اعتبارسنجی و تحلیل تریلر جی تی ای 6 GTA 6

اعتبارسنجی و تحلیل تریلر جی تی ای 6 GTA 6 شخصیت زن جی تی ای 6 لوسیا تفنگ به دست جلوی لامبورگینی نارنجی در شب

در حالی که گیمرها مشتاق بودند تا اولین نگاه واقعی به بازی GTA VI را که چندین سال است شایعات و منابع از آن صحبت می‌کنند داشته باشند، به نظر می‌رسد یکی از تریلرهای فن مید (ساخته شده توسط طرفداران) در عین فریبنده و زیرکانه بودن توانسته نظر بسیاری از عاشقان جی تی ای را به خود جلب کند. در ادامه با اعتبارسنجی و تحلیل تریلر جی تی ای 6 GTA 6 با ساویس‌گیم همراه شوید.

چندی پیش، ویدیویی که ظاهراً به صورت اتفاقی توسط Rockstar North فاش شده بود، نمایی از GTA 6 را به نمایش گذاشت و با واکنش‌های آنلاین زیادی روبرو شد.

ویدیویی که در زیر می‌توانید آن را تماشا کنید، 1:50 دقیقه طول دارد و صحنه‌های سریع بسیاری از کلیپ‌های دنیای بازی، صحنه‌هایی از تعقیب و گریز پلیس، گروه‌های تبهکار، انفجارها و اتفاقات دیگری را که قبلاً در دنیای جی تی ای مشاهده می‌کردیم، نشان می‌دهد.

نوشتار مرتبط:  بررسی نقشه فاش شده از جی تی ای 6 GTA 6 

به گفته منبع، این ویدیو قبل از حذف در کانال Rockstar North بارگذاری شده است و او آن را از طریق یک نمای آن اسکرین و فیلمبرداری با گوشی به اشتراک گذاشته است که استاندارد شک در مورد صحت این اطلاعات را افزایش می‌دهد.

انجمن جی تی ای 6 GTA 6 مدارکی دال بر جعلی بودن این ویدیو جمع آوری کرده است که به نوبه خود در موارد زیر بررسی و شناسایی کرده‌ایم.

اثبات جعلی بودن ویدیوی جدید GTA 6

  1. ویدیو کپی رایت استرایک دریافت نکرد: Rockstar یا Take-Two باید این ویدیو را به دلیل نقض حق نسخه برداری حذف می‌کردند. با این وجود، ویدیو همچنان در کانال‌های یوتیوب و پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی در دسترس است.
  2. باگ و مشکلات فنی: راکستار به تولید ویدیوها و تبلیغات عالی معروف است، بنابراین بعید است که چند خطای فنی در یک ویدیوی مورد انتظار ظاهر شود. برای مثال، طراحی ظاهری شخصیت جیسون که در انتهای تریلر نشان داده شده است، یک نقص فنی را نشان می‌دهد که نمی‌توان از آن چشم پوشی کرد.
  3. استفاده از خودروهای واقعی: سری Grand Theft Auto هرگز از وسایل نقلیه واقعی استفاده نمی‌کند، بنابراین بعید است که آن‌ها را در یک بازی ویدیویی آینده ببینیم. مگر اینکه رویکرد خود را کاملاً تغییر دهند.
  4. شواهدی از طرف فالوورها: همچنین برخی از فالوورها اشاره کردند که این ویدیو با استفاده از برخی صحنه‌های گرفته شده از ویدیوهای دد آیلند 2 Dead Island 2 و ترکیب آن‌ها با ویدیوهای مادهای جی تی ای 5 GTA 5 و بازی های دیگر ساخته شده است.
  5. سازنده اصلی ویدیو: طبق بررسی‌های صورت گرفته و تحقیقات اختصاصی ساویس‌گیم، این ویدیو متعلق به کانال marlon xgamer است. مارلون طی سال‌های اخیر تریلر فن مید جی تی ای 6 را به مناسبت اول آوریل در کانال خود منتشر می‌کند. تریلر 2 سال پیش مارلون را در زیر مشاهده کنید:

نوشتار مرتبط:  برایان زامپلا نقش شخصیت جیسون در جی تی ای 6 GTA 6 را بازی نمی‌کند 

این‌ها مهمترین دلایلی هستند که از طریق آن‌ها می‌توان صحت تریلر بازی GTA 6 را به چالش کشید.

رواج مادها و پچ‌های گرافیکی جی تی ای وی GTA 5 و خلاقیت محتواسازان آماتور و حرفه‌ای منجر به تولید و ساخت صحنه‌های چشمگیر شده است و این تریلرها با استفاده از مواد مشابه تولید شده‌اند. نکته هوشمندانه هم روش تصویربرداری از طریق صفحه نمایش است که به منظور پنهان کردن هرچه بیشتر خطاها استفاده شده.

ما امیدواریم که راکستار به سرعت مداخله کند و این سردرگمی مداوم را با رونمایی رسمی بازی در اسرع وقت پایان دهد.

بسیاری از منابع پیش بینی می‌کنند که راکستار ممکن است بازی را قبل از پایان سال 2023 معرفی کند. نظر شما در خصوص اعتبارسنجی و تحلیل تریلر جی تی ای 6 GTA 6 چیست؟ طرفدار تریلرهای فن مید هستید؟ مهم‌ترین اخبار بازی را از ساویس‌گیم دنبال کنید. اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

نوشتار مرتبط:  بازیگر نقش جیسون در بازی جی تی ای 6 gta 6 تصویری جنجالی منتشر کرد 

4.3 6 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها