مراحل ساخت بازی جدید Vanillaware سرانجام به پایان رسید

مراحل ساخت بازی جدید Vanillaware سرانجام به پایان رسید

مراحل ساخت بازی جدید Vanillaware سرانجام به پایان رسید. بازی جدید Vanillaware جاه‌طلبانه‌ترین و بزرگ‌ترین پروژه این استودیو خوش ذوق است. با این حال جورج کامیتانی (George Kamitani) رئیس سرشناس این استودیو، کارگردانی بازی جدید را بر عهده نداشته است. ایشان یک بازی دیگر در دست ساخت دارند که سال‌ها با عرضه شدن فاصله دارد.

با نگاهی به پروژه‌های Vanillaware، نزدیک‌ترین بازی به عرضه در بازار GrimGrimoire OnceMore است که یک بازی ریمستر شده برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ خواهد بود. این بازی فصل بهار توسط Atlus منتشر خواهد شد. بازی پیشین Vanillaware اما عنوان تحسین برانگیز 13 Sentinels: Aegis Rim است که سال ۲۰۱۹ منتشر شده. شاهکار بعدی چه خواهد بود؟

طبق گزارشات بخش ابتدایی بازی 13 Sentinels: Aegis Rim یک اشاره مخفی به پروژه بعدی داشته است. در واقع بخش Extra یک تریلر مخفی را در بر داشته است. حال پس از گذشت نزدیک به ۴ سال، جورج کامیتانی از اتمام مراحل ساخت بازی جدید استودیو Vanillaware خبر می‌دهد.

مراحل ساخت بازی جدید Vanillaware سرانجام به پایان رسید سربازان سوار بر اسب در یک نمای رنگ و روغن

«در مارس ۲۰۱۹، بنا به دلایلی که به آن‌ها ورود نخواهم کرد، ما فقط بخش افتتاحیه 13 Sentinels: Aegis Rim را عرضه کردیم. بخشی که دربردارنده تریلر پروژه بعدی ما بود. آن پروژه اکنون به پایان رسیده است و با این‌که من کارگردانی آن را بر عهده ندارم، اما پیشنهاد می‌کنم که حتماً برای آن مشتاق باشید. چرا که یکی از جاه‌طلبانه‌ترین و بزرگ‌ترین پروژه‌های Vanillaware است.

خب پس کامیتانی در چه حال است؟ فعلاً نمی‌توانم اطلاعات زیادی را به اشتراک بگذارم. چرا که چندین سال با اتمام پروژه فاصله داریم. اما وقتی بازی جدید استودیو که همین الآن نوید آن را به شما دادم، عرضه شد، آن موقع من تیم خودم را گسترش می‌دهم و پروژه را وارد فاز نهایی خواهم کرد.»

متأسفانه نه Atlus و نه Vanillaware هیچ اطلاعات و بازه زمانی عرضه‌ای را برای پروژه جدید مشخص نکرده‌اند. با این حال ناشر مطرح بازی‌های Vanillaware یعنی Atlus اخیراََ نوید چند معرفی و شگفتانه را در آینده نزدیک داده است. بنابراین بهتر است اندکی صبر کنیم.

اما در خصوص بازی GrimGrimoire OnceMore، این نسخه ریمستر شده قرار است در تاریخ ۱۵ فروردین ماه برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ عرضه شود. این بازی درخت مهارت جدید، رابط کاربری بهبود یافته، صداگذاری و دوبله انگلیسی را در بر خواهد داشت.

نظر شما در خصوص بازی‌های Vanillaware چیست؟ طرفدار بازی‌های این استودیو خلاق هستید؟ اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها