بهترین بازی فوتبال برای موبایل

بهترین بازی فوتبال برای موبایل مسی توتی رونالدینیو گنابری

این مستطیل سبز دوست داشتنی چه جادویی در خود دارد که میلیاردها آدم را شیفته خود کرده است؟ عاشقان فوتبال نمی‌توانند از این ورزش محبوب دل بکنند، باید همیشه و همه جا به تجربه آن بپردازند. این مهم به لطف پیشرفت فناوری امروزه میسر شده است. حال بیایید به معرفی 5 بازی فوتبال برتر موبایل در سال 2023 بپردازیم. ای فوتبال eFootball 2023 یا فیفا موبایل؟ بهترین بازی فوتبال برای موبایل کدام است؟

نوشتار مرتبط:  آموزش تنظیم دی ان اس DNS روی موبایل 

بازی فوتبال برای موبایل

5 بازی فوتبال برتر موبایل در سال 2023

در خلال سال‌های اخیر بازی‌های موبایل پیشرفت شگرفی داشته‌اند. این پیشرفت فوق العاده طبیعتاً به بازی‌های فوتبال روی موبایل نیز سرایت کرده است و شرکت‌های بازیسازی به لطف بهبود سالیانه سخت‌افزار گوشی‌های همراه سعی در ارائه بهترین تجربه ممکن روی این پلتفرم دارند. پلتفرمی که میزبان میلیون‌ها گیمر در سرتاسر جهان است.

هر بازی فوتبال موبایلی طرفداران خاص خود را دارد. برخی از طرفداران گرافیک و واقع‌گرایانه بودن را بر همه چیز ارجح می‌دانند، برخی دوست دارند یک گیم پلی جذاب و عمیق را روی موبایل تجربه کنند، عده‌ای نیز دنبال تجربه‌ای آرکید و انجام حرکات تکنیکی و مهارت فوتبال هستند. در این بین اما یک دسته خاص نیز وجود دارند که از نظر ما بهترین هستند و آن‌ها کسانی هستند که فقط دنبال سرگرمی و لذت بردن از تجربه فوتبال هستند. در ادامه ما برای همه سلیقه‌ها یک بازی عالی معرفی کرده‌ایم. با ساویس‌گیم همراه شوید.

نوشتار مرتبط:  سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی فیفا 23 FIFA 23 

فيفا موبايل FIFA Mobile

فيفا موبايل FIFA Mobile از نظر اکثر گیمرهای موبایل بهترین و حرفه‌ای‌ترین بازی فوتبال روی موبایل است. این بازی را الکترونیک آرتز، سازنده اصلی بازی فیفا، نخست در سال 2016 عرضه کرد. در این بازی شما تیم خودتان را هدایت می‌کنید و با دیگر بازیکنان در لیگ‌ها و جام‌های مختلف به رقابت می‌پردازید.

این بازی از لحاظ گرافیکی یک سر و گردن از سایر گزینه‌ها بالاتر است. در زمینه گیم پلی نیز حرفی برای گفتن دارد. استراتژی و تاکتیک حرف اول را برای برنده شدن در فیفا موبایل می‌زنند. رقابت‌های آنلاین این بازی جهانی و فوق العاده هیجان انگیز هستند.

فیفا موبایل بیش از 15000 فوتبالیست را لایسنس کرده است و بالای 600 تیم در این بازی گنجانده شده است. اسم و رسم بازیکنان و تیم‌ها همه واقعی است و نسخه 2023 جدیدترین نقل و انتقالات و کیت‌های باشگاهی را اضافه کرده است.

فیفا موبایل رایگان است و به صورت منظم به‌روزرسانی دريافت می‌کند. همچنين بازی خریدهای درون برنامه‌ای نیز دارد که انجام آن‌ها اختیاری است.

نوشتار مرتبط:  5 تغییر که ای فوتبال پس 23 eFootball 2023 را به بهترین بازی فوتبال تبدیل می‌کنند 

ای فوتبال 23 eFootball 2023

بازی ای فوتبال نیازی به معرفی ندارد. ای فوتبال 23 eFootball 2023 که سابقاً با نام پس PES یکه‌تازی می‌کرد، چند سالی می‌شود که تغییر نام و تغییر سبک داده است. این بازی با تمرکز بر تجربه آنلاین و Esports آمده است تا ورق را عوض کند.

ویژگی خاص بازی ای فوتبال روی موبایل این است که گیم پلی و ساختار خاص خود را دارد. علیرغم شباهت‌هایی که بین این بازی و فيفا موبايل FIFA Mobile و دریم لیگ ساکر Dream League Soccer وجود دارد، ای فوتبال eFootball برای طرفداران بازی‌های کونامی مزه دیگری دارد.

همچنین بازی eFootball mobile یک حالت ویژه تحت عنوان eFootball World دارد که در آن می‌توانید با تیم خودتان یا دیگر تیم‌ها با گیمرهایی در سراسر جهان به رقابت بپردازید. این بازی جذاب و ارزشمند است، تجربه آن را از دست ندهید.

نوشتار مرتبط:  20 بازی شبیه ساز برتر که باید تجربه کنید 

فوتبال منیجر 2023 موبایل Football Manager 2023 Mobile

برعکس بازی‌های شبیه‌سازی که همه می‌شناسیم، بازی فوتبال منیجر 2023 موبایل به جای تمرکز روی گرافیک، گیم پلی و تجربه مسابقه فوتبال، روی مدیریت و مربیگری متمرکز است. هدف در این بازی این است که تیم رویایی خودتان را بسازید و با استفاده از تاکتیک و استراتژی بر حریفان غلبه کنید.

با وجود این‌که فوتبال منیجر 2023 موبایل دارای رقابت‌های یوفا و دیگر مسابقات رسمی برای واقعگرایی هر چه بیش‌تر است، اما شما می‌توانید بدون توجه به آن‌ها تیم خودتان را بسازید و در رقابت‌های ویژه شرکت کنید. شما در Football Manager 2023 Mobile این حس را خواهید داشت که یک مربی حرفه‌ای هستید که در حال مدیریت یک باشگاه واقعی فوتبال است. وقت آن رسیده که مدیریت و باشگاه داری را به مدیران استقلال و پرسپولیس نشان دهید!

نوشتار مرتبط:  4 بازی فوتبالی که با ای اسپورتس اف سی EA Sports FC رقابت خواهند کرد 

بهترین بازی فوتبال برای موبایل – مینی فوتبال Mini Football

این بازی جذاب و دوست داشتنی توسط استودیوی بازیسازی حرفه‌ای موبایل یعنی مینی کلیپ Miniclip ساخته شده است. مینی فوتبال Mini Football یکی از بامزه‌ترین و سرگرم کننده‌ترین بازی‌های فوتبال روی موبایل است. این بازی خوراک افرادی است که دنبال سرگرمی و لذت بردن از فوتبال هستند. مینی فوتبال 30 تیم منحصر به فرد و 5 ورزشگاه دارد. شما می‌توانید لباس و توپ را شخصی‌سازی کنید و جوایز متعددی را در خلال شرکت در رقابت‌های جذاب درون بازی به دست آورید.

این بازی مناسب افرادی است که دنبال یک عنوان می‌گردند که باطری موبایل را خالی نمی‌کند. همچنين افرادی که دنبال تجربه‌ای ناب و سرگرم کننده با گیم پلی جذاب و دوست داشتنی هستند. بازی مینی فوتبال Mini Football با کنترل راحت و روان خود هر گیمری را سر ذوق می‌آورد.

نوشتار مرتبط:  بهترین بازی‌های موبایل برای تجربه در سال 1402 

بهترین بازی فوتبال برای موبایل – دریم لیگ ساکر 2023 Dream League Soccer 2023

خب رسیدیم به گل سر سبد بازی‌های فوتبال روی موبایل، دریم لیگ ساکر 2023 Dream League Soccer 2023 از لحاظ میزان دانلود و محبوبیت بعد از فیفا موبایل در صدر قرار دارد. این بازی استثنایی بیش از 4000 فوتبالیست لایسنس شده از انجمن FIFPRO را در خود جای داده است. گیم پلی و گرافیک دریم لیگ زبانزد است و حالت‌های بازی متنوع آن آرزوی هر فوتبال دوستی است.

بازی دریم لیگ برای موبایل نخستین بار سال 2016 توسط First Touch Games عرضه شد. این بازی فوق العاده محبوب و پرطرفدار است و گیم پلی آن شباهت بالایی به فیفا موبایل دارد. اگر بگویم این بازی در بعضی جهات از فیفا بهتر است و بی نهایت لذت بخش است، اغراق نکرده‌ام.

بهترین بازی فوتبال برای موبایل از نظر ما همین دریم لیگ 23 است. بازی‌های دیگر حتی به گرد پای این بازی هم نمی‌رسند. نظر شما چیست؟ بهترین بازی فوتبال برای موبایل کدام است؟ اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

4.3 3 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها