بازی‌های Atlus در راه ایکس‌باکس قرار گرفتند؛ Persona 5 به گیم‌پس خواهد آمد؟

Atlus

به گزارش ساویس‌گیم، سگا و Atlus در پی پورت بازی‌های خود روی پلتفرم‌های بیشتری هستند. غالباً پلی‌استیشن میزبان عناوین این شرکت بود. مدت‌هاست که PC و نینتندو نیز جزو پلتفرم‌های مقصد عناوین سگا و Atlus قرار گرفته‌اند. اما ایکس‌باکس معمولاً نادیده گرفته می‌شد. خب ظاهراً اوضاع رو به تغییر است.

در جدیدترین نظرسنجی سالانه‌ی خود Atlus از طرفداران می‌پرسد که علاقمند به تجربه‌ی بازی‌ها روی چه پلتفرمی هستند. سابقاً ایکس‌باکس جزو گزینه‌ها نبود اما امسال اوضاع تغییر کرده است. به طور مشخص Atlus در Persona Central از کاربران می‌پرسد که آیا علاقمند به تجربه‌ی عناوین اصلی خود روی ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سری ایکس و اس هستند یا خیر. این عناوین اصلی هم شامل مجموعه‌های پرسونا، شین مگامی تنسی، Etrian Odyssey و غیره می‌باشد. همچنین به گوشی‌های هوشمند نیز اشاره شده است. احتمالاً برای پورت عناوین کلاسیک و قدیمی روی این پلتفرم.

atlus

استودیوی Atlus در حال حاضر روی چندین پروژه در حال کار است. Shin Megami Tensei 3: Nocturne HD، Shin Megami Tensei 5 و Project Re: Fantasy. همچنين ظاهراً آن‌ها برنامه‌ای نیز به مناسبت 25 سالگی فرانچایز پرسونا در نظر گرفته‌اند.

نظر شما چیست دوستان؟ مشتاق به تجربه‌ی عناوین این استودیو روی پلتفرم‌های مایکروسافت هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها