پوستر جدید سریال مورد انتظار Loki هوش از سرتان خواهد پراند

Loki

به گزارش ساویس‌گیم، Loki کمتر از یک ماه تا انتشار فاصله دارد. ما در طول چند ماه گذشته شاهد سریال‌های مختلفی از دنیای سینمایی مارول بوده‌ایم. نخست نظاره‌گر WandaVision بودیم و در ادامه The Flacon and the Winter Soldier را به تماشا نشستیم. حال نیز باید منتظر سریال هیجان‌انگیز Loki باشیم.

سریال Loki قرار است در تاریخ 19 خردادماه پخش خود را آغاز کند. این سریال جدیدترین اثر از دنیای سینمایی مارول خواهد بود و قرار است از دیزنی پلاس پخش شود. از اطلاعات به دست آمده آنطور استنباط می‌شود که با درون مایه‌ی بازی با زمان و دنیاهای موازی طرف باشیم. پوستر جدید سریال هم مهر تأییدی بر این ماجراست.

پوستر جدید Loki واقعاً هوش از سر طرفداران دنیای سینمایی مارول خواهد پراند. عناصر مختلفی در این پوستر وجود دارند که کار را برای پیش‌بینی داستان سخت کرده‌اند. از جمله یک ساعت انیمیشنی که مشخص نیست به چه چیزی اشاره دارد. آیا با یک قسمت انیمیشنی در خلال سریال روبه‌رو خواهیم بود؟ فعلاً نمی‌شود پیش‌بینی کرد. از طرفی ظاهراً بندیکت کمبریج در نقش دکتر استرنج نیز حضوری در سریال خواهد داشت. بنابراین مسئله‌ی دنیاهای مختلف و موازی و بازی با زمان بسیار جدی خواهد بود.

نظر شما چیست همراهان؟ برای تماشای این سریال مشتاق هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها