مهم‌ترین ویژگی‌های eFootball 2024

مهم‌ترین ویژگی‌های eFootball 2024 مسی ای فوتبال 2024

بازی ای فوتبال 24 eFootball 2024 پس از به‌روزرسانی عظیم جدید 3.0.0 که امروز منتشر شد اکنون در دستان ما است. از طریق این به روز رسانی، بازی پیشرفت‌های زیادی دریافت کرده است که عمدتاً روی بهبود کنترل توپ برای ایجاد فرصت‌های بهتر تمرکز دارد. در این مقاله مهم‌ترین ویژگی‌های eFootball 2024 را بر خواهیم شمرد.

همزمان با انتشار به‌روزرسانی ای فوتبال 2024 که اکنون علاوه بر گوشی‌های هوشمند، در تمامی پلتفرم‌های خانگی و رایانه‌های شخصی در دسترس همگان است، امروز کونامی جزئیات کاملی را در مورد آنچه که این آپدیت از نظر بهبودها و تغییراتی در سیستم بازی و گیم پلی به ارمغان خواهد آورد، ارائه کرد.

در این گزارش با شما در مورد مهمترین پیشرفت‌هایی که در سیستم بازی پی اس 2024 و کنترل توپ و بازیکن اعمال شد که بیشترین سهم را در این آپدیت به خود اختصاص داده است، صحبت خواهیم کرد.

نوشتار مرتبط:  بازی ای فوتبال 2024 eFootball 2024 از قفل نرم‌افزاری دنوو استفاده می‌کند 

مهمترین پیشرفت‌ها در بازی جدید PES 24 eFootball 2024

  • بهبود پاسخ و واکنش به توپ در کسری از ثانیه
  • کنترل بهتر توپ و پیش‌بینی حرکت دروازه‌بان
  • مطابقت با هوش مصنوعی در سطح واقع گرایی
  • تغییرات و بهبود پاس‌های تک ضرب و سرعتی
  • افزایش سطح بازیکن و سیستم بوستر جدید

بازی ای فوتبال پس 2024 در زمینه کنترل توپ، دریبل زدن در هنگام حمله و واکنش پس از لمس توپ بسیار بهبود یافته است. این به بازیکنان این امکان را می‌دهد که با لمس دقیق‌تری توپ را کنترل کنند. به همین ترتیب، برای توپ‌های هوایی، مواردی وجود داشت که بازیکنان مجبور بودند بلافاصله پس از لمس توپ، به دلیل پاسخ ضعیف، توپ را پاس بدهند. این مشکل نیز با دادن گزینه‌های بیشتر به بازیکنان در شرایط گفته شده، مانند برداشتن و دریبل زدن توپ قبل از پاس دادن، بهبود یافته است.

در زمینه دفاع eFootball PES، یک واکنش به خصوص رایج این بود که بازیکنان قادر به بلاک کردن توپ برای برداشتن آن نبودند. حتی وقتی واضح است که می‌توانند این کار را انجام دهند. برای بهبود این جنبه از بازی، حرکات مسدودکننده جدید علاوه بر تنظیمات بیشتر در زمان مهار و گرفتن توپ اضافه شده است.

در نهایت، در مورد دروازه بان، حرکات مشت کردن جدیدی اضافه شده است که او را قادر می‌سازد تا با تغییر مسیر توپ‌های سریع خارج از تیرک دروازه، توپ را به سرعت مشت، تکل یا از محوطه خطر دور کند.

نوشتار مرتبط:  چیزهایی که گیمرها نمی‌خواهند در ای فوتبال 2024 eFootball 2024 ببینند 

بهبود عملکرد بازیکن و کنترل توپ – مهم‌ترین ویژگی‌های eFootball 2024

جهت گیری بدن یکی از مهمترین عناصر در فوتبال است. با به‌روزرسانی جدید ای فوتبال 2024 eFootball 2024، بازیکنان اکنون پاس‌هایی را با آگاهی بیشتر از جهت دروازه حریف دریافت خواهند کرد. اگر هنگام کنترل توپ هیچ ورودی جهتی از سوی بازیکن انجام نشود (یعنی فلش یا آنالوگ را دست نزنید)، بازیکن اکنون به طور خودکار توپ را به سمت دروازه کنترل می‌کند.

این تنظیمات به تسهیل حرکت توپ و به ثمر رساندن گل کمک می‌کنند. وقتی دفعه بعد مسابقه‌ای را انجام می‌دهید، متوجه می‌شوید که وقتی بازیکن توپ را دریافت می‌کند، به طور خودکار به سمت دروازه حریف می‌چرخد ​​و به ندرت می‌بینید که او پشت به دروازه کند.

نوشتار مرتبط:  بهترین بازی فوتبال برای موبایل 

خوشحالی گل مسی ای فوتبال 2024

هوش مصنوعی بهتر در eFootball 2024

در راستای گیم پلی جدید، ذهنیت فوتبالی حریف در مسابقات VS توسط هوش مصنوعی بازطراحی شده است. بازیکنان اکنون تصمیمات مناسب و به موقع‌تری می‌گیرند که به توانایی‌های آن‌ها بستگی دارد. آن‌ها می‌توانند اقدامات مختلفی مانند قطع کردن پاس‌ها، دریبل‌های تهاجمی‌تر با گرفتن خوب توپ یا بازی کردن پاس‌های بلند انجام دهند.

پیش از این، اجرای Dash Dribble گاهی اوقات فرمان شارپ تاچ را ناخواسته فعال می‌کرد. به همین دلیل دستور پیش فرض شارپ تاچ به دوبار فشار دادن دکمه Dash (دکمه دویدن) تغییر یافته است.

اگر گیم پلی قدیمی ای فوتبال 2024 را ترجیح می‌دهید، به سادگی به [Command Settings] > [Detailed Settings] > [Sharp Touch Type] بروید و گزینه «یک بار فشار دهید» را انتخاب کنید.

نوشتار مرتبط:  4 بازی فوتبالی که با فیفا اف سی 24 EA Sports FC رقابت خواهند کرد 

مسی آرژانتین ای فوتبال 2024

ویژگی کاملاً جدید Booster – مهم‌ترین ویژگی‌های eFootball 2024

در نهایت، ما یک ویژگی جدید در آپدیت eFootball 2024 دریافت کردیم که به “Boosters” معروف است – یک ویژگی کاملاً جدید.

تقویت‌کننده‌ها آمار بازیکنان خاصی را بهبود می‌بخشند و به بازیکنان اجازه می‌دهند تا فراتر از سقف از پیش تعیین شده 99 عملکرد داشته باشند.

تقویت بازیکنان از طریق ویژگی جدید Booster در 3 جهت توزیع می‌شود، همانطور که در خلاصه نکات زیر توضیح داده شده است.

  • ضربه آزاد و ایستگاهی: قدرت شوت، تخصص زدن ضربات آزاد، کات دادن به توپ، سرعت ضربه زدن
  • تکنیک: کنترل توپ، دریبل، مالکیت توپ، پاس کوتاه
  • چابکی: سرعت، شتاب، تعادل، استقامت

اینها مهمترین پیشرفت‌ها و تغییراتی هستند که تاکنون در مورد به روز رسانی جدید ای فوتبال 2024 eFootball 2024 ارائه شده است. متذکر می‌شویم که بازی در حال حاضر روی کنسول‌های خانگی، کامپیوتر و موبایل در دسترس است.

خب دوستان این هم از مهم‌ترین ویژگی‌های eFootball 2024 که با شما به اشتراک گذاشتیم، نظر شما درباره ای فوتبال 24 چیست؟ PES 24 را نصب کرده‌اید؟ منتظر اضافه شدن چه ویژگی یا قابلیت جدیدی به بازی هستید؟ مقالات بازی ساویس‌گیم را از دست ندهید. اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

4.2 24 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
76 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها