ظاهراً Gabe Newell افسانه‌ای به عرضه‌ی بازی‌ برای کنسول‌های جدید اشاره می‌کند

ظاهراً Gabe Newell افسانه‌ای به عرضه‌ی بازی‌ برای کنسول‌های جدید اشاره می‌کند

به گزارش ساویس‌گیم، Gabe Newell افسانه‌ای که سال‌هاست بازی‌سازی را به طور جدی کنار گذاشته است و بیش‌تر متمرکز روی استیم و فعالیت‌های جانبی است، به تازگی صحبت‌های جالبی انجام داده است. ایشان در یک گردهمایی با این سؤال مواجه‌ شد که آیا بازی‌های جدیدی برای کنسول‌های نسل نهم عرضه خواهند کرد یا خیر.

ایشان در پاسخ این سؤال گفتند که در پایان سال جواب این سؤال را خواهید گرفت. آخرین عنوانی که Valve برای کنسول‌ها عرضه کرد به 11 سال پیش و عصر کنسول‌های نسل هفتم برمی‌گردد. در آن زمان آن‌ها عناوینی چون Left 4 Dead, Portal, Counter-Strike: Global Offence و The Orange Box را عرضه کردند. بدون شک اتفاق خوبی خواهد بود که Gabe Newell اجازه‌ی انتشار عناوین جدیدی را روی کنسول‌ها صادر کند. عناوینی که انتظار ساخته شدن و عرضه شدنشان را داریم شامل Portal 3 و یا شاید Half-Life 3 می‌باشد. که البته آن مورد دوم بیش‌تر به رویا می‌ماند.

شاید هم شاهد انتشار Half-Life Alyx روی PSVR باشیم. البته این مورد هم احتمالش ضعیف است. چرا که شخص Gabe Newell بيشتر به ایکس باکس سری ایکس تمایل دارد و پیش از این گفته بود که آن را به PS5 ترجیح می‌دهد. از طرفی هم رابطه‌ی خوبی با فیل اسپنسر رئیس ایکس باکس دارد. بنابراین احتمال همکاری Valve با ایکس باکس فوق‌العاده بالا خواهد بود. به خصوص با توجه به رفت و آمدهای اخیر فیل اسپنسر و شخص گیب نیوول افسانه‌ای.

نظر شما چیست همراهان؟ دوستدار فعالیت جدی Valve و Gabe Newell در بازار کنسول‌ها هستید؟ انتظار عرضه‌ی چه عناوینی را از این شرکت دارید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها