بازی بعدی استودیوی inXile نقش‌آفرینی اول شخص خواهد بود

بازی بعدی استودیوی inXile نقش‌آفرینی اول شخص خواهد بود

به گزارش ساویس‌گیم، inXile Entertainment  از جمله شکارهای مایکروسافت در طول سال‌های گذشته است. ردموندی‌ها در جهت رقابت با بازی‌های انحصاری پلی استیشن استودیوهای زیادی را خریداری کردند. که استودیوی مذکور نیز یکی از آن‌هاست.

البته در ابتدا توجه زیادی به این استودیو نشد. چرا که inXile Entertainment  روی یک عنوان نقش‌آفرینی کلاسیک به نام Wasteland 3 در حال کار بودند. حال اما به نظر با تغییر رویکرد از جانب آن‌ها مواجه‌ خواهیم شد.

ماجرا از یک پیام توئیتری ایکس باکس آغاز شد که حاوی یک گیف بود. گیف مذکور حاوی ژانرهای مختلف بازی بود و کاربرد با لمس آن یک پیشنهاد دریافت می‌کرد. inXile Entertainment  در پاسخ این پیام توئیتر اعلام کرد که کلمات بازی جدید نقش‌آفرینی اول شخص برایش به نمایش درآمده است. به عبارتی آن‌ها به طور غیر مستقیم بازی بعدی خود را معرفی کردند.

به نظر زمان و مکان برای معرفی بازی بعدی inXile Entertainment  مراسم E3 2021 باشد. مراسمی که فاصله‌ی چندانی با آن نداریم. چنانچه بازی بعدی این استودیو هم نقش‌آفرینی اول شخص باشد، می‌توان گفت که ایکس باکس به خانه‌ی این سبک بدل شده است. چرا که استودیوهای زیادی در حال کار روی عناوین مشابه هستند. از جمله‌ی آن‌ها می‌شود به Starfield و الدر اسکرولز 6 اشاره کرد.

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها