چرا رئیس فعلی پلی استیشن جیم رایان باید از کار برکنار شود؟

چرا رئیس فعلی پلی استیشن جیم رایان باید از کار برکنار شود؟

به گزارش ساویس‌گیم، رئیس فعلی پلی استیشن جیم رایان مدت‌هاست که خون طرفداران قدیمی این برند پرآوازه را به جوش آورده است. تصمیمات غلط و سیاست‌های اشتباه موجب تضعیف جایگاه برند و آزرده خاطر شدن طرفداران گشته است. بیائید با هم نگاهی به تصمیمات این مدیر نالایق بیاندازیم:

چرا رئیس فعلی پلی استیشن جیم رایان باید از کار برکنار شود؟

این‌ها تنها گوشه‌ای از دست گل‌های جناب جیم رایان بوده است. هیچ مدیری را به خاطر نمی‌آورم که یک تنه همچین ضربه‌ای را به شرکت وارد کرده باشد. گویا این شخص اصلاً معنا و مفهوم پلی استیشن و دلایل مقبولیت آن را نمی‌داند.

چرا رئیس فعلی پلی استیشن جیم رایان باید از کار برکنار شود؟

(یادش بخیر…)

جالب اینجاست که این اقدامات را در حالی انجام داده است که پلی استیشن در بهترین حالت خود قرار دارد و میزان سودآوری برند طبق جدیدترین آمارها از مایکروسافت و نینتندو با اختلاف بیشتر است. چه دلیلی داشته است که این اقدامات مخرب را انجام دهد؟

در برابر تنها اقدام مثبت جیم رایان کمپین حمایت از خانه‌نشینی تحت عنوان Play at Home بود. و همچنین سرویس پلی استیشن پلاس و کاهش قیمت PlayStation Now.

و اما در خصوص قابلیت پشتیبانی از نسل قبل که سونی بارها اذعان کرده است که بخاطر معماری متفاوت PlayStation 3 و x86 بودن آن سیستم امکان پذیر نیست. عجب حرف مضحکی! نکته‌ی دردآور اینجاست که چند برنامه‌نویس مستقل و جوان شبیه‌ساز کنسول PS3 را روی سیستم‌های x86 بدون هیچ مشکلی اجرا کردند. و سونی این برنامه‌نویس‌ها را استخدام کرد. نتیجه‌ی این اقدام چه شد؟ ثبت چند حق امتیاز برای پشتیبانی از نسل قبل. همین و بس. یعنی دانش چند برنامه‌نویس مستقل و جوان از تیم فنی پلی استیشن بیش‌تر است؟ نه دوستان این‌طور نیست. علاقه‌ای برای انجام پشتیبانی از نسل قبل وجود ندارد و با این بهانه‌های کودکانه ففط موجبات خنده‌ی افراد آگاه به این حوزه شده‌اند.

چرا رئیس فعلی پلی استیشن جیم رایان باید از کار برکنار شود؟

(نمونه‌ی مدیر حرفه‌ای و کاربلد)

با توجه به این سیاست‌ها چه لزومی به خرید پلی استیشن باقی می‌ماند؟ وقتی قرار است همان بازی‌ها را یکی دو سال دیگر با کیفیت برتر روی PC تجربه کرد. وقتی خبری از پشتیبانی از نسل قبل نیست در حالی که کاربران PC به رايگان قادر به تجربه‌ی بازی‌های نسل گذشته پلی استیشن توسط شبیه‌ساز هستند. وقتی خبری از بازی‌های بکر استودیو ژاپن نخواهد شد. وقتی قرار است فقط به بازی‌های سودآور بها داده شود و شاهد شاهکارهای مستقل نخواهیم بود.

دلایل دیگر را شما بنویسید.

 

3 4 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها