بازی مورد انتظار Lost Soul Aside انحصاری PS4 نخواهد بود

بازی مورد انتظار Lost Soul Aside انحصاری PS4 نخواهد بود

به گزارش ساویس‌گیم، UtiZero Games اطلاعات جدیدی در خصوص بازی مورد انتظار Lost Soul Aside ارائه‌ دادند. این بازی مدت‌هاست که مورد توجه بازی دوستان قرار گرفته است. البته که این توجه بی ارتباط با شباهت بازی با فرانچایز Devil May Cry و بازی فاینال فانتزی 15 نیست. همچنين نکته‌ای که در ابتدا خودنمایی می‌کرد کیفیت بصری خارق‌العاده‌ی بازی بود که تماماً توسط یک نفر خلق شده بود.

به تازگی اطلاعات جدیدی از بازی ارائه شد. از جمله این‌که یک تریلر از گیم پلی بازی را شاهد بودیم. Lost Soul Aside قرار بود که انحصاری PS4 باشد ولی اکنون سازندگان اعلام کردند که بازی برای PS5 هم عرضه خواهد شد. که البته چندان هم عجیب نبود. دلیل انحصاری بودن بازی هم حمایت سونی از آن می‌باشد. اکنون تیم سازنده‌ی بازی به 30 نفر افزایش پیدا کرده است. و تریلر جدید هم گویای ارتقاء کیفیت بازی بود.

متأسفانه تاریخ عرضه‌ی بازی مشخص نیست. سازندگان و خود سونی هیچ تاریخ عرضه‌ی دقیقی را برای Lost Soul Aside مشخص نکرده‌اند. اما با توجه به گیم پلی اخیر بازی می‌شود حدس زد که چندان با عرضه‌ی آن فاصله نداشته باشیم. منتظر اطلاعات بیشتر باشید عزیزان.

نظرتان در خصوص این بازی چیست؟ نمایش‌های آن مورد توجه شما قرار گرفته است؟

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها