در نینتندو دایرکت سپتامبر 2023 چه گذشت

در نینتندو دایرکت سپتامبر 2023 چه گذشت بازی های جدید نینتندو سوییچ nintendo direct september 2023

یک نینتندو دایرکت دیگر آمد و رفت اما خبری از متروید پرایم نشد. با این حال این شرکت نه تنها فصل تعطیلات پیش رو، بلکه بخش اعظمی از سال آینده را برای سوییچ برنامه‌ریزی کرده است. ما شاهد چندین شگفتانه در دایرکت اخیر بودیم، در ادامه با ساویس‌گیم همراه شوید تا به این بپردازیم که در نینتندو دایرکت سپتامبر 2023 چه گذشت.

استریم امروز ترکیبی مناسب از شگفتانه و بازی‌های آشنا را در خود داشت و غول ژاپنی با رونمایی غیرمنتظره از Paper Mario طرفداران خود را سر ذوق آورد.

نوشتار مرتبط:  بررسی بازی Pikmin 4 

nintendo direct september 2023 نینتندو دایرکت سپتامبر 2023 پر از تریلر بود، بنابراین اگر یکی از آن‌ها را از دست دادید، در اینجا خلاصه و به عبارتی گل مراسم Nintendo Direct در سپتامبر ۲۰۲۳ آورده شده است. بیایید در مورد چند تریلر فوق العاده و یک رونمایی شگفت‌انگیز گپ بزنیم، آماده‌اید رفقا؟

در نینتندو دایرکت سپتامبر 2023 چه گذشت

خلاصه‌ای از Nintendo Direct سپتامبر ۲۰۲۳

  • آغاز مراسم با دی ال سی داستانی اسپلاتون 3 Side Order بود که ما را یاد شاهکار بی همتا Nier Automata انداخت. این دی ال سی دلربا قرار است بهار 1403 روانه بازار شود.
  • اوه یک شگفتانه، Mario vs. Donkey Kong با نسخه به روز شده خود به سوییچ باز می‌گردد. صادقانه بگویم، انتظار یک ریمستر/ریمیک دیگر از نینتندو را نداشتم. به هر حال زمان آن رسیده تا این رقابت قدیمی را دوباره شعله‌ور کنیم. ماریو و دانکی کونگ در 27 بهمن ماه با هم درگیر می‌شوند.
  • خب راستش چیز جدیدی درباره شاهزاده ایرانی: تاج گمشده وجود ندارد، یک تریلر معمولی که محیط بازی و باس‌های آن را نمایش می‌داد. بین خودمان باشد، من یکی دلم با این بازی صاف نیست، طراحی و فضاسازی این به اصطلاح Prince of Persia اصلاً ایرانی نیست! اما هنوز هم مانند یک بازی اکشن فوق العاده به نظر می‌رسد. جهنم و ضرر برای تجربه این بازی در 28 دی ماه آماده شوید.
  • بازی بعدی خوراک طرفداران بازی‌های ماشین سواری آرکید است. Horizon Chase 2 هم‌اکنون در دسترس است. اگر نینتندو سوییچ دارید همین حالا این بازی جذاب و هیجان‌انگیز را نصب کنید و با دوستان خود خوش بگذرانید.
  • ببینم طرفداران انیمه خانواده جاسوس کسی اینجا هست؟ بازی Spy X Anya: Operation Memories به شما امکان می‌دهد تا در سال آینده دنیای Spy x Family را از دید آنیا ببینید. آنیا چان حتی در بازی هم دوست داشتنی و گوگولی است.

نوشتار مرتبط:  کامپیوتر بهتر است یا کنسول بازی 

دختری با موی سفید در حال اشک ریختن کاور بازی Another Code Recollection

  • رفقا Trace Memory را به خاطر دارید؟ بازی کالت کلاسیک باشکوه Nintendo DS قرار است تحت عنوان Another Code Recollection برای نینتندو سوییچ منتشر شود، همچنین دنباله‌ای که هرگز به صورت جهانی منتشر نشد نیز ریمستر و بازسازی شده است. 29 دی ماه منتظر این بازی خاص باشید.
  • جزئیات و اطلاعات جذابی از Princess Peach: Showtime دریافت کردیم، یک پلتفرمر اکشن با قابلیت تغییر لباس و هنرنمایی شاهزاده خانم. با پوشیدن لباس‌های مختلف او می‌تواند همه کارها از حل جنایات و شمشیرزنی گرفته تا پخت و پز را انجام دهد. شخصاً هنگام معرفی بازی در دایرکت قبلی اندکی نسبت به آن گارد داشتم، با توجه به جریان‌های فمینیسم و SJW تصور می‌کردم با یک بازی سطحی طرف باشیم. اما انصافاً تریلر بازی خیلی امیدوار کننده بود، من که خوشم آمد. 3 فروردین 1403 منتظر این بازی باشید.
  • طرفداران بانوی ماجراجو کجایند؟ سه‌گانه جذاب مهاجم مقبره تحت عنوان Tomb Raider I-III Remastered با هنرنمایی لارا کرافت از Aspyr به نینتندو سوییچ می‌آیند. 25 بهمن ماه با بانو لارا همراه می‌شویم تا خاطرات کودکی خودمان را زنده کنیم.
  • یک ریمستر دیگر از نینتندو، Trombone Champ یک بازی موسیقی محور خلاقانه است که با کنترلرهای جذاب خود حسابی شما را سرگرم خواهد کرد. این بازی هم‌اکنون در دسترس است.
  • کنترا برگشته؟ Contra: Operation Galuga در سال آینده یک نام عجیب و یک بازی کلاسیک را به سوییچ می‌آورد. عجیباََ و غریبا!

نوشتار مرتبط:  بررسی بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom 

شخصیت‌های فانتزی قرون وسطی در حال جنگیدن در بازی Unicorn Overlord

  • خدای من یکی یه سطل آب روی من بریزه ببینم خوابم یا بیدار، Vanillaware بالأخره بازی بعدی خود را معرفی کرد. قسم می‌خورم برنامه داشتم یک مطلب برای بازی بعدی این استودیو شاهکار ساز بنویسم. بگذریم، عنوان جدید یک بازی تاکتیکی فانتزی است که همان امضای خاص بازی‌های وانیلا را یدک می‌کشد. باور کنید با همان فریم اول رونمایی حدس می‌زدم که این باید بازی جدید Vanillaware باشد. این بازی به معنای واقعی کلمه یک اثر رویایی برای من است. با توجه به تعطیلی استودیو ژاپن سونی و تأخیر بازی استاد فومیتو اوئدا، Vanillaware آخرین سنگر و امید من بود. Unicorn Overlord را به خاطر بسپارید چرا که تا 18 اسفند ماه و حتی بیش‌تر زیاد درباره آن خواهیم نوشت. جالبه که عده‌ای دلقک در شبکه‌های اجتماعی همه چیز را ول کرده‌اند و به تمسخر اسم بازی مشغول هستند! متأسفانه در بین آن‌ها افراد سرشناسی هم به چشم می‌خورد. واقعاً عجیب و غیرحرفه‌ای است که تریلر شگفت‌انگیز بازی را رها کنی و به تمسخر اسم بازی بپردازی!
  • در ادامه یکسری نمایش‌های معمولی و سطح پایین داشتیم که برای صرفه‌جویی در زمان شما از خیر آن‌ها می‌گذریم و به حسن ختام نینتندو دایرکت سپتامبر 2023 می‌پردازیم.
  • بازی Paper Mario: The Thousand Year Door ریمستر دیگری است که به نینتندو سوییچ خواهد آمد. راستش را بخواهید، من از این حجم از ریمستر و ریمیک متعجب شدم. از طرفی توجه ویژه نینتندو به بازی‌های نقش آفرینی نیز جالب توجه بود. پیپر ماریو قرار است در سال 2024 روانه بازار شود.

خب دوستان نظرتان درباره Nintendo Direct September 2023 چیست؟ در این مقاله به صورت خلاصه به این پرداختیم که در نینتندو دایرکت سپتامبر 2023 چه گذشت، کدام بازی توجه شما را جلب کرد؟ رفقا شما نمی‌دانید متروید پرایم کجاست!؟ 6 سال از نخستین رونمایی بازی می‌گذرد… مقالات بازی ساویس‌گیم را از دست ندهید. اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها