به گزارش ساویسگیم، استودیوی سانتامونیکا سخت در حال ساخت God of War: Ragnarok هستند. برای این منظور و ارائهی کیفیت مطلوب آنها سازندگان با استعداد از سراسر جهان را استخدام میکنند. نیروی جدیدی که به استخدام درآوردهاند جناب خیمنز میباشد. ایشان به مدت 4 سال در استودیوی ناتیداگ مسؤل طراحی صدا بودند.
ایشان به تازگی در حساب توئیتر خود این خبر را اعلام کرد و گفت: من به یک استودیوی بزرگتر پیوستم. و قرار است روی دنبالهی God of War کار کنم.
آقای خیمنز در ناتیداگ بر روی پروژههایی چون Uncharted: The Lost Legacy و The Last of Us Part 2 کار کردهاند. پیش از آن نیز در استودیوی بانجی و بازی Destiny کار کردهاند و سابقهی کار بر روی Ori and the Blind Forest را نیز دارند.
(عکس بالا مربوط به نسخهی سوم بازی است)
سونی اعلام کرده است که God of War: Ragnarok در ادامهی 2021 عرضه خواهد شد. اما از مشخص کردن پلتفرمهای بازی طفره رفتهاند. مشخص نیست که این بازی به صورت بین نسلی عرضه خواهد شد یا در انحصار PS5 خواهد بود. به نظر میرسد که برای پاسخ این سؤالات باید فعلاً منتظر بمانیم.
خب دوستان نظرتان چیست؟ برای تجربهی God of War: Ragnarok مشتاق هستید؟ به نظر شما عرضهی بین نسلی این بازی حرکت درستی است؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.
مطالب پیشنهادی:
سونی، 10 فیلم و سریال تلویزیونی مبتنی بر فرانچایزهای پلیاستیشن میسازد
ناتیداگ احتمالا در حال کار بر روی عناوین معرفی نشده برای PS5 است
نیل دراکمن به ریاست استودیو ناتیداگ منصوب شد
برای لز و گی نباشه صلوات!
فکر نکنم با کریتوس اینکارو بکنن. کریتوس پسر خوبیه ولی از وقتی رفته فورتنایت خیلیا بهش مشکوک شدن. ولی در کل این اتفاق نمیفته فکر کنم. آقای خیمنز فقط طراح صداس نه طراح بازی. در ضمن استودیوی ساخت لست 2 ناتی داگ بود این سانتا مونیکاست این کار ازش بعیده اگر هم این کار رو میکردن توی نسخه های قبلی انجامش میدادن. درضمن یه سوال… بیشتر بخوانید
ایشالا.اره به نظر میاد کله همونه