بازی Mortal Kombat 1 معرفی شد

بازی Mortal Kombat 1 معرفی شد کاور بازی مورتال کامبت 1

سرانجام بازی Mortal Kombat 1 معرفی شد. وارنر بروس گیمز با انتشار نخستین تریلر مورتال کامبت 1 Mortal Kombat 1 از تاریخ عرضه و اطلاعات بازی مبارزه‌ای جدید NetherRealm رونمایی کرد.

پس از شایعات و گمانه‌زنی‌های فراوان بالأخره از جدیدترین بازی مبارزه‌ای استودیو NetherRealm پرده‌برداری شد. این بازی که تصور می‌شد مورتال کامبت 12 Mortal Kombat 12 و ادامه دهنده این مجموعه قدیمی باشد در نهایت تحت عنوان مورتال کامبت 1 قرار است مجموعه را ریبوت کند.

تریلر معرفی بازی که در پایین قابل مشاهده است تاریخ عرضه 28 شهریور ماه برابر با 19 سپتامبر را برای مورتال کامبت 1 مشخص می‌کند.

نوشتار مرتبط:  10 شخصیت برتر مورتال کامبت Mortal Kombat در طول تاریخ 

بازی مبارزه‌ای جدید NetherRealm قرار است برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5 PS5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس Xbox Series X|S، نینتندو سوییچ Nintendo Switch و کامپیوتر منتشر شود.

وارنر در این خصوص گفت: «بازی جدید قرار است جهان مورتال کامبت را بازآفرینی کند، جهانی که توسط خدای آتش لیو کنگ Liu Kang ساخته شده و ما را با نسخه جدید شخصیت‌های نمادین مجموعه آشنا خواهد کرد.»

بخش داستانی بازی شامل روایت سینمایی با پیچش‌های غیرمنتظره، پس‌زمینه‌های کلاسیک و رقابت‌های نمادین شخصیت‌های افسانه‌ای همچون لیو کنگ Liu Kang، اسکورپیون Scorpion، ساب زیرو Sub-Zero، رایدن Raiden، کونگ لاو Kung Lao، کیتانا Kitana، ملینا Mileena، شنگ سونگ Shang Tsung، جانی کیج Johnny Cage و غیره می‌شود.

بازی مورتال کامبت 1 همچنین ویژگی کامئو فایترز Kameo Fighters را معرفی می‌کند، ویژگی جالبی که شما را قادر می‌سازد در خلال مبارزه از شخصیت‌های کمکی یاری بطلبید و گیم پلی هیجان انگیزتری را تجربه نمایید.

نوشتار مرتبط:  10 فیلم اقتباسی برتر از بازی‌های ویدیویی در طول تاریخ 

مورتال کامبت 1 لیو کنگ Liu Kang خدای آتش

پیش خرید کنندگان Mortal Kombat 1 می‌توانند از شخصیت قابل بازی شنگ سونگ Shang Tsung بهره ببرند. شایان ذکر است که این بازی قرار است از قابلیت‌های کراس پلی cross-play و rollback netcode پشتیبانی کند که برای طرفداران بازی آنلاین خبر خوبی است.

مجموعه مورتال کامبت در سال 1992 میلادی کار خود را آغاز کرد و تا کنون بیش از 80 میلیون نسخه به فروش رسانده است. به نقل از وارنر بازی مورتال کامبت 11 از سال 2019 تا کنون موفق به فروش 12 میلیون نسخه‌ای شده است.

نظر شما در خصوص ریبوت شدن مجموعه مورتال کامبت چیست؟ برای تجربه مورتال کامبت 1 مشتاق هستید؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید. مهم‌ترین اخبار بازی را از ساویس‌گیم دنبال کنید. اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

3.7 3 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها