جی تی ای 6 تجربه‌ای را ارائه می‌دهد که هرگز ندیده‌اید

جی تی ای 6 تجربه‌ای را ارائه می‌دهد که هرگز ندیده‌اید طرحی از بازی gta 6

جی تی ای 6 تجربه‌ای را ارائه می‌دهد که هرگز ندیده‌اید. بازی جی تی ای 6 GTA 6 یکی از موردانتظارترین بازی‌های ویدیویی تمام دوران است. توسعه‌دهندگان راکستار Rockstar این را می‌دانند و طبق گفته استراوس زلنیک، مدیرعامل Take-Two Interactive، دانستن این نکته هنگام ساخت یک بازی کار را دشوار می‌کند. در همین راستا مدیر عامل شرکت اعلام کرد که Rockstar از طریق خلاقیتی که در عنوان آینده خود، GTA 6، ارائه می‌دهد، برای ارائه یک تجربه بی نقص و تمام و کمال تلاش می‌کند.

شرکت Rockstar به دلیل ایجاد برخی از پرجزئیات‌ترین و در عین حال بزرگ‌ترین دنیاها در بازی‌های خود به طور گسترده شناخته شده است. ما این را با جی تی ای 5 Grand Theft Auto V در سال 2013 و رد دد ردمپشن 2 Red Dead Redemption 2 در 2018 دیدیم. Rockstar آنچه را که برای بازی‌های اکشن ماجراجویی جهان باز سوم شخص ممکن است باز تعریف کرده است. اکنون توسعه دهندگان قصد دارند استاندارد جدیدی را با جی تی ای 6 Grand Theft Auto 6 تعیین کنند.

در مصاحبه اخیر با The Aarthi و Sriram Show، مدیرعامل تیک تو Take-Two، استراوس زلنیک Strauss Zelnick، توضیحات مختصری در مورد روند کاری راکستار حین توسعه بازی‌های جدید جی تی ای Grand Theft Auto، از جمله GTA 6 ارائه کرد.

«به معنای واقعی کلمه، ما تیم‌هایمان را طوری در آغوش می‌گیریم که انگار آن‌ها بخشی از ما هستند، آن‌ها بخشی از خانواده ما هستند. ما به آن‌ها علاقه زیادی داریم و اگر افرادی با آن‌ها بدرفتاری کنند، انگار که به ما توهین کرده‌اند. چرا که این عناوین موفق از طریق خلاقیت و تلاش و کوشش آن‌ها شکل گرفته‌اند.»

نوشتار مرتبط:  هر آنچه که باید درباره جی تی ای GTA 6 بدانید 

زلنیک در طول مصاحبه خود در مورد چالش‌های دشواری که توسعه دهندگان در Rockstar با آن روبرو هستند صحبت کرد. چالش بزرگی که آن‌ها متحمل شده‌اند تا از هویت و اصالت جی تی ای محافظت کنند و بازی جدید را به جایی برسانند که مشابه آن را هرگز ندیده‌اید:

«من فکر می‌کنم این چالشی است که افراد در Rockstar هر بار که دنباله جدیدی از جی تی ای Grand Theft Auto وجود دارد با آن روبرو می‌شوند. محصول نهایی باید چیزی باشد که قبلاً هرگز ندیده‌اید و در عین حال باید احساسی را که در مورد gta داریم منعکس کند. این یک چالش بزرگ برای تیم است. اکنون، پاسخ Rockstar این است که فقط برای کمال تلاش کنید. برای چیزی کمتر از کمال تلاش نکنید و ما به آن خواهیم رسید.»

زلنیک بیش از یک بار در این جلسه گفت که توسعه GTA 6 به خوبی پیش می‌رود، در عین حال صحت افشاگری‌های رخ داده در سپتامبر سال گذشته را تأیید کرد، اما اشاره کرد که سازندگان از ضربه روحی حادث شده ناشی از آن گذر کرده‌اند و روند توسعه در جریان است.

با این وجود، Rockstar و شرکت Take-Two هنوز جزئیات بازی را مخفی نگه داشته‌اند و طرفداران اکنون چاره‌ای جز صبر کردن تا زمان رونمایی رسمی آن ندارند. رخدادی که انتظار می‌رود به زودی و در سال جاری شاهد آن باشیم.

نوشتار مرتبط:  15 بازی مشابه جی تی ای GTA که ارزش تجربه کردن را دارند 

همچنین Zelnick اخیراً در یک جلسه پرسش و پاسخ با سرمایه گذاران شرکت صحبت کرد و گفت که هوش مصنوعی برای صنعت بازیسازی مهم است، اما جایگزین توسعه دهندگان انسانی آن نیست. او همچنین گفت که هوش مصنوعی نمی‌تواند بازی‌های ویدیویی موفقی بسازد، چرا که ساخت بازی در وهله اول یک فعالیت انسانی و نشأت گرفته از خلاقیت است.

استراوس زلنیک، مدیرعامل تیک تو در پاسخ به سوالی مبنی بر نارضایتی گیمرها به دلیل افزایش قیمت بازی‌هایشان به 70 دلار نیز گفت که هیچ انتقادی از این دست را رصد و دریافت نکرده‌اند. موضوعی که نشان می‌دهد جامعه این افزایش قیمت را پذیرفته است.

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ راکستار با جی تی ای 6 می‌تواند به کمال برسد و تجربه‌ای را ارائه دهد که هرگز ندیده‌ایم؟ مهم‌ترین اخبار بازی را از ساویس‌گیم دنبال کنید. اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

نوشتار مرتبط:  10 حقیقت از بازی جی تی ای سن اندریاس GTA: San Andreas که نمی‌دانستید 

3.8 13 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
23 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها