10 شخصیت جذاب و خوش تیپ مرد در بازی‌های ویدئویی

10 شخصیت جذاب و خوش تیپ مرد در بازی‌های ویدئویی

همیشه بازی کردن عناوینی که داستان فوق‌العاده، گرافیک بی‌نظیر و گیم پلی درگیر کننده دارند، لذت‌بخش است. اما همه‌ی این‌ها بدون حضور یک شخصیت مرد خوش ساخت و خوش تیپ معنای چندانی ندارند.

طراحی شخصیت و شخصیت‌پردازی در هنرصنعت بازی‌های ویدئویی از اوجب واجبات است. سازندگان نیز به خوبی این را می‌دانند. بدون شک طراحی یک شخصیت جذاب که پس‌زمینه‌ی خوب و غنی دارد لذت تجربه‌ی بازی را افزایش می‌دهد. با ساویس‌گیم همراه شوید تا به 10 شخصیت جذاب و خوش تیپ مرد در بازی‌های ویدئویی بپردازیم.

نوشتار مرتبط:  حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Hitman 3 

10 شخصیت جذاب و خوش تیپ مرد در بازی‌های ویدئویی هیتمن 3

Agent 47

فرانچایز Hitman

آدمکش حرفه‌ای و درجه یک که از بین انبوه کلون‌های شبیه‌سازی شده انتخاب شده است. مأمور 47 بدون شک یکی از معروف‌ترین شخصیت‌های کچل ولی خوش تیپ در جهان است.

مأمور 47 یک شخصیت مرموز است. از یک طرف او قاتلی خونسرد و بی‌رحم است و از طرفی احساسات عمیق انسانی از خود بروز می‌دهد. نمی‌شود مأمور 47 را پیش‌بینی کرد.

شما مأمور 47 را یک قربانی می‌دانید یا قاتلی بی احساس؟
0
لطفاً در این مورد نظر دهید.x

نوشتار مرتبط:  God of War Ragnarok؛ افسانه‌های نورس در خصوص Tyr چه می‌گویند 

کریتوس

Kratos

فرانچایز God of War

قهرمانی افسانه‌ای برخواسته از افسانه‌های یونان باستان، شخصی که در تمام دوران زندگی با چالش‌های سرنوشت و خدایان مبارزه کرده است.

کریتوس وجود خود را با خشم و نفرت آلوده کرده است. البته شاید نتوان او را مقصر اصلی دانست، اگر بازی‌های مجموعه را از ابتدا تجربه کنید دیگر او را فردی خشمگین و سنگدل نخواهید دید. کریتوس همیشه در برابر خانواده متواضع و سر به زیر بوده است ولی سرنوشت با او خوب تا نکرده است.

نوشتار مرتبط:  نقد و بررسی Red Dead Redemption 2 

10 شخصیت جذاب و خوش تیپ مرد در بازی‌های ویدئویی جان مارستون

John Marston

مجموعه‌ی Red Dead Redemption

قهرمان اصلی بازی وسترنی Red Dead Redemption و شخصیت کمکی Red Dead Redemption 2، قدرتمند، ثابت قدم و نیشدار است.

جان مارستون ذاتاً خوش تیپ است. چه جليقه و کلاه بپوشد و چه پانچو بر تن کند، جذابیت و مردانگی از سر و روی او می‌بارد. او خوش سیما، مو بلند و همچون غرب وحشی با اسطقس و ستبر است. با این‌که شاید در نگاه نخست زمخت به نظر رسد، ولی ارزش بالایی برای خانواده، عدالت و وفاداری قائل است. محال است شاهد سرنوشت او باشید و اشک از چشمانتان سرازیر نشود. جان مارستون رستگار و بی‌همتاست.

نوشتار مرتبط:  نقد و بررسی بازی Uncharted 4: A Thief’s End 

10 شخصیت جذاب و خوش تیپ مرد در بازی‌های ویدئویی نیتن دریک

Nathan Drake

فرانچایز Uncharted

قهرمان اصلی فرانچایز آنچارتد عاشق اکتشاف و یک شکارچی گنج است. نیتن در همان نگاه نخست جذاب است ولی شخصیت او از چهره‌اش نیز زیباتر است.

نیتن به واسطه‌ی شیوه‌ی زندگی که برای خود انتخاب کرده است غالباً با وضعیت خطرناک و مرگبار مواجه می‌شود. ولی قالب تهی نمی‌کند و حتی در سخت‌ترین شرایط نیز با روحیه و خندان باقی می‌ماند. نیتن نگرانی خودش را در چهره به نمایش نمی‌گذارد و روحیه‌ی اطرافیان را بالا نگه می‌دارد. همچنین او همیشه به کانون خانواده وفادار است و یک لحظه نیز النا را فراموش نمی‌کند.

نوشتار مرتبط:  رتبه بندی عناوین فرانچایز محبوب Prince of Persia 

شاهزاده‌ی پارسی

The Prince

فرانچایز Prince of Persia

جوان، مو مشکی و گردن فراز. قهرمان اصلی فرانچایز شاهزاده‌ی پارسی بازتاب دهنده‌ی حرارت و سرزندگی مردم خاورمیانه است.

مردان ایرانی در کنار ایتالیایی‌ها جزو خوش سیماترین و خوش چهره‌ترین‌ها به شمار می‌روند. سازندگان نیز در طراحی شاهزاده حق مطلب را ادا کرده‌اند. شخصیت شاهزاده قدرتمند است و گاهاً حاضر نیست هیچ شکستی را قبول کند. برای همین می‌بایست از اشتباهات خود درس بگیرد و رشد کند. او همیشه پای اعتقاداتش می‌ایستد و از اطرافیان مراقبت می‌کند.

نوشتار مرتبط:  سرآمد آدم‌کشان؛ 10 بازی برتر سری Assassin’s Creed 

10 شخصیت جذاب و خوش تیپ مرد در بازی‌های ویدئویی اتزیو

Ezio Auditore da Firenze

فرانچایز Assassins Creed

در جستجوی انتقام، پسر ایتالیایی با تمرین و پشتکار به یک Assassin تبدیل می‌شود و دشمنان را یکی پس از دیگری از میان می‌برد. در کنار همه‌ی این‌ها او شخصیتی جذاب و بی نهایت خوش تیپ است.

اتزیو قلب بازی‌بازان فراوانی را تسخیر کرده است. نه فقط به دلیل این‌که او سریع، ماهر و قدرتمند است، بلکه خوش سیما بودن نیز در این امر دخیل بوده است.

نوشتار مرتبط:  صحبت‌های دلنشین خالق Deus Ex 

10 شخصیت جذاب و خوش تیپ مرد در بازی‌های ویدئویی آدام جنسن

Adam Jensen

مجموعه‌ی Deus Ex

قهرمان اصلی Deus Ex: Human Revolution و Deus Ex: Mankind Divided که به واقع از مرگ بازگشت و همچون سیمرغ از خاکستر برخواست.

آدام جنسن حتی پس از واقعه‌ی خطرناک و مکانیکی شدن اکثر اعضای بدنش، جذابیت خود را حفظ کرد. جنسن شخصیت پیچیده و چند لایه‌ای دارد. او در Deus Ex: Human Revolution و دنباله‌ی آن با موقعیت‌های مختلفی مواجه می‌شود که تجربه‌ی آن‌ها خالی از لطف نیست.

نوشتار مرتبط:  8 نکته‌ی جالب درباره‌ی The Witcher 3 که نمی‌دانستید 

10 شخصیت جذاب و خوش تیپ مرد در بازی‌های ویدئویی گرالت ویچر

Geralt of Rivia

فرانچایز The Witcher

قهرمان مو خاکستری مجموعه‌ی The Witcher که به شکار هیولاها می‌پردازد. او ظاهر ویژه‌ی خود را از مبارزات طولانی با هیولاها و فرایند سخت ویچر شدن به دست آورده است.

گرالت فعالیت‌های گسترده‌ای دارد، از هم‌نشینی با بانوان زیبا روی گرفته تا شکار موجودات افسانه‌ای و Gwent بازی کردن با دوستان.

نوشتار مرتبط:  بازی‌های جدید Resident Evil نمی‌توانند Leon را نادیده بگیرند 

10 شخصیت جذاب و خوش تیپ مرد در بازی‌های ویدئویی لیان

Leon S. Kennedy

فرانچایز Resident Evil

قهرمان اصلی Resident Evil 2,4 و یکی از شخصیت‌های کلیدی Resident Evil 6. او در آغاز ماجرای راکون سیتی به عنوان یک پلیس تازه‌کار به منطقه اعزام شد و توانست جان سالم به در ببرد.

لیان شخصیت اصلی بهترین نسخه‌ی رزیدنت ایول است. او با ظاهری جذاب و مهارت‌های فوق‌العاده یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های مرد تاریخ بازی‌های ویدیویی به شمار می‌رود.

نوشتار مرتبط:  مبارزات منحصر به فرد DmC: Devil May Cry ارزش شانس مجدد دارند 

دانته دویل می کرای شیطان هم گریه می‌کند

Dante

فرانچایز Devil May Cry

قهرمان سپید موی فرانچایز فوق محبوب Devil May Cry که تمام زندگی خود را وقف شکار و سلاخی شیاطین کرده است. او خودبین، با اعتماد به نفس، بی‌باک و فوق‌العاده خوش تیپ است.

دانته ترسی از انبوه شیاطین و هیولاهای جهنمی ندارد. او در مسیر انتقام هر چیزی که بر سر راهش قرار گیرد را از دم تیغ می‌گذراند. دانته سلاح‌های گسترده‌ای دارد و با لذت از آن‌ها برای سلاخی شیاطین استفاده می‌کند.

نوشتار مرتبط:  حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Yakuza Remastered Collection 

کازوما یاکوزا

گزینه‌ی مهمان و شخصیت افتخاری

Kazuma Kiryu

فرانچایز Yakuza

قهرمان اصلی و نماد فرانچایز Yakuza. پسر بچه‌ای یتیم که توسط رئیس یک گروه یاکوزایی بزرگ شد و به فرزند خواندگی گرفته شد. کازوما پا جای پدرخوانده‌ی خود گذاشت و به یاکوزا پیوست. پیشرفت و استعداد او به قدری بود که خیلی زود به جایگاه بالا رسید و لقب اژدهای دوجیما را از آن خود کرد. کازوما زندگی پر فراز و نشیبی داشت و ما شاهد پستی و بلندی‌های آن در خلال فرانچایز یاکوزا بودیم. کازوما خوش استایل، خوش سیما و فوق‌العاده قدرتمند است. اژدهای دوجیما حتی در میانسالی هم فرم خوب خود را حفظ کرد.

نظر شما در خصوص فهرست 10 شخصیت جذاب و خوش تیپ مرد در بازی‌های ویدئویی چیست؟ کدام شخصیت را به این فهرست اضافه می‌کنید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

4.5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها