رقابت PlayStation Now با Xbox Game Pass؛ اشتراک یک ماهه فقط 1 دلار

رقابت PlayStation Now با Xbox Game Pass؛ اشتراک یک ماهه فقط 1 دلار

به گزارش ساویس‌گیم، مایکروسافت مدت‌هاست که اشتراک محبوب Xbox Game Pass را به صورت اشتراک یک ماهه‌ی 1 دلاری ارائه می‌دهد. حال به طرز جالبی PlayStation Now نیز به این جرگه پیوسته است. تنها تفاوت در این بین این است که پیشنهاد 1 دلاری PlayStation Now خیلی خیلی محدود است. به عبارت دقیق‌تر فقط تا پایان امروز فرصت دارید از این پیشنهاد ویژه استفاده کنید.

همانند Xbox Game Pass سرویس PlayStation Now نیز یک سرویس اشتراکی است که دسترسی شما به صدها بازی را فراهم می‌کند. شما امکان استریم این عناوین را خواهید داشت و برخی از آن‌ها را می‌شود دانلود کرد و به صورت آفلاین اجرا کرد. این سرویس اشتراکی در رقابت با Xbox Game Pass کار سختی را داشته است. خصوصاً با توجه به پیشرفت گسترده‌ی این سرویس در سال‌های گذشته.

جیم رایان رئیس پلی‌استیشن در سال گذشته عنوان کرده بود که عرضه‌ی بازی‌های انحصاری روی این سرویس برای ما سودآور نیست. با این حال در جواب موفقیت‌های سرویس مایکروسافت ما برنامه‌هایی در نظر داریم. یکی از برنامه‌ها کاهش حق اشتراک این سرویس بود که عملی شد. دیگری نیز احتمالاً همین اقدام اخیر بوده است.

آیا شما از PlayStation Now استفاده کرده‌اید؟ در مقایسه با Xbox Game Pass این سرویس را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ لطفاً در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها