بهترین بازی‌های چندنفره‌ی co-op برای تجربه‌ با خانواده و دوستان

بهترین بازی‌های چندنفره‌ی co-op برای تجربه‌ با خانواده و دوستان

فهرست بهترین‌ بازی‌های چندنفره‌ی co-op با وسواس فراوانی تهیه و انتخاب شده است. عناوين حاضر در این فهرست تجربه‌ی co-op فوق‌العاده‌ای ارائه می‌دهند. اگر به دنبال عنوانی می‌گردید که به همراه خانواده یا دوستان تجربه کنید، فهرست بهترین بازی‌های چندنفره‌ی co-op برای تجربه‌ با خانواده و دوستان را از دست ندهید.

نوشتار مرتبط:  تاریخ عرضه‌ی بازی‌های PS5, Xbox Series X, PC, Switch و سایر کنسول‌ها 

Valheim ولهایم

25. Valheim

نوع co-op: آنلاین

کارهای زیادی برای انجام دادن در بازی Valheim وجود دارند. کاملاً واضح است که چرا این بازی را در فهرست بهترین بازی‌های co-op قرار داده‌ایم. در این بازی حداکثر تا 10 بازی‌باز می‌توانند با یکدیگر بازی کنند. Valheim یک بازی در سبک بقا با محیطی sandbox است که از اسطوره شناسی اسکاندیناوی الهام گرفته شده. شما در این بازی وظیفه دارید پایگاه خودتان را بسازید، سلاح و زره طراحی کنید و زمین‌های اطراف را کاوش نمایید. از طرفی باید با هیولاهای گوناگون نیز دست و پنجه نرم کنید. جهان Valheim خطرناک و چالش‌برانگیز است. پس چه خوب که با دوستان به تجربه‌ی آن بنشینید.

روی PC بازیش کن.

نوشتار مرتبط:  30 بازی برتر PC که باید تجربه کنید 

بهترین بازی‌های چندنفره‌ی co-op برای تجربه‌ با خانواده و دوستان Rainbow Six Siege رینبو سیکس

24. Rainbow Six Siege

نوع co-op: آنلاین

بازی Rainbow Six Siege به مبارزات نفس‌گیر و تاکتیکال PvP معروف است. ولی بخش Terrorist Hunt آن که تجربه‌ی co-op ارائه می‌دهد نیز خالی از لطف نمی‌باشد. مثل عناوین گذشته در این بخش وظيفه‌ی شما پاک‌سازی هر چه سریع‌تر محل از تروریست‌هاست. ولی نباید دقت و تاکتیک را فدای سرعت کنید. رینبو سیکس کالاف دیوتی نیست. باید تله‌های محیط را خنثی کنید، از قابلیت‌های ویژه‌ی اپراتور استفاده کنید و با دیگر دوستانتان همکاری نمایید.

روی PC, Xbox One, PS4, PS5, Xbox Series X/S بازیش کن.

نوشتار مرتبط:  10 حقیقت در مورد Crash Bandicoot که نمی‌دانستید 

Crash Team Racing Nitro-Fueled کراش ماشینی

23. Crash Team Racing Nitro-Fueled

نوع co-op: آنلاین و آفلاین

بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled در حقیقت نسخه‌ی بازسازی شده‌ی کراش ماشینی است. عنوانی که خاطرات کودکی و نوجوانی افراد زیادی را شکل داده است. نسخه‌ی بازسازی شده همان کیفیت و دلچسبی را در دسترس کاربران جدید قرار می‌دهد. این بازی ماشین سواری را می‌توانید به صورت 2، 3 و یا 4 نفره با دوستان بازی کنید. یک بخش داستانی مختصر نیز دارد که تجربه‌ی آن خالی از لطف نخواهد بود. تنوع مسیرهای مسابقه و شخصیت‌های قابل بازی در نسخه‌ی بازسازی شده فوق‌العاده بالاست. شما قابلیت شخصی‌سازی ماشین و شخصیت‌ها را نیز دارید. اگر به دنبال یک تجربه‌ی مفرح و سرگرم کننده می‌گردید این بازی برای شما ساخته شده است. این بازی خاطره‌انگیز رتبه‌ی بیست و سوم فهرست بهترین بازی‌های چندنفره‌ی co-op برای تجربه‌ با خانواده و دوستان را کسب کرده است.

روی Nintendo Switch, PlayStation 4, Xbox One بازیش کن.

نوشتار مرتبط:  بهترین بازی‌های PS5 برای کودکان 

Don't Starve Together

22. Don’t Starve Together

نوع co-op: آنلاین و آفلاین

خطر مرگ وقتی در کنار دوستان باشید قابل تحمل‌تر می‌شود. شما به هر حال می‌میرید ولی حداقل آرامش و بهانه‌ی شماتت کردن دیگران را خواهید داشت. چالش و سرگرم کنندگی Don’t Starve به صورت تک‌نفره نیز جذاب است. ولی تجربه‌ی co-op آن لذت دیگری دارد. وظيفه‌ی شما در این بازی جمع کردن منابع و پایگاه سازی است. تجربه‌ی چندنفره‌ی آن فرصت تقسیم کارها را به شما اعطا می‌کند.

روی PS4, Xbox One, PC, Xbox Series X, PS5 بازیش کن.

نوشتار مرتبط:  تغییرات شخصیت Link از Legend of Zelda در گذر زمان 

Deep Rock Galactic

21. Deep Rock Galactic

نوع co-op: آنلاین

این بازی به نوعی Left 4 Dead در فضاست. Deep Rock Galactic یک شوتر چندنفره‌ی فضایی است که شما و دوستانتان در سیاره‌ای بیگانه باید به دنبال منابع معدنی بگردید. برای پیدا کردن منابع شما باید از قابلیت‌های خودتان استفاده کنید و در محیط بازی پیشروی نمایید. هرازچندگاهی هم باید با بیگانگان دست و پنجه نرم کنید. در کل این بازی متفاوت و منحصر به فرد است. تجربه‌ی آن تکراری نمی‌شود و تا مدت‌ها شما را سرگرم خواهد کرد. ضمناً طراحی هنری آن نیز قابل توجه است.

روی PC, Xbox One بازیش کن.

نوشتار مرتبط:  بهترین بازی‌های رايگان Xbox Series X که باید هم‌اکنون دانلود کنید 

Warframe وارفریم

20. Warframe

نوع co-op: آنلاین

بازی وارفریم مخاطب چند ده میلیونی دارد. وقتی عنوانی به این حجم از مخاطب دست پیدا کرده است قطعاََ یک جای کار را درست پیش رفته. این بازی یک شوتر چندنفره‌ی آنلاین است که شما و دوستانتان در آن با لباس‌ها و تجهیزات فوق پیشرفته در فضا مبارزه خواهید کرد. شما در این بازی مبارزه می‌کنید تا تجهیزات جدید دریافت کنید و با آن تجهیزات با دشمنان جدید مبارزه کنید. به نوعی می‌شود کلیت بازی را این‌گونه خلاصه کرد. Warframe از این لحاظ تا حدودی به Monster Hunter World و Destiny شباهت دارد.

روی PS4, Xbox One, PC بازیش کن.

نوشتار مرتبط:  30 بازی اکشن-نقش‌آفرینی برتر که باید تجربه کنید 

بهترین بازی‌های چندنفره‌ی co-op برای تجربه‌ با خانواده و دوستان Borderlands 3 بوردرلندز سرزمین های مرزی

19. Borderlands 3

نوع co-op: آنلاین و آفلاین

تجربه‌ی عناوین Borderlands همیشه با دوستان صفای دیگری داشته است. استفاده از شاتگان با فشنگ‌های الکتریکی و مسلسلی که اره برقی پرتاب می‌کند چه لذتی دارد وقتی دوستتان نیست که بازی شما را تماشا کند؟ از طرفی Borderlands همیشه عنوانی co-op محور بوده است. شما در این بازی سلاح‌های عجیب و غریب پیدا می‌کنید تا با دشمنان عجیب و غریب‌تر مبارزه کنید و در جهان بی مثال بازی پرسه بزنید. Borderlands 3 در این میان عجیب‌ترین تجربه‌ی ممکن را ارائه می‌دهد. رتبه‌ی نوزدهم فهرست بهترین بازی‌های چندنفره‌ی co-op برای تجربه‌ با خانواده و دوستان به بوردرلندز 3 می‌رسد.

روی PC, PS4, Xbox One بازیش کن.

نوشتار مرتبط:  بهترین بازی‌های PS5 

Divinity: Original Sin 2

18. Divinity: Original Sin 2

نوع co-op: آنلاین و آفلاین

تجربه‌ی این بازی شاید با دوستان و خانواده چندان مناسب نباشد. مگر این‌که آن‌ها نیز مثل خودتان یک بازی‌باز حرفه‌ای و قهار باشند. این بازی یک نقش‌آفرینی کلاسیک سفت و سخت است که جزئیات از تک تک اجزای آن می‌بارد. اگر به دنبال یک تجربه‌ی چندنفره‌ی co-op عمیق و چالش‌برانگیز می‌گردید Divinity: Original Sin 2 تا مدت‌ها شما و دوستانتان را سرگرم خواهد کرد. جهان وسیع، با جزئیات و شگفت‌انگیز این بازی را از دست ندهید.

روی PC, PS4, Xbox One, Nintendo Switch, PS5, Xbox Series X بازیش کن.

نوشتار مرتبط:  بهترین بازی‌های ایکس‌ باکس سری ایکس 

Monster Hunter World مانستر هانتر شکارچی هیولا

17. Monster Hunter World

نوع co-op: آنلاین

شاید تجربه‌ی این بازی برای تازه‌واردان چندان خوشایند نباشد ولی اگر به انجام این کار مداومت ورزید پس از مدتی از پای در آوردن هیولاها به صورت تیمی به تفریحی دلچسب بدل خواهد شد. البته تجربه‌ی آنلاین بازی کمی پیچیده است. نخست باید چندین کار را انجام دهید تا به سرورهای بازی وصل شوید، سپس چندین کار دیگر برای پست گذاشتن لازم است. در نهایت بازی‌بازان با محدودیت‌های مختلف بالأخره قادر به وصل شدن به بازی شما خواهند شد. اگر این مراحل را تحمل کنید، تجربه‌ی آنلاین Monster Hunter World ارزش‌های خود را به شما اثبات خواهد کرد.

روی PS4, Xbox One, PC بازیش کن.

نوشتار مرتبط:  الماس‌ها ابدی‌اند؛ 10 حقیقت از بازی GTA: San Andreas که نمی‌دانستید 

بهترین بازی‌های چندنفره‌ی co-op برای تجربه‌ با خانواده و دوستان GTA Online جی تی ای آنلاین

16. GTA Online

نوع co-op: آنلاین

زمانی بود که برای تجربه‌ی جی تی ای آنلاین باید چند تن از دوستانتان را جمع می‌کردید تا تنها چند ثانیه در جهان وحشی بازی زنده بمانید. اکنون همه چیز تکامل یافته است. فعالیت‌های زیادی برای انجام دادن وجود دارند. از سرقت بانک گرفته تا مسابقات ماشین سواری و غیره. از طرفی راکستار دائماً در حال گسترش بازی است. آن‌ها این کار را با عرضه‌ی DLCهای متنوع انجام داده و می‌دهند. فعلاً که خبری از جی تی ای 6 نیست، پس ناچاراً باید با همین بازی 9 ساله سر کنید. جی تی ای آنلاین در جایگاه شانزدهم فهرست بهترین بازی‌های چندنفره‌ی co-op برای تجربه‌ با خانواده و دوستان جا خوش کرده است.

روی PS4, Xbox One, PC, PS5, Xbox Series X بازیش کن.

نوشتار مرتبط:  بهترین بازی‌های پیشنهادی برای تجربه در سال 1401 

PHOGS بازی سگ سوسیسی

15. PHOGS

نوع co-op: آنلاین و آفلاین

بازی کردن PHOGS نیازمند همکاری است. شما و دوستتان باید کنترل یک سگ سوسیسی 2 سر را در اختیار بگیرید. هر کدام از شما هدایت یک سر را در اختیار خواهد داشت. این بازی جهان جالب و سرشار از معمایی دارد که باید با کمک یکدیگر در آن پیشروی کنید. PHOGS یکی از متفاوت‌ترین عناوین co-op بازار است که ما در این فهرست قرار داده‌ایم. اگر به عناوین این سبکی علاقه دارید، تجربه‌ی آن را از دست ندهید.

روی PC, Nintendo Switch, PS4, Xbox One (روی Game Pass هم قرار گرفته) بازیش کن.

نوشتار مرتبط:  25 بازی برتر نینتندو سوئیچ در طول تاریخ 

بهترین بازی‌های چندنفره‌ی co-op برای تجربه‌ با خانواده و دوستان Stardew Valley بازی کشاورزی مزرعه داری

14. Stardew Valley

نوع co-op: آنلاین و آفلاین

بازی Stardew Valley شما را در قالب یک باغبان یا کشاورز در روستایی دور افتاده قرار می‌دهد و شما می‌بایست باغچه‌ی کوچک خود را به سودآوری برسانید. کارهای زیادی برای انجام دادن در این بازی وجود دارند. قطع کردن درختان برای جمع‌آوری چوب، ماهی‌گیری، کشت و کار و کلی فعالیت دیگر. ولی بازی شما را به انجام آن‌ها مجبور نمی‌کند. شما اختیار دارید هر کاری را انجام دهید. گشت و گذار کنید، میوه و سبزیجات بکارید و یا تنها با اهالی روستا خوش و بش کنید. شما حتی امکان ازدواج و تشکیل خانواده در این بازی رنگارنگ را نیز دارید. درست است که تجربه‌ی این بازی به دلیل بخش تک‌نفره‌ی آرامش بخش‌اش معروف شده است ولی به نظر ما بخش co-op آن نیز خالی از لطف نخواهد بود.

روی PC, Nintendo Switch, PS4, Xbox One, PS5, Xbox Series X بازیش کن.

نوشتار مرتبط:  20 بازی شبیه‌ساز برتر که باید تجربه کنید 

Knights and Bikes

13. Knights and Bikes

نوع co-op: آنلاین و آفلاین

رتبه‌ی سیزدهم فهرست بهترین بازی‌های چندنفره‌ی co-op برای تجربه‌ با خانواده و دوستان به یک عنوان ناشناخته می‌رسد. بازی Knights and Bikes عنوان عجیبی است که توسط اعضای سابق استودیوی مدیا مولکول توسعه یافته. این را احتمالاً بتوانید از محیط رنگارنگ و بامزه‌ی بازی حدس بزنید. این یک بازی معمایی جذاب با مینی گیم‌های دیوانه‌وار است که تا مدت‌ها شما را سرگرم خواهد کرد. تجربه‌ی این بازی خیلی منحصر به فرد است و سخت بتوان مشابهی برای آن پیدا کرد. در نتیجه از دست ندهید دوستان.

روی PS4, PC, Xbox, Xbox Series X (روی Game Pass هم قرار گرفته) بازیش کن.

نوشتار مرتبط:  فهرست تمام استودیوهای داخلی مایکروسافت 

Sea of Thieves

12. Sea of Thieves

نوع co-op: آنلاین

تجربه‌ی این بازی به صورت تک‌نفره نیز امکان‌پذیر است. ولی بدون شک حالت چندنفره و co-op بازی به مراتب لذت‌بخش‌تر است. با 4 نفر از دوستانتان جمع شوید و به دریانوردی بپردازید. با دیگر دزدان دریایی درگیر شوید، گنج‌های پنهان را پیدا کنید و با هیولای کراکن مبارزه کنید. فهرست کارهایی که می‌شود در Sea of Thieves انجام داد طولانی است. بنابراین وقت را از دست ندهید، خدمه‌ی کشتی خود را آماده سازید و دل را به دریا بزنید.

روی Xbox One, PC, Xbox Series X بازیش کن.

نوشتار مرتبط:  30 بازی هک اند اسلش برتر که باید تجربه کنید 

بهترین بازی‌های چندنفره‌ی co-op برای تجربه‌ با خانواده و دوستان Diablo 3 دیابلو

11. Diablo 3

نوع co-op: آنلاین و آفلاین

اکشن-نقش‌آفرینی شگفت‌انگیز بلیزارد همانند گذشته لذت‌بخش و دلنشین است. تجربه‌ی دیابلو 3 با دوستان حتی اگر کمپین آن را چندین بار به صورت تک‌نفره تجربه کرده باشید باز هم ارزشمند است. فلسفه‌ی اصلی بازی‌های دیابلو همیشه پیدا کردن زره و سلاح‌های پر زرق و برق بوده است. این‌که کسی را داشته باشید تا این موارد را با او قسمت کنید قطعاََ لذت‌بخش خواهد بود. بنابراین کلاس مورد نظر خود را انتخاب کنید و به تجربه‌ی دوباره و چندباره‌ی این شاهکار ابدی بپردازید.

روی PC, PS4, Xbox One, Switch, PS5, Xbox Series X بازیش کن.

نوشتار مرتبط:  حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Destiny 2 به همراه آموزش 

بهترین بازی‌های چندنفره‌ی co-op برای تجربه‌ با خانواده و دوستان Destiny 2 دستینی دستنی

10. Destiny 2

نوع co-op: آنلاین

شوتر اول شخص جدید بانجی طوری طراحی شده است که ترجیحاً به صورت co-op تجربه شود. گیم پلی جذاب، محیط‌های چشم‌نواز و گان‌پلی لذت‌بخش دستینی 2 شما و دوستانتان را برای مدت زیادی سرگرم خواهد کرد. حداقل تا وقتی که دستینی 3 عرضه شود و همه به آن بازی کوچ کنند. حالت‌ها و بخش‌های مختلفی برای تجربه در این بازی طراحی شده‌اند. محتوای رایگان بازی گسترده و محتوای DLC و پولی آن متنوع است. اگر هنوز به جمع بازی‌بازان دستینی نپیوسته‌اید نگران نباشید. هنوز فرصت دارید که خودتان را به قطار سریع‌السیر و بی انتهای بازی برسانید. دستینی رتبه‌ی دهم فهرست بهترین بازی‌های چندنفره‌ی co-op برای تجربه‌ با خانواده و دوستان را تصاحب کرده است.

روی PC, Xbox One, PS4 بازیش کن.

نوشتار مرتبط:  25 بازی برتر 3DS که باید تجربه کنید 

Animal Crossing: New Horizons انیمال کراسینگ

9. Animal Crossing: New Horizons

نوع co-op: آنلاین و آفلاین

جدیدترین بازی فرانچایز پرطرفدار Animal Crossing عنوانی فوق‌العاده است. تجربه‌ی این بازی به صورت تک‌نفره طراحی شده ولی ویژگی‌های co-op جذابی دارد. شما در این بازی جزیره‌ی خود را دارید و انبوهی از کارهای مختلف. درست است که نمی‌شود در جزیره‌ی دوستانتان زندگی کنید ولی این امکان را دارید که به آن‌ها سر بزنید، از مغازه‌های آن‌ها خرید کنید و حتی پروژه‌های چند نفره را به اتمام برسانید. وقتی هم که به خانه برگشتید می‌توانید یک کارت پستال تشکر ارسال کنید. دوست داشتنی نیست؟

روی Nintendo Switch بازیش کن.

نوشتار مرتبط:  آموزش تنظیم DNS روی Nintendo Switch 

Snipperclips

8. Snipperclips

نوع co-op: آفلاین

این بازی جذاب و منحصر به فرد ایده‌ای را پیاده‌سازی کرده است که شما را حسابی سرگرم خواهد کرد. تجربه‌ی این بازی 2 نفره است و شما کنترل یک شخصیت 2 بعدی کاغذی را دارید. هدف شما در این بازی این است که تکه‌های مختلف یکدیگر را ببرید تا معماهای بازی را حل نمایید. بازی Snipperclips ایده‌ی ساده‌ای دارد ولی خیلی سرگرم کننده است و با ویژگی‌های نینتندو سوییچ جور در می‌آید.

روی Nintendo Switch بازیش کن.

نوشتار مرتبط:  شرورهای دوست داشتنی: 10 ضدقهرمان برتر هنر هشتم در قرن 21 

بهترین بازی‌های چندنفره‌ی co-op برای تجربه‌ با خانواده و دوستان Portal 2 پورتال 2

7. Portal 2

نوع co-op: آنلاین

بدون شک اگر پورتال 2 روی کنسول‌های جدید قابل بازی بود باید آن را در رتبه‌ی نخست فهرست قرار می‌دادیم. ولی در حال حاضر فقط روی PC قابل دسترس است. اما به این موارد اهمیت ندهید. اگر کامپیوتر یا لپ تاپ شما قابلیت اجرای این بازی را داشته باشد (که قطعاً دارد) و دوستتان نیز به این بازی دسترسی داشته باشد، انتظار یکی از بهترین تجربه‌های co-op عمرتان را داشته باشید. پورتال 2 یکی از بهترین عناوین معمایی چندنفره‌ی تاریخ است که خلاقیت و نوآوری شگفت‌انگیزی دارد. تجربه‌ی این شاهکار را از دست ندهید.

روی PC, Xbox One یا Xbox Series X (پشتیبانی از نسل قبل) بازیش کن.

نوشتار مرتبط:  آموزش جامع Call of Duty Mobile، هر آنچه که باید درباره‌ی کالاف دیوتی موبایل بدانید 

بهترین بازی‌های چندنفره‌ی co-op برای تجربه‌ با خانواده و دوستان Call of Duty: Warzone وارزون کالاف دیوتی

6. Call of Duty: Warzone

نوع co-op: آنلاین

رتبه‌ی ششم فهرست بهترین بازی‌های چندنفره‌ی co-op برای تجربه‌ با خانواده و دوستان به وارزون می‌رسد. البته بازی‌های بتل رویال در حالت عادی co-op به حساب نمی‌آیند. ولی به هر حال تجربه‌ی چندنفره را ارائه می‌دهند. برای همین تصميم گرفتیم وارزون را به نیابت از پابجی، اپکس لجندز و سایرین در فهرست قرار دهیم. وارزون بخش بتل رویال 150 نفره دارد و از حالت‌های تیمی نیز پشتیبانی می‌کند. این بازی همچنین قابلیت‌های ویژه‌ای نیز به این سبک معرفی کرده که در نوع خود جالب هستند. به عنوان مثال پس از یک بار مردن فرصت بازگشت به مسابقه را خواهید داشت. البته به شرطی که نبرد تن به تن را برنده شوید. تجربه‌ی وارزون را از دست ندهید.

روی PC, PS4, Xbox One, PS5, Xbox Series X بازیش کن.

نوشتار مرتبط:  فهرست تمام بازی‌های Xbox Series S که به صورت 120 فریم بر ثانیه اجرا می‌شوند 

بهترین بازی‌های چندنفره‌ی co-op برای تجربه‌ با خانواده و دوستان Overcooked 2

5. Overcooked 2

نوع co-op: آنلاین و آفلاین

ایده‌ی Overcooked 2 به نظر ساده می‌رسد. باید سفارش غذا را در مدت زمانی محدود آماده کنید. آسان است؟ نه خیلی. تجربه‌ی این بازی به صورت 4 نفره می‌تواند به یک آشوب تمام‌عیار بدل شود و همه‌ی کارها گره بخورند. آیا می‌توانید تحویل غذا را مدیریت کنید و در عین حال از خطرات آشپزخانه نیز مصون بمانید؟ شرایط پیچیده‌ی بازی حتی هماهنگ‌ترین تیم‌ها را نیز به چالش می‌کشد. تنها افراد انگشت شماری هستند که می‌توانند سفارشات را در موعد مقرر و سر وقت تحویل دهند و ستاره‌ی کامل را دریافت کنند. تجربه‌ی این بازی بامزه، سرگرم‌کننده و لذت‌بخش را از دست ندهید.

روی Xbox One, PS4, PC, Switch, PS5, Xbox Series X بازیش کن.

نوشتار مرتبط:  بهترین بازی‌های بتل رویال 2022 

بهترین بازی‌های چندنفره‌ی co-op برای تجربه‌ با خانواده و دوستان Fortnite فورتنایت

4. Fortnite

نوع co-op: آنلاین/split screen

فورتنایت از آن دست عناوینی است که همیشه کسی را برای تجربه‌ی مشترک بازی با آن پیدا خواهید کرد. این بازی فوق‌العاده محبوب است و بخش بتل رویال بازی کاملاََ رایگان است. چالش‌های هفتگی، ماهانه و روزانه تجربه‌ی بازی را تازه نگه می‌دارند. از طرفی سازندگان دائماً محتوا و شخصیت جدید به بازی اضافه می‌کنند. کم‌تر شخصیتی را می‌توان یافت که به این بازی اضافه نشده باشد. از کریتوس و مستر چیف گرفته تا آریانا گرانده و جان ویک و مرد عنکبوتی. فورتنایت حالت‌های بازی مختلفی دارد. شما جدای از بتل رویال که می‌توانید آن را به صورت split screen تجربه کنید، بخش دفاع از قلعه‌ی Save The World را نیز دارید که جان می‌دهد برای تجربه‌ی co-op با دوستان.

روی PS4, Xbox One, PC, Switch, PS5, Xbox Series X بازیش کن.

نوشتار مرتبط:  حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Minecraft Dungeons به همراه آموزش 

بهترین بازی‌های چندنفره‌ی co-op برای تجربه‌ با خانواده و دوستان Minecraft ماینکرافت ماینکرفت

3. Minecraft

نوع co-op: آنلاین و آفلاین

ماینکرفت یک بازی بی هدف و بی سر و ته است که هیچ حد و مرزی ندارد. شما می‌توانید به همراه دوستانتان به ساختن خانه‌ها و سازه‌های بی معنی بپردازید و یا برنامه‌ریزی کنید و یک اثر هنری خلق نمایید. در کل این بازی هیچ هدف و ساختاری ندارد. یک زمین بی انتها در اختیار شماست که در آن سازه بسازید و وقت تلف کنید. تجربه‌ی این بازی با دوستان برای شیطنت و خرابکاری شاید ایده‌ی بدی نباشد. ماینکرفت رتبه‌ی سوم فهرست بهترین بازی‌های چندنفره‌ی co-op برای تجربه‌ با خانواده و دوستان را در اختیار دارد.

روی PS4, Xbox One, Switch, PC, iOS, Android, Xbox Series X, PS5 بازیش کن.

نوشتار مرتبط:  بهترین بازی‌های EA Play برای نصب روی کنسول و PC 

بهترین بازی‌های چندنفره‌ی co-op برای تجربه‌ با خانواده و دوستان A Way Out

2. A Way Out

نوع co-op: آنلاین و آفلاین

عناوینی که صرفاً برای تجربه‌ی 2 نفره ساخته شده باشند خیلی نادر و کمیاب هستند. ولی این دقیقاََ همان کاری است که A Way Out می‌کند. تجربه‌ی co-op این بازی فوق‌العاده و بی‌نظیر است. عنوانی که سرشار از مینی گیم‌های سرگرم‌کننده است و شیرینی خاصی را القا می‌کند. شما 2 تبهکار هستید که باید با همکاری هم از زندان فرار کنید. در این بین ماجراهای فراوانی را تجربه خواهید کرد و لحظات تلخ و شیرینی را پشت سر خواهید گذاشت.

روی PS4, Xbox One, PC, Xbox Series X, PS5 بازیش کن.

نوشتار مرتبط:  حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی It Takes Two 

بهترین بازی‌های چندنفره‌ی co-op برای تجربه‌ با خانواده و دوستان It Takes Two

1. It Takes Two

نوع co-op: آنلاین و آفلاین

رسیدیم به رتبه‌ی نخست فهرست بهترین بازی‌های چندنفره‌ی co-op برای تجربه‌ با خانواده و دوستان؛ بازی it takes two جدیدترین ساخته‌ی سازندگان A Way Out است. این بازی نیز کاملاً 2 نفره است. داستان از این قرار است که شما کنترل یک زن و شوهر را در اختیار می‌گیرید که در آستانه‌ی جدا شدن هستند. دختر خانواده که از این ماجرا خوشحال نیست پدر و مادرش را به عروسک‌های کوچکی تبدیل می‌کند و باقی ماجرا. به نوعی می‌شود گفت it takes two تلفیقی از انیمیشن‌های پیکسار و فیلم «عزیزم من بچه‌ها را کوچک کردم» است. تجربه‌ی این بازی را از دست ندهید چرا که یکی از بهترین بازی‌های co-op تاریخ است. جوزف فارس مثل همیشه ثابت کرد که استعداد خوبی در بازی‌سازی دارد. پروژه‌های او تا بدین جا داستان ارزشمند و گیم پلی لذت‌بخشی را ارائه کرده‌اند. امیدواریم به این روند رو به رشد ادامه دهند.

روی PS4, Xbox One, PC, Xbox Series X, PS5 بازیش کن.

خب عزیزان نظرتان درباره‌ی فهرست بهترین بازی‌های چندنفره‌ی co-op برای تجربه‌ با خانواده و دوستان چیست؟ کدام بازی را تجربه کرده‌اید؟ جای کدام بازی در این فهرست خالی است؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

5 1 رای
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها