شایعه: یکی از انحصاری‌های بزرگ پلی استیشن لغو شده است

شایعه: یکی از انحصاری‌های بزرگ پلی استیشن لغو شده است لست اف اس فکشنز 2 یا The Last of Us Online لست اف اس آنلاین the last of us factions 2 cancelled

یکی از انحصاری‌های بزرگ پلی استیشن لغو شده است! به گفته یکی از منابع آگاه و با تأیید فعال رسانه‌ای ViewerAnon، پروژه‌ای انحصاری از استودیوهای بازیسازی پلی استیشن کنسل شده است. اگرچه این پروژه ناشناخته است، اما منبع اعلام کرد که داده‌های اولیه نشان می‌دهد بازی مذکور همان لست اف اس فکشنز 2 یا The Last of Us Online است.

اطلاعات بازی مستقل The Last of Us Online یا به قول برخی Factions 2 هنوز ناشناخته و مرموز است، اما آنچه امروز از اخبار دریافت کردیم ممکن است برای همه منتظران این بازی ناامید کننده باشد.

چیزی که برخی از افراد را بر آن داشت که این پروژه لغو شده در واقع همان پروژه بازی آنلاین مستقل بر اساس The Last of Us است، این است که سونی به ندرت لغو یکی از پروژه های اعلام شده خود را اعلام می‌کند، این در حالی است که پروژه مذکور هنوز به طور کامل معرفی هم نشده است.

به این موارد جدایی اندرس هاوارد را اضافه کنید که بخشی از تیم توسعه دهنده بازی بود و به مدت 12 ماه روی پروژه بازی لست اف اس آنلاین کار می‌کرد. پس از خروج او، افشاگر و منبع داخلی ViewerAnon، گفت که این نشانه واضحی است که بازی مورد انتظار در حال حاضر «مرده» است.

بازی The Last of Us Online یا Factions 2 در سپتامبر 2022 تأیید شد که در دست توسعه است. اما کار روی آن از مدت‌ها قبل از این زمان آغاز شده بود. ناتی داگ نیز در ماه مه سال جاری دوباره کار روی آن را تایید کرد، یعنی 6 ماه پیش. تقریباً مسلم است که بازی شرایط خوبی ندارد و عنوانی که قراربود همزمان با لست اف اس 2 عرضه شود پس از گذشت 3 سال حتی یک تریلر هم دریافت نکرده چه رسد به تاریخ انتشار!

در بیانیه ناتی داگ آمده است:

ما می‌دانیم که بسیاری از شما مشتاقانه منتظر شنیدن اطلاعات بیشتر در مورد بازی چند نفره ما با محوریت The Last of Us بوده‌اید. ما به کارهایی که استودیوی ما تاکنون انجام داده افتخار می‌کنیم، اما با ادامه توسعه، متوجه شدیم که بهترین کار برای بازی این بود که به آن زمان بیشتری بدهیم.

با این حال، از آن زمان تا به امروز، هیچ به روز رسانی در مورد بازی و اینکه آیا واقعاً هنوز در حال توسعه فعال است یا اینکه لغو شده است، وجود نداشته.

جدایی اخیر رئیس پلی استیشن جیم رایان به همراه بنیانگذار سیستم درآمد و خرید درون بازی و سپس اخراج تعدادی از کارمندان استودیو ناتی داگ ممکن است نشان دهنده این باشد که بازی شرایط سختی را پشت سر می‌گذارد که ممکن است در نهایت منجر به مرگ آن شود.

در هر صورت باید با احتیاط با این اطلاعات برخورد کرد، این در حالی است که نه سونی و نه ناتی داگ تا لحظه نگارش این گزارش جزئیات رسمی درباره سرنوشت بازی جداگانه The Last of Us Online یا Factions 2 را اعلام نکرده‌اند.

شوربختانه از وقتی شخص معلوم الحالی چون نیل دراکمن سکان ناتی داگ را بر عهده گرفته این استودیو دوست داشتنی یک روز خوش هم ندیده است، آن از وضع خفت بار لست اف اس 2 و این هم از شرایط استودیو پس از 3 سال هنوز یک تریلر هم برای پلی استیشن 5 منتشر نکرده‌اند. اخراج کارمندان و جدایی نوابغ ناتی داگ همگی در زمان مدیریت سیاه و ننگین نیل دراکمن رخ داده و این شخص به مانند بختک روی یکی از استودیوهای با سابقه پلی استیشن افتاده است. شما کافی است وضعیت چند سال پیش ناتی داگ را با الآن مقایسه کنید، خجالت آور است.

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ امیدی به بهبود وضعیت ناتی داگ دارید؟ مهم‌ترین اخبار بازی را از ساویس‌گیم دنبال کنید. اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

5 4 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها