هر آنچه که باید درباره اساسین کرید میراژ بدانید

هر آنچه که باید درباره اساسین کرید میراژ بدانید اطلاعات جذاب تاریخ عرضه تریلر و تصاویر Assassin's Creed Mirage

پس از سال‌ها انتظار مجموعه اساسین کرید قرار است به ریشه‌های خود بازگردد و این وظیفه خطیر بر عهده Ubisoft Bordeaux گذاشته شده. بازی Assassin’s Creed Mirage ابتدا قرار بود یک دی ال سی داستانی برای اساسین کرید والهالا باشد که پس از بزرگ شدن مقیاس پروژه سرانجام به عنوانی مستقل تبدیل شد. با ما همراه شوید تا هر آنچه که باید درباره اساسین کرید میراژ بدانید را به اشتراک بگذاریم.

نوشتار مرتبط:  والهالا، اودیسی یا اوریجینز | کدام اساسین کرید داستان بهتری دارد؟ 

ناشر فرانسوی جزئیات بسیاری را از بازی بعدی خود با ما به اشتراک گذاشت و ما اکنون ایده بسیار عمیق‌تری از محتوای اساسین کرید میراژ داریم، چه از نظر گرافیک یا گیم پلی، نقشه بازی، داستان، شخصیت‌ها و بسیاری از جزئیات شگفت انگیز دیگر که ما را برای تجربه بازی در تاریخ 20 مهر ماه هیجان زده کرده است.

از طریق این گزارش، مهم‌ترین جزئیات رسمی و غیر رسمی را که درباره اساسینز کرید سراب به دست آورده‌ایم، با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

نوشتار مرتبط:  10 بازی برتر اساسین کرید 

نسخه کالکتور Assassin's Creed Mirage

  • در ابتدا به قیمت اساسینز کرید سراب Assassin’s Creed Mirage بپردازیم که برای نسل جدید تنها ۵۰ دلار خواهد بود و روی پلتفرم‌های نسل فعلی و گذشته، رایانه شخصی و سرویس ابری آمازون منتشر می‌شود.
  • این بار بازی تمرکز زیادی روی مخفی کاری و گیم پلی کلاسیک خواهد داشت تا جایی که قهرمان بازی باسم در رویارویی‌های مستقیم ضعیف خواهد بود و برای پیروزی در نبردها باید به تاکتیک‌ها و ابزارهای مخفی کاری تکیه کند. بهبودهایی هم در سیستم پارکور و حرکت ارائه شده است. حرکت و جابه‌جایی همانطور که در نمایش‌ها دیدیم، روان و نرم است.
  • نقشه بازی اساسینز کرید سراب شهر بغداد تاریخی خواهد بود که به اندازه نقشه پاریس در Unity یا لندن در Syndicate و همچنین به اندازه نقشه قسطنطنیه از بازی Revelations در فضایی متراکم و شلوغ ارائه شده است و برای اتمام اساسین کرید میراژ به ۱۵ ساعت زمان نیاز دارید.

نوشتار مرتبط:  تحول اساسین کرید: از سرزمین مقدس تا والهالا 

فیلتر تصویری اساسینز کرید سراب

  • این بازی حاوی یک فیلتر بصری به نام «نوستالژی» است که یک نورپردازی و رنگ آبی و خاکستری را به کل بازی اساسین کرید میراژ می‌بخشید و آن را به طرز خیره‌کننده‌ای به بازی نخست Assassin’s Creed نزدیک می‌کند.
  • سیستم شهرت دارای چهار سطح خواهد بود، هر سطح گشت و گذار و ماجراجویی را سخت و سخت‌تر می‌کند، چرا که با معروف شدن باسم بین مردم محلی نیروهای امنیتی به وی سختگیری بیش‌تری می‌کنند.
  • توسعه دهندگان Assassin’s Creed Mirage مکانیسم اختلاط در میان جمعیت را به گونه‌ای تغییر داده‌اند که «روان‌تر» شود، تغییری که به باسم کمک می‌کند تا به محض اینکه سه یا چند نفر در هر منطقه نزدیک او باشند، به طور خودکار با آن‌ها ترکیب شود.

نوشتار مرتبط:  بررسی بازی اساسین کرید اوریجینز 

غروب آفتاب در شهر زیبای بغداد Assassin's Creed Mirage هر آنچه که باید درباره اساسین کرید میراژ بدانید

  • بازی همان مکانیک‌های قدیمی را خواهد داشت و باید به صورت پلکانی مناطق مختلف را باز و فعالیت‌ها را انجام دهید.
  • بازی Assassin’s Creed Mirage به بازیکنان این امکان را می‌دهد که به جای اینکه به صورت خطی از یک هدف به هدف دیگر هدایت شوند، اهداف خود را به هر ترتیبی که می‌خواهند ترور کنند.
  • بازی اساسین کرید میراژ ارتباطی با برخی از وقایع داستانی شخصیت اتزیو خواهد داشت، چرا که داستان با «باسم بن اسحاق» در شهر زادگاهش شروع می‌شود، جایی که او مرتکب یک سرقت ناموفق شد که او را مجبور به ترک و مهاجرت به بغداد کرد و از آنجا ماجراجویی جدیدی در زندگی باسم در تلاش برای یافتن پاسخ آغاز می‌شود.

نوشتار مرتبط:  سیستم مورد نیاز اساسین کرید میراژ 

قلعه الموت اساسین کرید میراژ

طی جدیدترین مصاحبه سازندگان، اطلاعات و جزییات بیشتری در مورد بازی اساسین کرید میراژ فاش شد که در قالب نکات زیر با شما در میان می‌گذاریم:

جزئیات جدید درباره Assassin’s Creed Mirage

  • این بازی چند صحنه مدرن از شهر بغداد را نشان می‌دهد، اما بعد از آن دیگر زمان حال نمایش داده نخواهد شد.
  • برخی از شگفتی‌های مربوط به تمدن باستانی و منشاء اساسین‌ها در AC Mirage وجود دارد.
  • سیستم پارکور در بازی حول محور حرکت روان و سیال برگرفته از قسمت‌های اول سری می‌چرخد.
  • باسم نمی‌تواند به پهلو یا عقب جاخالی بدهد و حرکت کند.
  • روان بودن و چابکی پایه و اساس حرکات باسم در طول اساسین کرید میراژ است.

منوی بازی assassins creed mirage

  • توانایی‌ها و ارتقای درخت مهارت به یکدیگر بستگی دارد. این بدان معنی است که تنها یک مسیر برای پیش‌روی خواهید داشت و خبری از سیستم چند شاخه و مکانیک‌های نقش آفرینی نخواهد بود.
  • برخی از مهارت‌ها تنها با رسیدن به مرحله یا بخشی خاص از داستان بازی اساسینز کرید سراب قابل دستیابی هستند.
  • سیستم زرهی و انتخاب لباس اجباری خواهد بود و قابل چشم پوشی نیست.
  • شما می‌توانید برای پنهان شدن در میان جمعیت مخفی شده و با مردم شهر ترکیب شوید، اما نه با بچه‌ها!
  • در بازی، اتفاقات خاصی مانند قسمت قبل رخ می‌دهد که به بازیکن اجازه می‌دهد تا گنج‌ها را به نوعی کشف و غارت کند.

نوشتار مرتبط:  SJW سرطان بازی‌های ویدیویی 

گیم پلی بازی اساسین کرید میراژ

  • اولین مأموریت در بازی برای آشنایی با مکانیک‌ها اجباری است و بلافاصله پس از آن بازیکن مجاز به پرسه زدن و انتخاب مأموریت از چندین نقطه در بغداد خواهد بود.
  • داستان بازی اساسین کرید میراژ به ریشه‌های شورش در شهر باسم می‌پردازد، اما بازیکن اجازه بازدید از آن را نخواهد داشت.
  • سازندگان می‌گویند قبل از اینکه تصمیم گرفته شود آن را به یک بازی جداگانه تبدیل کنیم، اساسین کرید میراژ قرار بود دی ال سی داستانی اساسین کرید والهالا باشد.
  • مدت زمان بازی اساسینز کرید سراب نزدیک به مدت زمان قسمت‌های اول سری خواهد بود.
  • پوشش سر باسم را نمی‌توان شخصی‌سازی کرد یا کنار گذاشت. چرا که باید در طول بازی مخفی باقی بماند تا شناسایی نشود.

باسم در حال بالا رفتن بمب دودزا قرمز در پایین برج

  • هر منطقه در بغداد یک دفتر و مقر اساسین دارد.
  • ماجرا و روایت اصلی بازی بر این تمرکز دارد که باسم را به یک قاتل حرفه‌ای تبدیل کند و در نتیجه او دیگران را آموزش نخواهد داد.
  • اساسین کرید میراژ به موضوعات زیادی مانند عدالت، آزادی، شجاعت و موارد دیگر می‌پردازد.
  • ۳ سطح برای هر یک از ۵ ابزار و سلاحی که باسم در اختیار دارد وجود دارد، هر سطح به بازیکنان اجازه می‌دهد تا یک قابلیت و ویژگی جدید انتخاب کنند، به عنوان مثال، عملکرد بمب دودزا را می‌توان به بخار شفا دهنده تبدیل کرد که سلامت باسم را دوباره پر می‌کند.

خب دوستان این‌ها تمام جزئیات اساسین کرید میراژ است، این بازی در تاریخ ۱۷ اکتبر برابر با 25 مهر ماه سال جاری برای پلی استیشن، ایکس باکس و کامپیوتر منتشر خواهد شد. این صفحه را دنبال کنید، چرا که به محض دریافت اطلاعات جدید درباره Assassin’s Creed Mirage آن را به‌روزرسانی خواهیم کرد.

نوشتار مرتبط:  بررسی بازی اساسین کرید اودیسی 

بازار سرپوشیده بغداد Assassin's Creed Mirage هر آنچه که باید درباره اساسین کرید میراژ بدانید

در خاتمه، این مهم‌ترین اطلاعاتی است که می‌توان با شما عزیزان به اشتراک گذاشت و ما از ورود به داستان اساسین کرید میراژ خودداری کردیم تا از هر گونه اسپویل که ممکن است تجربه بازی را برای شما خراب کند، جلوگیری کنیم.

نظر شما در خصوص اساسین کرید میراژ چیست؟ برای تجربه این بازی مشتاق هستید؟ اطلاعات مقاله هر آنچه که باید درباره اساسین کرید میراژ بدانید برای شما مفید بود؟ مقالات بازی ساویس‌گیم را از دست ندهید. اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

نوشتار مرتبط:  بررسی بازی اساسین کرید والهالا 

5 7 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها