در یوبیسافت فوروارد 2023 چه گذشت

در یوبیسافت فوروارد 2023 چه گذشت ubisoft forward 2023 بازی اساسین کرید میراژ استار وارز اوتلاوز اکس دفیانت

یوبیسافت فوروارد 2023 Ubisoft Forward 2023 در حالی آغاز شد که شاید کم‌ترین انتظار از آن می‌رفت و با توجه به کیفیت متوسط نمایش‌های قبلی کسی انتظار یک مراسم خوب از غول فرانسوی را نداشت. در ادامه با ساویس‌گیم همراه شوید تا به این بپردازیم که در یوبیسافت فوروارد 2023 چه گذشت.

نوشتار مرتبط:  تاریخچه ناشر بزرگ فرانسوی یوبیسافت ubisoft 

Avatar: Frontiers of Pandora – در یوبیسافت فوروارد 2023 چه گذشت

شروع اصلی مراسم با تریلر Avatar: Frontiers of Pandora بود که خیلی جذاب به نظر نمی‌رسید و تاريخ عرضه 16 آذر ماه برای بازی مشخص شد.

اما در ادامه که صحبت‌های جیمز کامرون سازنده فیلم‌های آواتار را شاهد بودیم و کارگردان بازی روی صحنه آمد تا توضیحاتی ارائه دهد، با گیم پلی طولانی بازی مواجه شدیم که جذاب و امیدوار کننده به نظر می‌رسید. بازی تلفیقی از گیم پلی فارکرای با عناصر فانتزی در جهان آواتار است. البته شباهت‌هایی هم به بازی هورایزن فوربیدن وست پیدا کرده است. در کل با یک بازی استاندارد و خوب طرف خواهیم بود که قابلیت‌های فانتزی را جنگ افزار مدرن ترکیب کرده است.

نوشتار مرتبط:  رتبه بندی بازی‌های پرنس اف پرشیا Prince of Persia 

مبارزه با هیولای شاخدار دم عقربی Prince of Persia: The Lost Crown

Prince of Persia: The Lost Crown

پرنس اف پرشیا لاست کراون

در ادامه تریلر جدیدی از بازی Prince of Persia: The Lost Crown را شاهد بودیم که نسبت به گیم پلی خود در سامر گیم فست 2023 جذاب‌تر به نظر می‌رسید. بازی جدید شاهزاده پارسی 28 دی ماه عرضه خواهد شد. داستان بازی من را جذب نکرد، متأسفانه تاریخ و تمدن پارسی را با اعراب اشتباه گرفته‌اند. فضاسازی بازی فاصله زیادی با بازی‌های گذشته دارد، طراحی شخصیت اصلی مناسب نیست. بهترین و نزدیک‌ترین بازی مجموعه به نام شاهزاده پارسی شاید همان Prince of Persia 2008 باشد.

نوشتار مرتبط:  بهترین انیمه‌ها که باید تماشا کنید 

شخصیت‌های انیمه Captain Laserhawk: A Blood Dragon Remix

Captain Laserhawk: A Blood Dragon Remix

انیمه کاپیتان لیزرهاک بلاد دراگون ریمیکس

در ادامه یوبیسافت از انیمه Captain Laserhawk: A Blood Dragon Remix رونمایی کرد. این انیمه از تمام شخصیت‌ها و بازی‌های یوبیسافت الهام گرفته و قرار است پاییز توسط نتفلیکس پخش شود.

نوشتار مرتبط:  15 بازی پسا آخرالزمانی برتر که باید تجربه کنید 

تیراندازی به افراد لباس آتش نشانی بازی دیویژن موبایل Tom Clancy's The Division: Resurgence

Tom Clancy’s The Division: Resurgence

دیویژن ریسورجنس

بازی دیویژن موبایل نمایش خوبی در یوبیسافت فوروارد 2023 داشت و با گیم پلی جذابی طرف بودیم. این بازی قرار است پاییز عرضه شود و پیش ثبت‌نام برای بازی آغاز شده است.

نوشتار مرتبط:  گرن توریسمو 7 نامه عاشقانه‌ای به ماشین‌بازها 

ماشین سواری در طوفان شن و موتور سواری در جنگل The Crew Motorfest در یوبیسافت فوروارد 2023 چه گذشت

The Crew Motorfest – در یوبیسافت فوروارد 2023 چه گذشت

کرو موتورفست

بازی ماشین سواری یوبیسافت که قرار است در تاریخ 23 شهریور ماه عرضه شود تنوع بالای ماشین و مسابقات خود را در معرض دید گذاشت. همچنين بازی برای نخستین بار در مجموعه از سرزمین اصلی ایالات متحده خارج شده و در جزیره اوآهو هاوایی با تنوع زیست محیطی بالا جریان دارد.

نوشتار مرتبط:  والهالا، اودیسی یا اوریجینز | کدام اساسین کرید داستان بهتری دارد؟ 

بازی واقعیت مجازی Assassins Creed Nexus

Assassins Creed Nexus

اساسین کرید نکسوس

بازی واقعیت مجازی اساسین کرید بیش از حد بی نقص به نظر می‌رسید و طرفداران را یاد نمایش اولیه واچ داگز انداخت! به هر روی این بازی قرار است برای هدست واقعیت مجازی متا کوئست 2 عرضه شود.

نوشتار مرتبط:  تحول اساسین کرید | از سرزمین مقدس تا والهالا 

Assassin's Creed Codename Jade شخصیت اصلی جلوی دیوار چین در یوبیسافت فوروارد 2023 چه گذشت

Assassin’s Creed Codename Jade

اساسین کرید جید اساسین کرید موبایل

بازی موبایلی اساسین کرید جید که در چین جریان خواهد داشت هم نمایشی در یوبیسافت فوروارد 2023 داشت. شما می‌توانید از الآن برای شرکت در بتای بازی ثبت‌نام کنید.

نوشتار مرتبط:  10 حقیقت قابل توجه از زوج به یاد ماندنی اساسین کرید اوریجینز Assassin’s Creed Origins 

باسم Assassin's Creed Mirage جلوی عمارت دوره خلافت عباسی

Assassin’s Creed Mirage

اساسین کرید میراژ

گیم پلی اساسین کرید میراژ نیز در Ubisoft Forward 2023 به نمایش گذاشته شد و شاهد یک مرحله داستانی، شخصیت‌های مختلف و فضاسازی بغداد بودیم. حقیقتاً گیم پلی بازی من را خیلی جذب نکرد. این گیم پلی و مکانیک‌ها قدیمی شده (شخصاً از موافقان نقش آفرینی شدن اساسین کرید هستم) البته از حق نگذریم تغییرات خوبی در جهت جذاب‌تر شدن مبارزات مخفی کاری انجام داده‌اند. از جمله تغییرات می‌شود به مارک کردن دشمنان و حمله زمان بندی شده به آن‌ها و موارد اینچنینی اشاره کرد. Assassin’s Creed Mirage در تاریخ 20 مهر ماه قابل تجربه خواهد بود.

نوشتار مرتبط:  ترتیب تماشای فیلم‌های جنگ ستارگان استار وارز 

شخصیت‌های بازی Star Wars Outlaws ربات زن و موجود فضایی در یوبیسافت فوروارد 2023 چه گذشت

Star Wars Outlaws – در یوبیسافت فوروارد 2023 چه گذشت

استار وارز اوتلاوز

مراسم یوبیسافت فوروارد 2023 با نمایش گیم پلی Star Wars Outlaws به پایان رسید. این بازی قرار است 2024 عرضه شود گیم پلی بازی خوب و استاندارد به نظر می‌رسید و به عنوان یک بازی ساخت یوبیسافت قابل قبول بود. نظر شما چیست؟

مراسم یوبیسافت فوروارد 2023 در یک فضای کوچک و صمیمی برگذار شد، اعضای یوبیسافت، خبرنگاران و شخصیت‌هایی همچون فیل اسپنسر در سالن نمایش حاضر بودند و مراسم را از نزدیک تماشا کردند. در کل مراسم جمع و جور و جذابی بود. نظر شما در خصوص Ubisoft Forward 2023 چیست؟ کدام بازی توجه شما را جلب کرد؟ مقالات بازی ساویس‌گیم را از دست ندهید. اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
8 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها