچه برای استودیوهای دیگر رخ داده است و راکستار باید تلاش و تمرکز کند تا به بهترین شکل ممکن ظاهر شود.
  • نکته آخر از آنجایی که دستگاهی مانند PS4 سال‌هاست هک شده، راک استار قطعاً از ترس مود شدن بازی و هک شدن آن، از انتشار بازی روی آن اجتناب می‌کند که همین مورد شاید علت تأخیر آن روی پلتفرم کامپیوتر نیز باشد.

آیا جی تی ای 6 برای پلی استیشن 4 منتشر می‌شود؟ با توجه به مواردی که خدمتتان عرض کردیم خیلی بعید است. آیا جی تی ای 6 برای کامپیوتر منتشر می‌شود؟ به احتمال زیاد با تأخیر 6 تا 18 ماهه شاهد انتشار gta vi روی کامپیوتر خواهیم بود. نظر شما در این خصوص چیست؟ دوست دارید بازی برای پلتفرم‌های نسل قبل نیز منتشر شود یا به نظرتان این کار کیفیت نهایی بازی را کاهش خواهد داد؟ مقالات بازی ساویس‌گیم را از دست ندهید. اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها