تاریخ عرضه Demon’s Souls و Ghost of Tsushima برای کامپیوتر جعلی است

تاریخ عرضه Demon's Souls و Ghost of Tsushima برای کامپیوتر جعلی است شبح سوشیما گوست اف سوشیما کیس کامپیوتر گیمینگ ارواح شیطانی دیمن سولز

اخیراََ شایعه جدیدی منتشر شد که ظاهراً تاریخ انتشار بازی‌های Demon’s Souls Remake و Ghost of Tsushima را برای کامپیوتر فاش می‌کند. با این حال، این شایعه جعلی است. در واقع تاریخ عرضه Demon’s Souls و Ghost of Tsushima برای کامپیوتر جعلی است. بیایید با هم بررسی کنیم که چرا این تاریخ عرضه واقعی نیست.

برای شروع، این تصویر شایعه‌ای است که ظاهراً تاریخ عرضه دیمن سولز Demon’s Souls و گوست اف سوشیما Ghost of Tsushima را برای کامپیوتر فاش می‌کند.

تاریخ عرضه دیمن سولز Demon's Souls و گوست اف سوشیما Ghost of Tsushima برای کامپیوتر تاریخ عرضه Demon's Souls و Ghost of Tsushima برای کامپیوتر جعلی است

نکته نخست، حق امتیاز و کپی رایت Demon’s Souls متعلق به SIE Inc. (که شعبه ژاپنی سونی است) است، نه ایالات متحده SIE LLC. علاوه بر این، هیچ کپی رایتی تحت عنوان “Ghost of Tsushima: Director’s Cut” وجود ندارد، بلکه فقط “Ghost of Tsushima” است. می توانید به لیست پلی استیشن استور PS Store بروید و خودتان این را ببینید.

با این حال، شاید بزرگ‌ترین نکته دور از ذهن، تاریخ انتشار بازی Demon’s Souls Remake باشد. 29 جولای برابر با 7 مرداد ماه شنبه است، بنابراین، بله، واضح است که هیچ عنوانی در این تاریخ عرضه نمی‌شود و تا همین جا هم می‌شود جعلی بودن این تاریخ را اثبات کرد.

حدس من این است که شخصی توییت The Snitch را دیده است و در اقدامی پیش دستانه این تصویر را ساخته.

نوشتار مرتبط:  در پلی استیشن شوکیس 2023 playstation showcase 2023 چه گذشت؟ 

در نهایت، دچار سوءتفاهم نشوید. ما قویاً معتقدیم که بازی Demon’s Souls Remake و Ghost of Tsushima برای کامپیوتر عرضه خواهند شد. به هر حال، هر دوی آن‌ها در لیست فاش شده جیفورس ناو انویدیا GeForce Now NVIDIA حضور داشته‌اند. شخصاً اگر بخواهم حدس بزنم، می‌توانم با اطمینان بگویم که در ماه جولای یا رچت اند کلنک Ratchet & Clank یا گوست اف سوشیما Ghost of Tsushima را برای کامپیوتر دریافت می‌کنیم. با این حال، تصویر شایعه شده کاملاً جعلی است.

نظر شما در خصوص تاریخ عرضه دیمن سولز Demon’s Souls و گوست اف سوشیما Ghost of Tsushima برای کامپیوتر چیست؟ در سامر گیم فست 2023 Summer Game Fest 2023 شاهد رونمایی نسخه کامپیوتر این بازی‌ها خواهیم بود؟ در ادامه با ما همراه باشید! مهم‌ترین اخبار بازی را از ساویس‌گیم دنبال کنید. اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

نوشتار مرتبط:  5 ویژگی برتر گوست اف سوشیما Ghost of Tsushima نسبت به دیگر عناوين جهان باز 

5 3 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها