چرا ژاپنی‌ها با سونی و PS5 قهر کرده‌اند؟

چرا ژاپنی‌ها با سونی و PS5 قهر کرده‌اند؟

به گزارش ساویس‌گیم، ژاپن جولانگاه سونی و پلی استیشن بود. ژاپنی‌ها علاقه‌ی ویژه‌ای به سونی و پلی استیشن داشتند و جانانه از آن حمایت می‌کردند. اما در حال حاضر با سامورائی قهر کرده‌اند.

حال که PS5 مشکل کمبود موجودی را به نوعی برطرف کرده است و فروش سخت‌افزاری به میزان آبرومندانه‌ای در ژاپن رسیده است، اما هنوز اقبالی به بازی‌های سونی و PS5 در این بازار نیست و بازی‌ها روی قفسه‌ها خاک می‌خورند.

شایان ذکر است که فروش PS5 بالأخره از میزان PS4 و PS Vita در زمان عرضه گذر کرده است و همچنین آمار wii U را نیز کنار گذاشته است. البته این مورد آخر شاید کمی مضحک به نظر برسد ولی در ماه‌های ابتدایی عرضه موجب تمسخر پلی استیشن در شبکه‌های اجتماعی شده بود.

بازی‌های جدید سونی و PS5 مورد استقبال ژاپنی‌ها قرار نمی‌گیرند و فروش پائینی در این بازار دارند. این در حالی است که توجهات به سمت نینتندو رفته است. بازی‌های جدید نینتندو تقریباََ 3 یا 4 برابر بازی‌های پلی استیشن فروش می‌کنند و این آمار از نظر فامیتسو بی سابقه است.

بدون شک اقدامات اخیر مدیران سونی در این دلسردی ژاپنی‌ها بی تأثیر نبوده است. در برابر ایکس باکس وضعیت خود را در این بازار بهبود بخشیده است و در خانه‌ی سامورائی جولان می‌دهد.

نظر شما چیست؟ چرا ژاپنی‌ها با سونی قهر کرده‌اند؟

 

5 1 رای
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها