5 بازی فوق العاده پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان که دست کم گرفته شده‌اند

5 بازی فوق العاده پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان که دست کم گرفته شده‌اند بازی مد مکس mad max

PS4 و Xbox One میزبان بازی‌های فوق العاده‌ای از شرکت‌ها و استودیوهای مختلف بازیسازی هستند. برخی از این عناوین آن گونه که باید مورد توجه قرار گرفتند و برخی متأسفانه به آن چه که شایسته آن بودند نرسیدند. در این مقاله به 5 بازی فوق العاده پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان که دست کم گرفته شده‌اند پرداخته‌ایم، با ساویس‌گیم همراه باشید.

برخی از عناوین این فهرست خیلی زود فراموش شدند و برخی حتی فرصت خودنمایی هم پیدا نکردند و در بین اسم‌های بزرگ ناپدید شدند. بازی‌های این لیست همگی ارزش تجربه و تحسین شدن را دارند، بنابراین از دستشان ندهید.

5 بازی فوق العاده پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان که دست کم گرفته شده‌اند

  1. Greedfall
  2. The Evil Within 2
  3. DRAGON QUEST HEROES 2
  4. Tetris Effect
  5. Mad Max

نوشتار مرتبط:  بررسی بازی Steelrising 

کاور بازی Greedfall فردی با لباس قرون وسطایی شمشیر به دست بالای تپه5 بازی فوق العاده پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان که دست کم گرفته شده‌اند

Greedfall

نادیده گرفتن این جواهر ناشناخته یک اشتباه بزرگ بود، عنوانی که علیرغم همه کاستی‌ها یک فضاسازی خوب و داستانی جالب داشت. سیستم مبارزه Greedfall جدیدترین و نوآورانه‌ترین سیستم هنر هشتم نیست، اما اگر این بازی را در فروش ویژه و تخفیف خورده یافتید، بلافاصله از فرصت استفاده نموده و بدون تردید مستقیماً آن را تهیه و تجربه کنید.

این بازی اکشن نقش آفرینی فانتزی ماجراجویی توسط Focus Entertainment منتشر شده است و میانگین امتیاز 8 از 10 را دریافت کرده. Greedfall با تحسین و رضایت بسیاری از منتقدان مواجه شد که از عمق و کیفیت ارائه شده شگفت زده شدند. من حتم دارم که با تجربه آن شما هم شیفته‌اش خواهید شد.

نوشتار مرتبط:  بررسی بازی The Evil Within 2 

کاور بازی The Evil Within 2 اویل ویتین 2

The Evil Within 2

قسمت اول The Evil Within یک بازی ترسناک بقا استاندارد و کلاسیک بود، عنوانی که به واسطه نام بزرگ شینجی میکامی استقبال خوبی هم از آن به عمل آمد، به خصوص که در دوره‌ای منتشر شد که ما از کمبود بازی‌های ترسناک سبک کلاسیک رنج می‌بردیم. دنباله بازی با معرفی نوآوری‌های مربوط به گیم‌پلی، روایت و داستان بهتر وضعیت را بهبود بخشید، اما متأسفانه، The Evil Within 2 به دلیل اینکه در یک دوره بسیار شلوغ منتشر شد یا به این دلیل که ناشر در تبلیغات بد عمل کرد، به طور قابل توجهی با مشکل رو به رو شد.

این بازی در ژانر ترسناک است و استودیو Tango Gameworks ساخت آن را بر عهده داشته. میانگین امتیازات بازی نیز 8 از 10 است. ما به اویل ویتین 2 نمره 9 را دادیم و نوشتیم:

با توجه به عملکرد خیره‌کننده‌ و دور از انتظار The Evil Within 2 امیدها به شماره‌ی سوم افزایش یافته است. تجربه‌ی اویل ویتین 2 را حتی اگر شماره‌ی نخست را تجربه نکرده‌اید، به شما توصیه می‌کنم. اگر به واسطه‌ی عملکرد ضعیف شماره‌ی نخست از تجربه‌ی اویل ویتین 2 دسته نگه داشته‌اید، بیش از این خودتان را محروم نکنید. خوشبختانه اویل ویتین 2 نه DLC دارد و نه نیازی به آن. کاری که شماره‌ی نخست با 3 تا DLC نتوانست انجام دهد، این بازی در تجربه‌ی اصلی به بهترین شکل ممکن به شما ارائه می‌دهد.

نوشتار مرتبط:  بهترین بازی‌های نقش آفرینی ژاپنی 

شخصیت های بازی ژاپنی DRAGON QUEST HEROES 2

DRAGON QUEST HEROES 2

در دستان تیم لایق و توانمند Omega Force، همه چیز به یک جواهر زیبا تبدیل می‌شود و Square Enix هوشمندانه به تیم ژاپنی اعتماد کرد تا یک بازی hack n slash در دنیای Dragon Quest بسازند. اولین بازی این سری در غرب بسیار موفق بود، در حالی که دنباله آن هرگز فرصتی برای اوج گرفتن پیدا نکرد و خیلی زود از رادار محو شد.

با این حال، Dragon Quest Heroes II دارای فهرست بزرگی از شخصیت‌ها، سیستم مبارزه قدرتمند و طراحی‌هایی با ۱۰۰٪ روح ژاپنی است که برای راضی کردن همه طرفداران این ژانر با عشق طراحی شده‌اند. این بازی با میانگین امتیازات 6.5 از 10 به حق خود نرسید.

 

بازی تتریس افکت کانکتد

Tetris Effect

دست کم گرفتن اهمیت تتریس افکت اشتباه بزرگی است که بسیاری از ما مرتکب آن می‌شویم. البته، یک بازی معمایی از این نوع نمی‌تواند آرزوی تسخیر بازار در دنیایی را داشته باشد که پر از بازی‌های داستان محور بزرگ است. اما Tetris Effect در واقع یک جواهر خیره کننده است که تتریس را با Rez و Lumines در قالبی بازتعریف شده از پازل معروف روسی توسط Tetsuya Mizuguchi، سازنده ژاپنی رویایی، طراح بازی و نویسنده مرواریدهای بسیاری از جمله دو بازی ذکر شده در بالا، ترکیب می‌کند. این بازی نقدهای مثبت زیادی دریافت کرد و بسیاری به آن امتیاز ۱۰/۱۰ دادند. علیرغم این‌ها بازی دلفریب Tetris Effect حداقل در کشور عزیز ما و در بین گیمرهای وطنی خیلی مهجور مانده و توجهی به آن نمی‌شود.

نوشتار مرتبط:  بهترین بازی‌های شبیه جی تی ای 

تصاویر بازی مد مکس مردی با تفنگ در بیابان مسابقات باگی در کویر 5 بازی فوق العاده پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان که دست کم گرفته شده‌اند

5 بازی فوق العاده پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان که دست کم گرفته شده‌اند – Mad Max

یکی از باحال‌ترین و بهترین بازی‌های نسل گذشته، بدون شک Mad Max بود. عنوانی که WB Games نشر آن را بر عهده داشته و استودیو دوست داشتنی آوالانچ خالق مجموعه پرطرفدار جاست کاز آن را خلق کرده است و با وجود اینکه نزدیک به 10 سال از انتشارش می‌گذرد، ما همچنان منتظر قسمتی جدید برای تکمیل این عنوان زیبا هستیم.

این بازی برای تبلیغ فیلم مکس دیوانه که در همان سال اکران و همان شخصیت‌ها را ارائه می‌کرد، روانه بازار شد. اما داستانی متفاوت و برخلاف اکثر بازی‌های اقتباسی کیفیت فوق العاده و درجه یکی داشت. با این حال، اشتباه بزرگی که باعث شد بازی Mad Max به شدت نادیده گرفته شود، انتشارش در یک ماه پر از بازی بود که به کاهش توجهات و فروش پایین آن دامن زد. میانگین امتیازات بازی مد مکس 8 از 10 است.

خب دوستان این لیستی از بازی‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان است که فکر می‌کنیم مورد توجه اکثر گیمرها قرار نگرفته‌اند و به شما توصیه می‌کنیم حتماً آن‌ها را امتحان کنید. رفقا نظر شما درباره فهرست 5 بازی فوق العاده پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان که دست کم گرفته شده‌اند چیست؟ جای کدام بازی در این فهرست خالی است و کدام بازی نباید در این فهرست قرار می‌گرفت؟ لطفاً فهرست خودتان را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید. مقالات بازی ساویس‌گیم را از دست ندهید. اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

5 6 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها