بازیگر نقش جیسون در بازی جی تی ای 6 تصویری جنجالی منتشر کرد

بازیگر نقش جیسون در بازی جی تی ای 6 تصویری جنجالی منتشر کرد شخصیت‌های بازی جی تی ای 6 gta 6 جیسون و لوسیا

بازیگر نقش جیسون در بازی جی تی ای 6 تصویری جنجالی منتشر کرد. شاید عجله ما برای دانستن و اشتراک گذاری اطلاعات بیشتر در مورد بازی جی تی ای 6 GTA 6 که هنوز به صورت رسمی رونمایی نشده است باعث شود در تبادل برخی اطلاعات محتاطانه عمل کنیم. با این حال، این موضوع نباید ما را از توجه به برخی علائم و سیگنال‌هایی که می‌تواند اشاره‌ای به این بازی مورد انتظار باشد، باز دارد. به خصوص که این روشی است که بسیاری از افراد و حتی شرکت‌ها برای تبلیغ پروژه‌های آتی خود به دنبال آن هستند.

نوشتار مرتبط:  جی تی ای 6 gta 6 تجربه‌ای را ارائه می‌دهد که هرگز ندیده‌اید 

به لطف افشاگری اخیر از بازی Grand Theft Auto 6 که باعث لو رفتن جزئیات بسیاری از جمله شخصیت‌ها و دنیای بازی شد، گیمرها توانستند یکی از شخصیت‌های بازی را که «جیسون» نام دارد، شناسایی کنند و به نظر می‌رسد که او یکی از قهرمانان اصلی جی تی ای 6 است که برایان زامپلا Bryan Zampella بازیگر نقش آن را ایفا خواهد کرد. از آن زمان، حساب‌های رسانه‌های اجتماعی زامپلا تحت نظارت بوده است تا اینکه چند روز پیش، او عکسی جنجالی منتشر کرد.

همانطور که در ادامه مشاهده می‌کنید، زامپلا تصویری از خود در یکی از سواحل میامی منتشر کرده و می‌دانیم که Vice City که قرار است بازی GTA 6 در آن اتفاق بیفتد، تصویری خیالی از میامی واقعی است. زامپلا نیز با پیراهن گل گلی استوایی معروفی که شخصیت اصلی جی تی ای وایس سیتی Vice City را تداعی می‌کند، ظاهر شد، اما این بار به جای آبی با رنگ قرمز.

یکی از قهرمانان اصلی جی تی ای 6 gta 6 برایان زامپلا Bryan Zampella تروور جی تی ای وی

بسیاری از طرفداران شروع به جدی گرفتن این تصاویر کرده‌اند و معتقدند در حال حاضر اشاره‌ای به بازی GTA 6 است و به زودی اتفاقی مرتبط با بازی رخ خواهد داد. این مصادف است با چند برابر شدن شایعات و انتظارات مبنی بر اینکه Rockstar ممکن است بازی را تا قبل از پایان سال جاری رونمایی کند و شاید این کار در جریان رویداد سامر گیم فست یا ایکس باکس گیم شوکیس انجام شود. اگرچه راکستار معمولاً عناوین بزرگ خود را به صورت جداگانه رونمایی می‌کند، اما در بحبوحه رقابت داغ بین سونی و مایکروسافت به دلیل خرید اخیر سازنده کالاف دیوتی، هیچ ایرادی برای جلب توجه، حتی به صورت کوچک وجود ندارد.

در اوایل این هفته، T2 به بازی بزرگی از یکی از توسعه دهندگان برجسته‌اش اشاره کرد که در سال مالی آینده منتشر خواهد شد. در حالی که هیچ جزئیاتی در مورد این عنوان فاش نشده است، نشانه‌ها به وضوح به بازی GTA VI اشاره دارند که انتظار داریم در سه ماهه چهارم سال آینده میلادی 2024 منتشر شود.

آیا اشاره زامپلا واقعاً به Grand Theft Auto 6 ارتباط دارد یا فقط یک تصویر معمولی است که هیچ ارتباطی با عنوان آینده Rockstar ندارد؟ مهم‌ترین اخبار بازی را از ساویس‌گیم دنبال کنید. اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

نوشتار مرتبط:  آیا خرید ایکس باکس سری اس xbox series s در سال 2023 منطقی است؟ 

4 4 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها