به زودی یک به‌روزرسانی بزرگ برای جی تی ای آنلاین عرضه خواهد شد

به زودی یک به‌روزرسانی بزرگ برای جی تی ای آنلاین عرضه خواهد شد کاور شخصیت‌های موتور سوار جی تی ای 5

به زودی یک به‌روزرسانی بزرگ برای جی تی ای آنلاین عرضه خواهد شد. شرکت راکستار جزئیات جدیدی را در مورد به‌روزرسانی تابستانی جی تی ای 5 آنلاین GTA 5 Online که در ماه جاری منتشر می‌شود، فاش کرده است. جزئیات آپدیت بعدی را در این گزارش می‌توانید مشاهده فرمایید.

نوشتار مرتبط:  پیش بینی تاریخ عرضه جی تی ای 6 gta 6 

ماجرای اصلی

به نظر می‌رسد راک استار قصد دارد به زودی آپدیت جدید و بزرگی را برای بازی GTA 5 Online عرضه کند و شاید این همان آپدیت تابستانی باشد که قبلاً منتشر می‌کرد، چرا که اتفاقات و محتوای جدید زیادی را به همراه دارد.

بازی جی تی ای آنلاین GTA 5 Online یکی از بزرگ‌ترین عناوین سرویس زنده از زمان انتشار آن در 10 سال پیش بوده است، زیرا راکستار Rockstar در طول سالیان از این بازی با عرضه محتوای جدید پشتیبانی می‌کند. با این حال، اخیراً و پس از اعلام اینکه قسمت بعدی این سری در حال توسعه است، این پشتیبانی کاهش یافت تا روی دو به‌روزرسانی در طول سال متمرکز شود، یکی در زمستان و دیگری در تابستان.

ما اکنون در تابستان 2023 هستیم، یعنی به تاریخ انتشار آپدیت دوم مورد انتظار برای GTA 5 Online نزدیک می‌شویم. اگرچه Rockstar به طور رسمی آن را فاش نکرد، اما از طریق درز معروفی که منبع سرشناس حوزه بازی Tez2 منتشر کرده است، یک به‌روزرسانی جدید برای این بازی برنامه‌ریزی شده که برای انتشار در 13 ژوئن هدفگذاری شده است.

نوشتار مرتبط:  اعتبارسنجی و تحلیل تریلر جی تی ای 6 GTA 6 

اگر این اطلاعات درست باشند، به این معنی است که Rockstar ممکن است به زودی تبلیغ به‌روزرسانی جدید جی تی ای آنلاین را آغاز کند. شاید از طریق یک پست مفصل در وبلاگ رسمی خود به طور معمول که احتمالاً با یک تیزر ویدیویی هم همراه خواهد بود.

به‌روزرسانی تابستانی GTA 5 Online معمولاً کمی کوچک‌تر از به‌روزرسانی بزرگ زمستانی است. البته نگران نباشید، چرا که مأموریت‌ها، مکان‌ها، سرقت‌های جدید و شگفتی‌های بسیاری اضافه شده‌اند.

تا زمان نگارش این مطلب، هیچ شایعه‌ای در مورد اینکه این به روز رسانی جدید چه می‌تواند باشد وجود ندارد. شاید Rockstar طبق معمول آن را مخفی نگه داشته است و از انتشار هرگونه اطلاعاتی به اینترنت جلوگیری می‌کند.

نوشتار مرتبط:  بررسی نقشه فاش شده از جی تی ای 6 gta 6 

شخصیت جی تی ای 5 با چوب و لباس بیس بال جلوی شیشه ماشین

اگر بخواهیم پیش‌بینی‌هایی انجام دهیم، چند ماه است که شایعاتی مبنی بر اینکه راک استار ممکن است در آینده DLC بیشتری با محوریت شخصیت مایکل منتشر کند، وجود دارد، اما از آن زمان تاکنون هیچ اتفاقی نیفتاده است. آیا آپدیت تابستانی حول این محتوا متمرکز است؟

بیایید خیلی حدس و گمان نزنیم، چرا که تا موعد عرضه آپدیت جی تی ای آنلاین در 13 ژوئن برابر با 23 خرداد ماه فاصله زیادی نداریم.

اظهارات رسمی Rockstar را فراموش نکنید که از طریق آن‌ها تأیید شد که محتوای عالی بیشتری به بازی اضافه خواهد شد. این را اسکات بوچارد از استودیوی Rockstar North طی مصاحبه‌ای اختصاصی با GamesRadar بیان کرد و در مورد آپدیت آینده GTA Online صحبت کرد.

نوشتار مرتبط:  برایان زامپلا نقش شخصیت جیسون در جی تی ای 6 gta 6 را بازی نمی‌کند 

لستر مغز متفکر جی تی ای 5 روی ویلچر مشغول کار با کامپیوتر و هک اف بی ای

بوچارد گفت که ایده‌ها و مسیرهای بسیار خوبی وجود دارد که می‌توانند اتخاذ کنند، و اگر آن‌ها بتوانند مخاطبان خود را غافلگیر کنند و به قول او چیزی برای هیجان زده شدن به آن‌ها بدهند، عالی خواهد بود. متأسفانه بوچارد هیچ جزئیاتی در مورد ماهیت محتوا و ایده‌هایی که هنوز برای GTA Online دارند ارائه نکرد. اما تأیید کرد که در زمان آینده آن را فاش خواهند کرد.

آیا آپدیت تابستانی جی تی ی آنلاین چیزی جدید و هیجان انگیز برای بازی gta v خواهد بود؟ تا آن زمان، انتظارات خود را در مورد اینکه این به روز رسانی چه می‌تواند باشد با ما در میان بگذارید. برای به‌روزرسانی جدید جی تی ای آنلاین هیجان زده هستید؟ مهم‌ترین اخبار بازی را از ساویس‌گیم دنبال کنید. اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

نوشتار مرتبط:  سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی جی تی ای 5 GTA 5 

4 4 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها