سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Murdered: Soul Suspect

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Murdered: Soul Suspect پوستر بازی

بازی Murdered: Soul Suspect یک اثر کارآگاهی جنایی با فضاسازی ماورایی است. شما باید در این بازی پرونده‌ی یک قاتل سریالی را حل و فصل کنید. البته در قامت یک روح! کارآگاه رونن برای بررسی صحنه‌ی جنایت می‌رود ولی توسط قاتل سریالی که در صحنه حاضر است کشته می‌شود. آیا موفق به حل کردن این پرونده‌ی عجیب خواهید شد؟ با ساویس‌گیم همراه شوید تا به سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Murdered: Soul Suspect بپردازیم.

در قالب رونن، شما این آزادی عمل را دارید که در شهر سالم (Salem) با معماری خانه‌های چوبی به سبک نیوانگلند، خیابان‌های باریک، کلیساهای گوتیک و پناهگاه روانی برای پیدا کردن سرنخ‌ها کاوش کنید. با ارواح اهریمنی مبارزه کنید تا روح خود را نجات دهید و افشاگری‌های تکان دهنده در مورد اینکه چه کسی مسئول مرگ شماست را کشف نمایید.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Murdered: Soul Suspect

  • حافظه‌ی RAM مورد نیاز: 2 گیگابایت
  • کارت گرافیک مورد نیاز: AMD Radeon HD 3870 512MB RAM یا Nvidia GeForce 8800GT
  • پردازنده‌ی مورد نیاز: پردازنده‌ی 2 یا 4 هسته‌ای
  • فضای ذخیره‌سازی: 12 گیگابایت
  • سیستم عامل: Windows 7 64bit

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی Murdered: Soul Suspect

  • حافظه‌ی RAM پیشنهادی: 4 گیگابایت
  • کارت گرافیک پیشنهادی: AMD Radeon TM R9 270 یا Nvidia GTX 660
  • پردازنده‌ی پیشنهادی: AMD FX-8000 یا Intel i7 چهار هسته‌ای
  • فضای ذخیره‌سازی: 12 گیگابایت
  • سیستم عامل: Windows 7 64bit

نوشتار مرتبط:  بررسی بازی Murdered: Soul Suspect 

آیا من می‌توانم Murdered: Soul Suspect را اجرا کنم؟

برای اجرای این بازی شما به حداقل پردازنده‌ی پردازنده‌ی 2 یا 4 هسته‌ای نیاز خواهید داشت دوستان. با این حال سازندگان استفاده از AMD FX-8000 یا Intel i7 چهار هسته‌ای را برای تجربه‌ی بهتر پیشنهاد کرده‌اند. فضای ذخیره‌سازی برای نصب Murdered: Soul Suspect به میزان 12 گیگابایت است. چنان‌چه دست کم کارت گرافیک AMD Radeon HD 3870 512MB RAM یا Nvidia GeForce 8800GT را داشته باشید، هیچ مشکلی در اجرای بازی نخواهید داشت. اما اگر قصد تجربه‌ی بازی Murdered: Soul Suspect با بالاترین تنظیمات گرافیکی را دارید می‌بایست از AMD Radeon TM R9 270 یا Nvidia GTX 660 استفاده کنید. حداقل حافظه‌ی RAM مورد نیاز برای اجرای بازی 2 گیگابایت است. اما برای اجرای روان‌تر می‌بایست از 4 گیگابایت رم استفاده کنید.

نظر شما در این خصوص چیست عزیزان؟ سوالی در خصوص Murdered: Soul Suspect دارید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها