چیزهایی که گیمرها نمی‌خواهند در eFootball 2024 ببینند

چیزهایی که گیمرها نمی‌خواهند در eFootball 2024 ببینند ای فوتبال pes 24 هالند گنبری نیمار رشفورد

اخیراً کونامی اعلام کرده است که آماده‌سازی برای انتشار آپدیتی که بازی eFootball 23 را به نسخه eFootball 2024 آغاز شده و این به‌روزرسانی اواسط ماه آینده، آگوست (مرداد-شهریور)، منتشر خواهد شد. به همین مناسبت بیایید درباره چیزهایی که گیمرها نمی‌خواهند در eFootball 2024 ببینند بحث کنیم.

ابتدا کمی به عقب بازگردیم و نگاهی به تحولات اخیر pes داشته باشیم. در پایان سال گذشته شاهد این بودیم که ناشر ژاپنی کونامی بازی خود را از eFootball 2022 به نسخه ۲۰۲۳ بی‌سر و صدا ارتقاء داد و در ادامه به‌روزرسانی و محتوای زیادی را ارائه کرد. کونامی در آن زمان تایید کرد که به جمع‌آوری هرچه بیشتر نظرات و بازخوردهای مختلف از بازیکنان ادامه می‌دهد تا تجربه ای فوتبال را بهبود بخشد و همه ویژگی‌های جدید را پیاده‌سازی کند و بازی را برای همه طرفداران فوتبال در سراسر جهان لذت بخش‌تر نماید. 

زمانی که نام خاطره‌انگیز PES کنار گذاشته و eFootball برای اولین بار عرضه شد، با انبوهی از مشکلات سخت و طاقت‌فرسا مواجه شدیم. کونامی قصد داشت تا با رایگان کردن پی اس طرفداران بیش‌تری جذب کند، اما اوضاع بهتر نشد که هیچ، بلکه نارضایتی را نیز افزایش داد. چرا که نسخه ابتدایی ای فوتبال پر از باگ و مشکلات فنی بود.

نوشتار مرتبط:  5 تغییر که ای فوتبال پس 23 eFootball 2023 را به بهترین بازی فوتبال تبدیل می‌کنند 

اما کونامی بیکار ننشست و پس از عذرخواهی از بازیکنان، کار روی محتوای اضافی را متوقف کرد و تمرکز خود را بر رفع تمام این خطاهای فنی در بازی گذاشت. حال پس از عرضه کلی به‌روزرسانی و آپدیت، بر کسی پوشیده نیست که ای فوتبال eFootball تجربه بسیار بهتری نسبت به آنچه اولین بار شاهد آن بودیم ارائه می‌دهد و این مهم با انتقال به eFootball 2023 از طریق یک به روزرسانی بزرگ به اوج خود رسید.

بازی eFootball 2023 در مسیر درستی قرار گرفته است و که در حال حاضر این مجموعه میلیون‌ها طرفدار در سراسر جهان دارد. گواه این امر آمار خود کونامی است که اعلام کرد نسخه موبایل ای فوتبال pes 23 به تنهایی از آستانه ۶۰۰ میلیون دانلود در سراسر جهان عبور کرده. محبوبیت PES روی کامپیوتر و کنسول‌های خانگی بماند.

نوشتار مرتبط:  4 بازی فوتبالی که با فیفا اف سی 24 EA Sports FC رقابت خواهند کرد 

این بازی در حال حاضر، به عنوان یک بازی سرویس زنده «با برخی از آیتم‌های قابل خرید در بازی»، همچنان تعداد زیادی به‌روزرسانی، اصلاحات و فصل‌ها را دریافت می‌کند، علاوه بر جوایز ارزشمندی که بازیکنان را تشویق می‌کند تا به طور مداوم به آن بازگردند. حال با گزارش‌هایی مبنی بر توافق جدید باشگاه بارسلونا با کونامی که به ناشر حق استفاده کامل از نام باشگاه، چهره بازیکنان و استادیوم را برای eFootball pes 2024 می‌دهد، به نظر می‌رسد مجوزهای بازی بیش از هر زمان دیگری گسترده‌تر و پربارتر شده‌اند.

به‌روزرسانی PES 24 داده‌های بازی را از نظر نقل و انتقال بازیکنان، تیم‌هایی که به لیگ‌های محلی ارتقاء یافته یا سقوط کرده‌اند و موارد دیگر به‌روزرسانی می‌کند. این آپدیت همچنین بسیاری از دستاوردهای بازیکنان و مواردی که در نسخه فعلی قرار دارند را نیز منتقل می‌کند.

نوشتار مرتبط:  بهترین بازی فوتبال برای موبایل 

رشفورد رونالدو النصر نیمار مسی اینتر میامی چیزهایی که گیمرها نمی‌خواهند در eFootball 2024 ببینند

داده‌هایی که از eFootball 2023 به eFootball 2024 منتقل می‌شوند

  • سکه‌های ای فوتبال eFootball Coins
  • امتیاز ای فوتبال eFootball Points
  • تمام GP شما منتقل می‌شود
  • Nominating Contract
  • Chance Deal
  • Contract Renewal (60 Days)
  • Contract Renewal (10 Days)
  • Training Program
  • Skill Training Program
  • Special Strip
  • تنظیمات

نوشتار مرتبط:  سیستم مورد نیاز اف سی FC 24 فیفا 24 

پدری رشفورد مسی نیمار آرنولد ای فوتبال 24 پس 24 پی اس 24 pes 24

بحث و تبادل نظر درباره بازی pes 24 که قرار است تحت عنوان ای فوتبال 24 منتشر شود

توسعه دهندگان به احتمال زیاد تجربه بازیکنان را بهبود می‌بخشند و ویژگی‌های جدیدی را در پی اس 24 ارائه می‌دهند تا بازی را واقعی‌تر و سرگرم کننده‌تر از قبل کنند. این ویژگی‌ها ممکن است شامل بهبود گرافیک و فیزیک و همچنین افزایش تعداد بازیکنان مجاز، تیم‌ها و لیگ‌های جهانی و داخلی باشد و فراموش نکنید که علاوه بر مشکلات زیر که در قالب نکات به آن‌ها اشاره خواهیم کرد، روی بهبود سیستم بازی پس 24 و مکانیک‌های دفاعی و تهاجمی بیشتر کار خواهد شد.

چیزهایی که گیمرها نمی‌خواهند در eFootball 2024 ببینند

  • حالت چند نفره: برخی از بازیکنان هنگام بازی در حالت چند نفره آنلاین pes 23 از مشکلات متعددی رنج می‌برند، مخصوصاً با توجه به اتصال ضعیف و خطاهای فنی مکرر، مشکل در جستجوی بازیکنان یا سرورهای ضعیف و در دسترس نبودن آن‌ها در منطقه خاورمیانه کاملاً محسوس است.
  • گیم پلی: برخی از بازیکنان با سیستم بازی ای فوتبال مشکلات متعددی دارند، احساس می‌کنند بازیکنان به طور غیرواقعی حرکت می‌کنند و کنترل توپ دشوار است.
  • کمبود بازیکن و تیم: بازی ای فوتبال 23 همچنان از کمبود قابل توجهی از بازیکنان و تیم‌های دارای مجوز رنج می‌برد، به این معنی که بازیکنان برای تشکیل تیم‌های واقعی که آرزو هدایت آن‌ها را دارند و بازی با بازیکنان مورد علاقه‌شان دچار مشکل هستند. طبیعتاً گیمرها دوست ندارند این مورد را در eFootball 2024 ببینند.
  • مکانیک‌های دفاعی: برخی از بازیکنان با مکانیک‌های دفاعی بازی ای فوتبال مشکل دارند و احساس می‌کنند که این مکانیک نامتعادل است و به تیم‌های تهاجمی مزیت بزرگی می‌دهد.

کونامی همچنین باید با بهبود Net Code که شاهد اصلاحات اساسی آن در بازی eFootball 2023 بودیم، روی بخش چند نفره بیشتر کار کند، اما هنوز کارهای بیشتری می‌توان در eFootball 2024 انجام داد تا تجربه بازی آنلاین را بهبود بخشد.

نوشتار مرتبط:  سیستم مورد نیاز ای فوتبال پس 23 eFootball 2023 

ای فوتبال pes 24 موبایل چیزهایی که گیمرها نمی‌خواهند در eFootball 2024 ببینند بنزما گوندوغان حکیم زیاش مسی اینتر میامی

حال نوبت شماست تا مواردی را که دوست دارید در بازی بعدی این سری اعمال شود و مواردی که نمی‌خواهید در آن حضور داشته باشد را با ما در میان بگذارید. دوست دارید بازی eFootball 2024 چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ کدام یک از بخش‌های PES 23 مورد توجه شما نیست و دوست دارید در PES 24 حذف شوند؟ مقالات بازی ساویس‌گیم را از دست ندهید. اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

4.1 7 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
20 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها