راهنمای بازی ای فوتبال 2024 موبایل

راهنمای بازی ای فوتبال 2024 موبایل رونالدو النصر efootball mobile guide

بازی eFootball 2024 منتشر شده و در این مقاله قرار است نکات مفید و کاربردی برای داشتن تجربه بهتر را به شما عزیزان ارائه دهیم. درست است که نام مقاله راهنمای بازی ای فوتبال 2024 موبایل است اما بسیاری از این نکات و ترفندها برای نسخه اصلی بازی نیز جواب می‌دهند. اگر دوست دارید تجربه دلچسب‌تری از بازی داشته باشید، لطفاً در ادامه با ما همراه شوید.

نوشتار مرتبط:  آیا گوشی من قابلیت اجرای eFootball 2024 را دارد؟ 

راهنمای بازی ای فوتبال 2024 موبایل

چطور در ای فوتبال 2024 موبایل پول و سکه به دست آوریم؟

به دست آوردن پول و سکه در eFootball 2024 کار سختی نیست، کافی است Debut Missions را در اسرع وقت تکمیل کنید و لاگین روزانه داشته باشید تا کلی پول و سکه به دست آورید. اگر بازی ای فوتبال 2024 را هم‌اکنون دانلود و نصب کنید، خود بازی چندین بازیکن ستاره را به صورت رایگان به شما هدیه می‌دهد، از جمله لیونل مسی و چند بازیکن دیگر که به صورت شانسی به شما تعلق خواهند گرفت. قدم بعدی برای به دست آوردن پول و سکه انجام دادن objectiveها و بررسی جوایز درون inbox است که با نماد نامه در صفحه اصلی قرار دارد.

چطور در ای فوتبال 24 بازیکن جذب کنیم؟

  • برای جذب بازیکن و تقویت تیم در بازی فوتبال پی‌اس 2024 اندروید چندین راه وجود دارد. در ابتدای کار بازی به شما چند بلیط هدیه می‌دهد که می‌توانید آن‌ها را در بخش Standard Player Ticket خرج کنید تا بازیکنان خوبی به دست آورید.

فهرست بازیکنان ای فوتبال 2024 لائوتارو مارتینز efootball 2024 mobile

  • اگر قصد خرید بازیکن خاصی را دارید می‌توانید به بخش Standard Player List مراجعه کنید و با پرداخت پول درون بازی که با انجام مسابقات به شما هدیه داده می‌شود بازیکن مورد نظر خودتان را بخرید.
  • گزینه بعدی Special Player List است که فقط با سکه یا eFootball Coin با نماد زرد قابل خریداری هستند و شامل بهترین بازیکنان و فوق ستاره‌ها می‌شوند. خود بازی 3 شانس رایگان برای دریافت بازیکن به شما می‌دهد و با انجام Event و Objective چند شانس دیگر نیز به دست می‌آورید.
  • روش دیگر برای جذب بازیکن دلخواه استفاده از گزینه Nominating Contract است که اگر توکن مخصوص آن را داشته باشید می‌توانید بازیکنان مورد نظر را از لیست مخصوص انتخاب کنید. خود بازی ای فوتبال 2024 چند توکن رایگان به شما می‌دهد و با انجام بازی‌های بیش‌تر تعداد بیش‌تری را جایزه می‌گیرید.

آیا می‌شود بدون پول خرج کردن و خرید سکه یک تیم خوب جمع کرد؟

بازی ای فوتبال 2024 واقعاً دست و دل باز است و جوایزی که ارائه می‌دهد باعث می‌شود به راحتی و در عرض 3 روز یک تیم خوب جمع کنید. با این تیم به راحتی می‌توانید در Eventهای مختلف برنده شوید و تا رده‌های متوسط لیگ نیز بالا بروید.

توضیحات و راهنمای منوهای درون بازی eFootball 2024 موبایل

پس از ورود به بازی ای فوتبال پس 2024 با صفحه منو اصلی مواجه خواهید شد که مهم‌ترین بخش آن گیم پلن Game Plan است. با کلیک روی شماتیک ترکیب تیم وارد منوی مربوطه خواهید شد. در اینجا با انتخاب عکس مربی با چند گزینه روبرو می‌شوید:

نوشتار مرتبط:  سیستم مورد نیاز ای فوتبال 2024 eFootball 2024 

راهنمای بازی ای فوتبال 2024 موبایل منوی مربی efootball 2024 mobile

  1. اطلاعات مربی manager details
  2. تغییر مربی change manager
  3. تغییر ترکیب formation change
  4. سبک بازی team playstyle
  • manager details، گزینه نخست اطلاعات کلی مربی و مهارت‌های وی را مشخص می‌کند. هر مربی یک توانایی و ویژگی خاص دارد. مثلاً یکی ممکن است متخصص بازی مالکانه باشد و دیگری در ضد حمله تبحر داشته باشد. مربی را باید بر اساس سبک بازی خودتان انتخاب کنید. همچنین مربیان سطح بالا ویژگی خاص نیز دارند، مثلاً قدرت بازیکنان ستاره را افزایش می‌دهند.
  • change manager، گزینه بعدی که تغییر مربی است به شما امکان می‌دهد مربی را عوض کنید و یک مربی بهتر جایگزین نمایید. شما می‌توانید از منوی manager list در بخش contract منوی اصلی مربیان سطح بالا را استخدام کنید.
  • formation change، این یکی کاملاً واضح است و قابلیت تغییر ترکیب را به شما می‌دهد.
  • team playstyle، اما گزینه آخر، چند سبک بازی در اختیار شما قرار دارد، بازی مالکانه، ضد حمله، توپ‌های بلند و غیره. سبکی که می‌پسندید را انتخاب کنید تا تیم بر اساس آن شکل بگیرد و حرکت کند.

نوشتار مرتبط:  مهم‌ترین ویژگی‌های ای فوتبال 2024 موبایل eFootball 2024 موبایل 

راهنمای بازی ای فوتبال 2024 موبایل efootball 2024 mobile فولاد خوزستان ترکیب تیم و تنظیمات

با انتخاب لوگو تیم با یک منو 6 گزینه‌ای طرف خواهید شد

  • گزینه اول که Auto pick players است به شما کمک می‌کند که تنها با یک کلیک ترکیب خود را بر اساس بهترین بازیکنان بچینید. کافی است روی این گزینه کلیک کنید و By Stats را انتخاب کنید.
  • گزینه دوم in match roles نام دارد که اینجا می‌توانید وظایف بازیکنان را مشخص کنید. مثلاً مشخص کنید که کدام بازیکن کرنر بزند، چه کسی پنالتی بزند و کاپیتان که باشد.
  • این گزینه خیلی عالی و کاربردی است، پیشنهاد می‌کنم حتماً از آن استفاده کنید. Automatic Match Support به شما کمک می‌کند تا تعویض خودکار داشته باشید، تله آفساید بگیرید و تیم را عقب و جلو ببرید. پیشنهاد می‌کنم گزینه اول که تعویض خودکار است را روی Flexible قرار بدهید تا خود بازی مطابق شرایط مسابقه برای شما تعویض کند. گزینه‌های بعدی نیز تله آفساید و ساختار تیم هستند که با فعال کردن آن‌ها خود بازی برای شما تله آفساید می‌گیرد و تیم را موقع عقب افتادن هجومی می‌کند یا برعکس.
  • گزینه چهارم Edit Player Number خوراک فوتبالی‌ها است و به شما امکان می‌دهد با حوصله و سر فرصت شماره بازیکنان را تغییر دهید. شماره‌هایی که خود بازی به بازیکنان می‌دهد معمولاً درست نیستند، اگر خیلی حساس هستید که مسی حتماً شماره 10 بپوشد و رونالدو شماره 7 بر تن کند، این گزینه برای شما قرار گرفته است.
  • حتماً هنگام بازی با تیم‌هایی مواجه شده‌اید که علیرغم این‌که پرچم بارسلونا دارند اما یک اسم عجیب و غریب را یدک می‌کشند. خب این گزینه Base Team Settings به شما امکان می‌دهد هر اسمی که دوست دارید روی تیم خودتان بگذارید. البته حواستان باشد که اسم انتخابی ناجور نباشد، چرا که دیگر بازیکنان می‌توانند شما را ریپورت کنند و ممکن است کونامی حسابتان را محدود یا جریمه کند.
  • خب، این گزینه به درد کسانی می‌خورد که دیوانه فوتبال و عاشق مربیگری و تاکتیک هستند. Game Plan List به شما امکان می‌دهد چندین ترکیب و تاکتیک برای تیم خودتان طراحی و ذخیره کنید. مثلاً یک ترکیب مخصوص ضد حمله، یک ترکیب مخصوص بازی مالکانه و پاسکاری، به لطف این گزینه دیگر لازم نیست وسط بازی وقت خودتان و حریف را برای چیدن و تغییر ترکیب هدر دهید، با چند کلیک ترکیب از قبل ذخیره شده شما اعمال می‌شود.

منوی اصلی Game Plan دو بخش دیگر نیز دارد. بخش نخست که عکس پیراهن با لوگو سفید است فهرست بازیکنان ذخیره شما را نشان می‌دهد و بخش آخر نیز که عکس پیراهن فاقد لوگو است سایر بازیکنان شما را در خود جای داده.

نکته: برای تعویض بازیکنان کافی است انگشت خود را روی بازیکن مد نظر قرار داده و آن را به سمت بازیکن تعویضی بکشید.

اما در بخش راست Game Plan چند نماد و اعداد و ارقام است که توضیح مختصری درباره آن‌ها می‌دهیم. بالا سمت راست قدرت تیم را نشان می‌دهد، نوشته زیر آن سبک بازی را مشخص می‌کند و آخری نیز ترکیب تیم است.

نوشتار مرتبط:  5 تغییر که eFootball 2024 را به بهترین بازی فوتبال تبدیل می‌کنند 

نکته و ترفند ای فوتبال 2024 – راهنمای بازی ای فوتبال 2024 موبایل

چرا بازی eFootball 2024 موبایل دکمه سانتر ندارد؟ چطور می‌شود سانتر کرد؟

برای سانتر کردن در ای فوتبال 2024 کافی است هنگام پاس دادن انگشت خود را به سمت بالا حرکت بدهید. (به جهت‌های روی دکمه‌ها توجه کنید)

چطور در ای فوتبال 2024 موبایل شوت قدرتی بزنیم؟

برای شوت قدرتی و سرکش در efootball 2024 mobile که مهار آن برای دروازه‌بان خیلی سخت است، هنگام شوت زدن انگشت خود را به سمت راست یا چپ بکشید.

دوستم هنگام بازی به من گل چیپ زد، چطور این کارش رو تلافی کنم؟

شما به راحتی می‌توانید در ای فوتبال 2024 گل چیپ بزنید، کافی است هنگام شوت زدن انگشت خود را به سمت بالا بکشید.

منوی extras بازی پس موبایل efootball 2024 mobile

چطور دیتا و اطلاعات خودمان را ذخیره کنیم؟

پس از ورود به بازی ای فوتبال 2024 موبایل در اولین فرصت به منوی Extra مراجعه کنید و گزینه Support را انتخاب کنید.

راهنمای بازی ای فوتبال 2024 موبایل لینک کردن دیتا و ساخت کونامی آی دی efootball 2024 mobile

سپس Link Data را انتخاب کنید و با کلیک روی گزینه دوم در سایت کونامی (شرکت سازنده ای فوتبال) ثبت نام کرده تا اطلاعات و save شما برای همیشه محفوظ بماند.

نوشتار مرتبط:  آموزش تنظیمات eFootball PES برای دریافت بالاترین نرخ فریم 

ساخت کونامی آی دی efootball 2024 mobile

لینک کردن دیتا چه فایده‌ای دارد؟

هنگامی که قصد تغییر موبایل داشته باشید یا بخواهید از گوشی اندرویدی به ios یا بالعکس مهاجرت کنید کاربردی خواهد بود و باعث می‌شود همه پول و بازیکنانتان به دستگاه جدید منتقل شوند. همچنين در آینده قرار است قابلیت Cross Save به بازی efootball 2024 mobile اضافه شود، یعنی شما می‌توانید روی موبایل بازی کنید و در ادامه که خواستید روی کامپیوتر یا کنسول بازی را ادامه دهید همه پول و امتیازات شما منتقل خواهند شد.

efootball 2024 mobile تغییر اسم و عکس پروفایل پس موبایل

چطور در ای فوتبال 24 موبایل برای پروفایل خودمان عکس انتخاب کنیم؟

در منوی Extra گزینه User Information را انتخاب کنید و سپس در User Details می‌توانید عکس، پس‌زمینه و اسم خودتان را تغییر دهید.

efootball 2024 mobile پروفایل ریپورت

چطور چیترها و افرادی که ناجوانمردانه بازی می‌کنند را در eFootball 2024 ریپورت کنیم؟

در همان بخش User Information گزینه دیگری تحت عنوان Match History وجود دارد که آمار تمام بازی‌های شما در آن جا هست، با انتخاب بازی مربوطه حساب حریفتان نمایش داده می‌شود، در ادامه گزینه Action را بزنید

نوشتار مرتبط:  مهم‌ترین ویژگی‌های ای فوتبال 2024 eFootball 2024 

راهنمای بازی ای فوتبال 2024 موبایل ریپورت چیتر efootball 2024 mobile

و پس از انتخاب ریپورت علت گزارش را Network Tempering انتخاب کنید. (گزینه‌های دیگری هم هستند که بسته به شرایط می‌توانید انتخاب کنید)

آمار نمایش داده شده در پروفایل حریفان چه معنی می‌دهند؟

گزینه Curtesy Rating که خیلی مهم است نشان دهنده بازی جوانمردانه، کیفیت بازی، رعایت قوانین و سایر موارد است که هر چه از A پایین‌تر باشد یعنی تجربه خوبی در پیش نخواهید داشت و حریف شما حرفه‌ای نیست. اگر وسط بازی لفت بدهید، هنگام باختن گزینه forfeit را بزنید و از بازی خارج بشوید امتیاز شما پایین می‌آید. متأسفانه اگر به دلیل مشکل اینترنت نیز چندین بار پشت سر هم قطع بشوید و بازنده بازی شوید، Curtesy Rating شما پایین خواهد آمد.

گزینه‌های بعدی نیز رتبه در لیگ را نشان می‌دهند، Highest نشان‌دهنده بالاترین رتبه کسب شده توسط این حساب و Current رتبه و جایگاه فعلی را نشان می‌دهد.

راهنمای بازی ای فوتبال 2024 موبایل تنظیمات گرافیک و رفع لگ efootball 2024 mobile

هنگام بازی کردن eFootball 2024 Mobile لگ دارم، چه کار کنم؟

برای تجربه بازی eFootball PES گوشی شما باید حداقل سخت‌افزار را داشته باشد، اگر فکر می‌کنید گوشی شما قدرت کافی را دارد و قصد دارید تنظیمات را به صورت دستی اعمال کنید، باید از بخش Extra به Game Settings بروید و Graphics را انتخاب کنید. حال می‌توانید نرخ فریم و کیفیت بازی را تنظیم کنید.

دانلود گزارشگر efootball 2024 mobile

چرا بازی ای فوتبال 2024 گزارشگر ندارد؟ چطور گزارشگر بازی را فعال کنیم؟

برای فعال کردن گزارشگر بازی efootball 2024 mobile باید فایل مخصوص را دانلود کنید. فایل گزارشگر حدود 800 مگابایت حجم دارد و از بخش DL Commentary Data دانلود می‌شود. گزارشگرهای مختلف برای بازی وجود دارند.

نوشتار مرتبط:  4 بازی فوتبالی که با اف سی 24 فیفا 24 EA Sports FC رقابت خواهند کرد 

راهنمای بازی ای فوتبال 2024 موبایل گزارشگر عربی

ای فوتبال 2024 گزارش عربی نیز دارد که اگر دنبال هیجان می‌گردید پیشنهاد می‌کنم آن را امتحان کنید. گزارشگر ژاپنی نیز جالب است.

تمرین efootball 2024 mobile

بازی eFootball 2024 موبایل بخش تمرینی نیز دارد؟ کجا می‌توانم تمرین کنم؟

بله، از بخش Extra به Training بروید و Free Training را انتخاب کنید. در اینجا می‌توانید پنالتی و ضربه ایستگاهی را تمرین کنید تا مسلط شوید.

راهنمای بازی ای فوتبال 2024 موبایل تنظیمات بازی efootball 2024 mobile وقت و درجه سختی

تنظیمات بازی – راهنمای بازی ای فوتبال 2024 موبایل

زمان بازی پس موبایل روی 6 دقیقه قفل است و انتخاب دیگری ندارید. گزینه بعدی نیز درجه سختی است که اولی آسان‌ترین، وسطی نرمال و آخری سخت است. آپشن‌های بعدی به ترتیب مصدومیت، وقت اضافه و پنالتی هستند که می‌توانید آن‌ها را فعال یا غیرفعال کنید.

نوشتار مرتبط:  چیزهایی که گیمرها نمی‌خواهند در ای فوتبال 2024 eFootball 2024 ببینند 

زمین و تعویض استادیوم efootball 2024 mobile

گزینه بعدی نیز تعداد تعویض را نشان می‌دهد. تعداد تعویض هم‌زمان هم قابل شخصی‌سازی است. اگر وقت اضافه را فعال کنید می‌توانید دکمه تعویض بیش‌تر در وقت اضافه را نیز روشن کنید. متأسفانه امکان انتخاب استادیوم در ای فوتبال 2024 موبایل efootball 2024 mobile وجود ندارد و گزینه آخر فقط به شما اجازه می‌دهد زمان بازی را مشخص کنید، روز یا شب.

منوی اصلی efootball 2024 mobile مسی

بخش‌های مختلف بازی eFootball 2024 – راهنمای بازی ای فوتبال 2024 موبایل

در authentic match می‌توانید با کامپیوتر بازی کنید (در کامپیوتر و کنسول امکان بازی آفلاین با دوستان وجود دارد)

راهنمای بازی ای فوتبال 2024 موبایل بخش ایونت efootball 2024 mobile

گزینه بعدی که بخش اصلی ای فوتبال است، دریم تیم نام دارد. رویدادها، لیگ، بازی دوستانه آنلاین و بازی آنلاین سریع جزو بخش‌های آن هستند.

بازی با کامپیوتر efootball 2024 mobile

در بخش event آن‌هایی که نوشته است vs ai match یعنی با کامپیوتر بازی می‌کنید

بازی با حریف efootball 2024 mobile

و آن‌هایی که نوشته است user matchs یعنی با حریف واقعی مسابقه خواهید داد.

راهنمای بازی ای فوتبال 2024 موبایل تنظیمات شبکه و پیدا کردن حریف efootball 2024 mobile

چرا در ای فوتبال 2024 حریف پیدا نمی‌شود؟

متأسفانه فعلاً وضعیت سرورهای بازی efootball 2024 mobile خوب نیست، تنها گزینه‌ای که در اختیار دارید این است که در بخش Matchmaking Settings گزینه Matchmaking Area را تغییر دهید. گزینه نخست همه مناطق را جستجو می‌کند و گزینه دوم فقط مناطق نزدیک را می‌گردد. بعضی وقت‌ها گزینه دوم نتیجه بهتری از نظر کیفیت سیگنال به شما می‌دهد و معمولاً با بازیکنان ایرانی لینک می‌شوید. البته هميشه این‌طور نیست و ممکن است نتواند هیچ حریفی پیدا کند. همچنين بهتر است با وای فای یا اینترنت ثابت بازی کنید. برای ورود اولیه به بازی معمولاً نیازمند تغییر آی‌پی هستید ولی پس از آن می‌توانید نرم‌افزار تغییر آی‌پی خود را خاموش کنید.

چرا مسی من 87 است ولی برای دوستم 99 بود؟ نسخه هک یا مود ای فوتبال 2024 را نصب کرده است؟

خیر eFootball 2024 نسخه مود یا هک ندارد. شما می‌توانید برای افزایش قدرت بازیکنان خود آن‌ها را تمرین بدهید و توانایی‌های آن‌ها را افزایش دهید.

نوشتار مرتبط:  بهترین بازی فوتبال برای موبایل 

راهنمای بازی ای فوتبال 2024 موبایل الیور کان efootball 2024 mobile

با لمس کردن عکس بازیکن گزینه‌های مختلف برای شما نمایان خواهد شد.

تعویض پست بازیکن efootball 2024 mobile

می‌توانید پست بازیکن را تغییر دهید.

تقویت بازیکن efootball 2024 mobile

با Level Training قدرت آن را بالا ببرید

بالا بردن قدرت بازیکن efootball 2024 mobile

و در Player Progression آمار بازیکن را مثل دقت شوت، سرعت و غیره بهبود بخشید.

افزایش مهارت و ساخت مهارت جدید efootball 2024 mobile

گزینه skill training نیز مهارت بازیکن را اضافه می‌کند، مثلاً مهارت شوت کات دار یا ضربه ایستگاهی و غیره.

فرگوسون efootball 2024 mobile

نکته: بازیکنان فوق ستاره، افسانه‌ای و خاص را نمی‌شود قوی‌تر کرد.

نوشتار مرتبط:  ویژگی‌های جدید اف سی فیفا FC 24 

صفحه شروع بازی efootball 2024 mobile

نکته: تنظیمات گرافیک efootball 2024 mobile از منوی اصلی و قبل از ورود به بازی نیز قابل شخصی‌سازی است.

راهنمای بازی ای فوتبال 2024 موبایل شاپ و خرید سکه efootball 2024 mobile

سکه قرمز یا eFootball Points چه کاربردی دارند؟

سکه قرمز یا eFootball Points را می‌توان در منوی شاپ خرج کرد. برخی بازیکنان، لباس و آیتم‌ها را می‌شود با استفاده از سکه قرمز خرید.

توصیه‌های آخر در خصوص ای فوتبال 2024

این توصیه دوستانه و برادرانه است، دوستان لطفاً بازی جوانمردانه را رعایت کنید. بارها مشاهده می‌شود که وقتی حریف عقب می‌افتد در نیمه دوم بازی را نیمه کاره رها می‌کند! خب این حرکت خیلی بچه‌گانه است و لذت بازی آنلاین را از بین می‌برد. اما بدتر از همه افرادی هستند که پس از عقب افتادن در دقایق پایانی بازی و پیش از سوت داور الکی استارت می‌گیرند تا وقت حریف را تلف کنند! این حرکت واقعاً کثیف و ناجوانمردانه است.

لطفاً ترکیب و تاکتیک را قبل از بازی بچینید، بعد از چند دقیقه یک حریف پیدا می‌شود و آن‌وقت شما اگر بخواهید با این وضع اینترنت 150 ثانیه همه به ترکیب و تاکتیک اختصاص دهید دیگر واویلا! قبل از بازی می‌توانید مطابق سناریوهای مختلف و سبک بازی حریف چندین ترکیب آماده کنید و قبل از بازی با چند کلیک در کسری از ثانیه ترکیب را اعمال نمایید.

دوستان زحمت زیادی برای آماده کردن راهنمای efootball 2024 mobile کشیده شده تا با عشق تقدیم شما بشود، امیدوارم مفید واقع شود. نظر شما درباره نکات و ترفندهای eFootball 2024 که در راهنمای بازی ای فوتبال 2024 موبایل به آن پرداختیم چیست؟ چه نکته و ترفندی را به آن اضافه می‌کنید؟ سؤالی دارید؟ در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید. لطفاً اگر روشی برای اتصال و بازی آنلاین بهتر سراغ دارید در بخش نظرات بنویسید تا دیگر دوستان هم استفاده ببرند. مقالات بازی ساویس‌گیم را از دست ندهید. اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

4.2 12 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
38 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها