تاریخ رونمایی از PS5 Slim

تاریخ رونمایی از PS5 Slim پلی استیشن 5 اسلیم تاریخ عرضه و قیمت

به نظر می‌رسد با تاریخ رونمایی از PS5 Slim پلی استیشن 5 اسلیم جدید و حتی تاریخ عرضه که گمان می‌رود در سال جاری ۲۰۲۳ باشد فاصله زیادی نداشته باشیم.

شایعات زیادی در مورد برنامه‌ریزی سونی برای عرضه نسخه کوچک‌تر پلی استیشن 5 منتشر شده است، کنسولی که از نظر تولید ارزان‌تر و قیمت پایین‌تری خواهد داشت و قرار است جایگزین مدل فعلی که دو نسخه با قیمت‌های متفاوت ارائه می‌دهد شود.

امروز ما توسط یک منبع سرشناس مطلع شدیم که سونی قصد دارد PS5 Slim را در ماه آگوست (مرداد-شهریور) از طریق رویداد جدید پلی استیشن شوکیس رونمایی کند.

نوشتار مرتبط:  برنامه پلی استیشن برای آینده نزدیک چیست؟ 

پلی استیشن 5 اسلیم و پرو

جالب است که اظهارات این منبع با برخی از شایعات قبلی که از رسانه‌های دیگر به دست ما رسیده و شخصاً آن‌ها را اعتبارسنجی کرده‌ایم همزمان بوده و طبق این گزارشات تقریباً مطمئن هستیم که سونی و نینتندو حداقل یک مراسم دیگر در طول سال جاری خواهند داشت. ما انتظار داریم که سونی یک پلی استیشن شوکیس جدید برای اواخر مرداد یا اوایل شهریور معرفی کند، نینتندو نیز سابقه برگذاری نینتندو دایرکت در شهریور ماه را دارد.

البته شایعات و درزهای اطلاعاتی به اینجا ختم نشد، چرا که برخی منابع اعلام کردند که سونی قصد دارد PS5 Slim را در ماه سپتامبر سال جاری در بازارهای جهانی عرضه کند. از طرفی مایکروسافت از طریق اسناد خصوصی در جریان برخورد قضایی با FTC فاش کرد که سونی برنامه دارد تا قبل از پایان سال جاری پلی استیشن 5 اسلیم را با قیمت ۳۹۹.۹۹ دلار عرضه کند.

همچنین طبق شایعات و گزارشات دستگاه پلی استیشن 5 مدل جدید فاقد دیسک درایو است و این قطعه به عنوان لوازم جانبی جداگانه به بازار عرضه می‌شود که کاربر می‌تواند به دلخواه خود آن را خریداری و نصب نماید. اما خبر غم‌انگیز اینجاست که این درایو با نسخه دیجیتال دستگاه فعلی پلی استیشن 5 سازگار نخواهد بود، با این حال منبع اشاره کرد که این موضوع ممکن است در آینده تغییر کند.

نوشتار مرتبط:  8 استودیو بازیسازی که پلی استیشن باید بخرد 

پلی استیشن 5 اسلیم

به قول معروف تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها، در خصوص PS5 Slim تعداد بالای گزارش‌ها و سابقه شرکت در عرضه مدل‌های مختلف کنسول‌های بازی کاملاََ مشخص است و سونی چاره‌ای جز معرفی این دستگاه در اسرع وقت ندارد.

توصیه ما به شما گیمرهای عزیز که قصد خرید پلی استیشن 5 را دارید، این است که برای خرید عجله نکنید و منتظر زمان بیشتری باشید، حداقل تا زمان تأیید و رونمایی از PS5 Slim و مشخصات فنی مدل جدید پلی استیشن 5 که شاید تا یک ماه آینده طبق آخرین شایعات رونمایی و عرضه شود.

نظر شما چیست؟ صبر می‌کنید تا مدل جدید و ارزان‌تر پلی استیشن 5 عرضه شود یا ریسک نمی‌کنید و همین مدل فعلی را تهیه می‌کنید؟ مهم‌ترین اخبار بازی را از ساویس‌گیم دنبال کنید. اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

4 4 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها