شایعه‌ی احتمال عرضه‌ی بهترین بازی تاریخ روی نینتندو سوئیچ

شایعه‌ی احتمال عرضه‌ی بهترین بازی تاریخ روی نینتندو سوئیچ

به گزارش ساویس‌گیم، سال 2021 به عبارتی 35 سالگی فرانچایز محبوب افسانه‌ی زلدا می‌باشد. نینتندو برای جشن گرفتن این مهم بازی The Legend of Zelda: Skyward Sword HD را معرفی کرده است. اما به نظر می‌رسد که این تنها اقدام غول ژاپنی نباشد. بهترین بازی تاریخ در راه نینتندو سوئیچ است.

در جریان جدیدترین پادکست خود، NateDrake که در خصوص ارائه‌ی اطلاعات نینتندو فوق‌العاده قابل اتکا می‌باشد، اطلاعات جالبی را ارائه کرده است. او معتقد است که عناوینی چون The Legend of Zelda: Ocarina of Time, Majora’s Mask, The Wind Waker و Twilight Princess قبل از پایان سال میلادی برای نینتندو سوئیچ عرضه خواهند شد. بدون شک در این بین درخشان‌ترین نام Ocarina of Time می‌باشد که به عبارتی بهترین بازی تاریخ است.

این نخستین باری نیست که شایعه‌ی عرضه‌ی عناوین قدیمی زلدا برای نینتندو سوئیچ به گوش می‌رسد. اما نخستین بار است که سخن از The Legend of Zelda: Ocarina of Time و Majora’s Mask به میان می‌آید. این عناوین قبلاً برای کنسول دستی 3DS بازسازی شده بودند. حال مشخص نیست که نینتندو قصد دارد نسخه‌ی 3DS را برای نینتندو سوئیچ عرضه کند یا نسخه‌ی نینتندو 64 را. به هر حال هر چه پیش آید خوش آید.

کدام نسخه از افسانه‌ی زلدا را تجربه کرده‌اید؟ طرفدار عناوین نینتندو هستید؟

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها