هر آنچه که باید درباره مورتال کمبت 1 بدانید

هر آنچه که باید درباره مورتال کمبت 1 بدانید شخصیت‌های mortal kombat 1 کیتانا اسکورپیون رایدن

امسال بالأخره شاهد رونمایی از بازی مورتال کمبت جدید بودیم. جدیدترین بازی مجموعه مبارزه‌ای خونین که به جای مورتال کمبت 12 نام Mortal Kombat 1 را یدک خواهد کشید. در این مقاله به اطلاعات جدید در خصوص بازی مورتال کمبت 1 خواهیم پرداخت، تاریخ عرضه، تریلر، گیم پلی و داستان مورتال کمبت. هر آنچه که باید درباره مورتال کمبت 1 بدانید را در ساویس‌گیم بخوانید.

اجازه دهید ابتدا صحبت‌های پدر معنوی و خالق مورتال کمبت، اد بون را وقتی از او در مورد علت نامگذاری قسمت بعدی به جای Mortal Kombat 12 به Mortal Kombat 1 سوال شد، یادآوری کنیم، جایی که او پاسخ داد: «این بازی یک ریبوت کامل و آغازگر مجموعه  و داستانی جدید خواهد بود که در پی اتفاقات داستان مورتال کمبت 11 حاصل شده است.»

نوشتار مرتبط:  سیستم مورد نیاز مورتال کمبت 1 

پس از اینکه در آخرین رویداد Summer Game Fest 2023 شاهد گیم پلی مورتال کمبت 1 بودیم، جزئیات زیادی وجود دارد که باید در این گزارش به آن‌ها پرداخته شود. به عنوان مثال، ما انتظارات داستانی جدید، سیستم جدید مبارزاتی Kameos و موارد دیگر را داریم که در ادامه با آن‌ها آشنا خواهیم شد.

  • آخرین اخبار Mortal Kombat 1
  • اولین بررسی گیم پلی
  • این بازی جهان مورتال کمبت را ریبوت می‌کند
  • حالت آنلاین نیازی به اکانت پلی استیشن پلاس PS Plus ندارد

نوشتار مرتبط:  5 بازی خوب که داستان بدی دارند 

لیو کنگ اسکورپیون ساب زیرو mortal kombat 1

تاریخ انتشار Mortal Kombat 1 – هر آنچه که باید درباره مورتال کمبت 1 بدانید

استودیو NetherRealm تاریخ عرضه بازی را اعلام کرد و مورتال کمبت 1 برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و اس، کامپیوتر و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. بازی مورتال کامبت 1 در تاریخ 28 شهریور ماه برابر با ۱۹ سپتامبر ۲۰۲۳ در دسترس خواهد بود و متأسفانه قابلیت کراس پلی را پشتیبانی نمی‌کند. قیمت رسمی بازی ۶۹.۹۹ دلار، ۱۰۹.۹۹ دلار برای نسخه پریمیوم و ۲۴۹.۹۹ دلار برای نسخه کلکسیونی خواهد بود.

نوشتار مرتبط:  10 شخصیت برتر مورتال کمبت Mortal Kombat در طول تاریخ 

ملینا هر آنچه که باید درباره مورتال کمبت 1 بدانید

درباره Mortal Kombat 1 چه می‌دانیم؟

تأیید شده است که ریبوت Mortal Kombat دارای حالت کمپین عمیق و حالت چند نفره آنلاین خواهد بود. این بازی قابلیتی به نام Kameo Fighters را معرفی می‌کند، شخصیت‌هایی که در طول نبرد به بازیکن کمک می‌کنند. این شخصیت‌ها جدا از فهرست اصلی خواهند بود و قبل از هر مبارزه انتخاب می‌شوند. علاوه بر این، سیستم ترکیبی Air Kombat که در هر دو بازی Mortal Kombat: Armageddon و Shaolin Monks وجود دارد، برای این بازی بازگشته و بهبود خواهد یافت.

نوشتار مرتبط:  10 فیلم اقتباسی برتر از بازی‌های ویدیویی در طول تاریخ 

ملینا کیتانا رایدن اسکورپیون mk1

شخصیت‌های مورتال کمبت 1

تا کنون، نسخه‌های بازآفرینی شده شخصیت‌های Quan Chi ،Omni Man ،Ermac ،Takeda ،Peacemaker ،Homelander ،Liu Kang، Scorpion ،Sub-Zero ،Raiden ،Johnny Cage ،Kung Lao ،Kitana ،Mileena ،Kenshi و Shang Tsung به عنوان جایزه پیش‌سفارش معرفی و تأیید شده‌اند. شش شخصیت اضافی و پنج مبارز کمیو برای انتشار پس از عرضه از طریق دی ال سی «Kombat Pack» به عنوان اولین محتوای پس از عرضه برنامه ریزی شده‌اند.

طبق اطلاعات به دست آمده تعداد شخصیت‌های اصلی قابل بازی در هنگام عرضه مورتال کمبت 1 به ۲۴ کاراکتر می‌رسد و این میزان از نظر تعداد مبارز اولیه در مقایسه با بازی‌های اخیر مجموعه رکورد محسوب می‌شود. علاوه بر این، ژان کلود ون دام بازیگر مشهور هالیوودی نیز در این بازی حضور خواهد داشت و پس از ۳۰ سال غیبت در نقش شخصیت کلاسیک جانی کیج بازی خواهد کرد.

نوشتار مرتبط:  فمینیست‌ها بازی‌های ویدیویی را به لجن کشیده‌اند 

کیتانا با لباس آبی و باد بزن mortal kombat 1 هر آنچه که باید درباره مورتال کمبت 1 بدانید

مبارزان Kameo – هر آنچه که باید درباره مورتال کمبت 1 بدانید

فهرستی منحصر به فرد از شخصیت‌های کمکی برای یاری رساندن در طول مسابقات و ایجاد امکانات گیم پلی گسترده برای بازیکنان. این شخصیت‌ها به طور جداگانه از فهرست اصلی مبارزان انتخاب می‌شوند. کانو، ساب زیرو، اسکورپیون، سونیا بلید، گورو، جکس، کونگ لائو و استرایکر به عنوان مبارزان Kameo در ۸ ژوئن معرفی شدند و تعداد بیشتری نیز وجود خواهند داشت، چرا که به غیر از مبارزان اصلی، ۱۶ کمیو فایتر در بازی حضور خواهند داشت.

نوشتار مرتبط:  اهمیت توجه به رده بندی سنی بازی‌ها 

دسترسی اولیه و نسخه بتا

اگر می‌خواهید بازی Mortal Kombat 1 را قبل از عرضه در 28 شهریور ماه برابر با ۱۹ سپتامبر ۲۰۲۳ امتحان کنید، خوش شانس هستید. NetherRealm تأیید کرده است که نسخه بتا در ماه آگوست منتشر خواهد شد، اگرچه برای دسترسی به آن باید بازی را روی PS5 یا Xbox Series X پیش خرید کنید. این استودیو می‌گوید یک دوره دسترسی زودهنگام وجود دارد که از ۱۴ سپتامبر برای بازیکنانی که نسخه‌های Mortal Kombat 1 Premium Edition یا Mortal Kombat 1 Kollector Edition بازی را خریداری می‌کنند، آغاز می‌شود.

نظر شما در خصوص بازی مورتال کمبت 1 چیست؟ برای تجربه بازی مورتال کمبت جدید مشتاق هستید؟ پیش نمایش بازی مورد انتظار و جذاب را از ساویس‌گیم بخوانید. اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

5 4 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها