برایان زامپلا نقش شخصیت جیسون در جی تی ای 6 را بازی نمی‌کند

برایان زامپلا نقش شخصیت جیسون در جی تی ای 6 را بازی نمی‌کند bryan zampella جیسون بازی gta 6

یک منبع و یوتیوبر سرشناس تحت عنوان LegacyKillaHD، اطلاعاتی را از منابع خصوصی به دست آورده است که تأیید می‌کنند برایان زامپلا نقش شخصیت جیسون در جی تی ای 6 را بازی نمی‌کند. او اشاره کرد که منبع او نام بازیگر واقعی جی تی ای 6 gta 6 را فاش نکرده است. اما تأیید کرد که زامپلا در حال بازی دادن و ترول کردن مخاطب است.

نوشتار مرتبط:  بازیگر نقش جیسون در بازی جی تی ای 6 gta 6 تصویری جنجالی منتشر کرد 

ماجرای اصلی

چند روز پیش برایان زامپلا که حدس زده می‌شود نقش جیسون را در بازی جی تی ای 6 GTA 6 ایفا کند، تصویری از خود در سواحل میامی با لباسی متمایز منتشر کرد که جنجال زیادی را در مورد رونمایی این بازی که برخی معتقدند موعد آن نزدیک است به راه انداخت.

زامپلا امروز بار دیگر از طریق اکانت اینستاگرام خود بازگشت تا دوباره جنجال برانگیزد، اما این بار این یک اشاره غیرمستقیم نیست، بلکه تجسم واضح و صریح شخصیت جیسون در سواحل میامی است.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، زامپلا تصویری را با لباسی مشابه جیسون، قهرمان بازی GTA 6، در حالی که در سواحل میامی ایستاده، منتشر کرد. این عکس را زامپلا به صورت استوری در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرده است.

bryan zampella برایان زامپلا تصویری را با لباسی مشابه جیسون، قهرمان بازی جی تی ای 6 GTA 6، در حالی که در سواحل میامی ایستاده

می‌دانیم که Vice City که قرار است بازی GTA 6 در آن اتفاق بیفتد، نسخه خیالی شهر واقعی میامی است. این همان شهری است که زامپلا در چند روز گذشته عکس‌ها و استوری‌های خود را از آن جا با ما به اشتراک گذاشته است.

در همین حال، GTA 6 به دلیل رفتار عجیب زامپلا در پلتفرم‌های مختلف و شبکه‌های اجتماعی در حال ترند شدن است، موضوعی که ممکن است نشان دهنده این باشد که راکستار در حال آماده شدن برای رونمایی از این بازی در آینده نزدیک است.

نکته جالب اما این است که امثال زامپلا که نقش کلیدی در بازی پیش رو و معرفی نشده دارند باید با شرکت قرارداد محرمانگی یا عدم افشاء NDA امضاء کرده باشند. با این حال به نظر می‌رسد او برای اشاره در خصوص بازی که هنوز رونمایی نشده، از راک استار چراغ سبز گرفته است. یا شاید هم صرفاً از آب گل آلود ماهی می‌گیرد و گیمرها را به بازی گرفته است.

با این حال ماه ژوئن میزبان رویدادهای بسیاری از جمله ایکس باکس شوکیس، سامر گیم فست و غیره خواهد بود. آیا راکستار از این رویدادهای جهانی برای رونمایی از جی تی ای 6 GTA 6 بهره خواهد برد؟ این امکان وجود دارد، اگرچه این شرکت قبلاً عناوین اصلی خود را به طور جداگانه رونمایی کرده است.

نوشتار مرتبط:  جی تی ای 6 gta 6 تجربه‌ای را ارائه می‌دهد که هرگز ندیده‌اید 

در رابطه با تاریخ انتشار، در اوایل این هفته، T2 اعلام کرد که عنوان بزرگی از یکی از توسعه دهندگان برجسته آن‌ها وجود دارد که در سال مالی آینده منتشر خواهد شد. در حالی که هیچ جزئیاتی در مورد این عنوان فاش نشده است، اما نشانه‌ها به وضوح به بازی GTA 6 اشاره دارند که انتظار داریم در سه ماهه چهارم سال آینده میلادی 2024 منتشر شود.

آیا انتظار دارید که اقدامات زامپلا عمدی و با اطلاع راک استار باشد؟ آیا این اشاره‌ای از سوی راکستار برای رونمایی از Grand Theft Auto 6 در سال 2023 است؟ مهم‌ترین اخبار بازی را از ساویس‌گیم دنبال کنید. اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

نوشتار مرتبط:  ایکس باکس سری اس xbox series s کیفیت جی تی ای 6 gta 6 را محدود می‌کند 

4.3 3 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها