استودیوی جدید افراد کارکشته‌ی Halo، Tomb Raider و Hitman 3 را استخدام کرد

استودیوی جدید افراد کارکشته‌ی Halo، Tomb Raider و Hitman 3 را استخدام کرد

به گزارش ساویس‌گیم، استودیوی جدید Twin Suns Corp افراد سرشناسی را استخدام کرده است. از جمله‌ی این افراد می‌شود به کارگردان Halo و تهیه کننده‌ی اجرایی Hitman 3 اشاره کرد.

این استودیوی جدید قرار است بازی AAA و پرهزینه‌ای را توسعه دهد. همچنین قرار است 15 نیروی حرفه‌ای دیگر نیز در ادامه به این استودیو اضافه شوند. مؤسس این استودیوی جدید بیش از 25 سال سابقه در حوزه‌ی بازی‌های ویدئویی دارد. از جمله کارهای او می‌شود به فعالیت در LucasArts, Crystal Dynamics, 343 Industries، بازی‌های جنگ ستارگان، Tomb Raider و Halo Infinite اشاره کرد.

طبق گفته‌ی ایشان استودیوی جدید آن‌ها قرار است یک تجربه‌ی جدید را ارائه دهد که به نوعی رگه‌هایی از عناوین بزرگ قبلی را نیز در خود داشته باشد. این بزرگان که سابقه‌ی طولانی در هنرصنعت بازی‌های ویدئویی دارند دست به ریسک بزرگی زده‌اند. توسعه و تولید بازی‌های بزرگ در روزگار فعلی کار آسانی نیست. و نیاز به سرمایه‌گذاری هنگفتی دارد.

این بازی‌سازان با راه‌اندازی این استودیوی جدید قصد دارند تجربه‌ی خود را به کار گیرند. و به نوعی رویای خود را دنبال کنند. باید منتظر ماند و دید که در نهایت در انجام این کار موفق خواهند بود یا با شکست مواجه خواهند شد.

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها