رشد معجزه‌آسای ایکس باکس در حیات خلوت سونی!

رشد معجزه‌آسای ایکس باکس در حیات خلوت سونی!

به گزارش ساویس‌گیم، ایکس باکس در بازار ژاپن یکه‌تازی می‌کند و رشد خیره‌کننده‌ای داشته است. این‌ها صحبت‌های آقای جرمی هینتون مسؤل بازار آسیای ایکس باکس است.

آقای جرمی می‌گوید که ژاپن به بازار محبوب ایکس باکس بدل شده است. رشد ما در 12 ماه گذشته در این بازار فوق‌العاده بوده است. افرادی که سابقاً به ایکس باکس فکر هم نمی‌کردند حال محصولات ما را در کسری از ثانیه می‌خرند.

ایشان به رشد سریع اشاره می‌کنند و می‌گویند که اوضاع حتی از دوران 360 که بهترین تجربه‌ی ما در ژاپن بود، هم بهتر است. میزان تقاضا برای کنسول‌های ما در ژاپن رشد فزاینده‌ای داشته است. این را آمار به ما نشان می‌دهد و آمار دروغ نمی‌گوید. در حال حاضر ما به سرعت با کمبود موجودی مواجه می‌شویم. و ژاپنی‌ها علاقه‌ی ویژه‌ای به ایکس باکس پیدا کرده‌اند.

رشد معجزه‌آسای ایکس باکس در حیات خلوت سونی!

این علاقه بدون شک ناشی از تمرکز مایکروسافت روی این بازار است. در طول چند وقت گذشته ایکس باکس تمام تلاش خود را کرد که بازی‌های ژاپنی بیش‌تری را روانه‌ی اکوسیستم خود کند. از کالکشن یاکوزا در گیم پس گرفته تا عرضه‌ی فاینال فانتزی‌ها روی فروشگاه مایکروسافت و همچنین توجه ویژه به بازی‌سازان ژاپنی. این‌ها در حالی است که مدیران ناشی سونی به کل بازار ژاپن را رها کرده‌اند و اقدامات آن‌ها در چند وقت اخیر بازی‌سازان ژاپنی را آزرده خاطر کرده است. طبیعی بود که میل به ردموندی‌ها افزایش پیدا کند.

فیل اسپنسر بارها گفته بود که مایل است ایکس باکس را در ژاپن به موفقیت برساند و اقدامات زیادی در این خصوص انجام داد. حال این اقدامات جواب داده است.

نظر شما در خصوص تمرکز ایکس باکس روی بازار ژاپن چیست؟ در بخش نظرات بنويسید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها